Ihmettelen, mihin entiset mukavia viestejä tänne kirjoittaneet palstalaiset ovat hävinneet, esim Old metal lady, Nälkäkurkiainen. Olihan niitä monia muitakin. Ennen täällä oli kivampia keskustelijoita eikä haukuttu nii paljon kuin nykyään.
Missä entiset palstalaiset?
29
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Misträhän noi haukkumiset johtuu , siitä kun perslävet yrittää löytää syyllisen muista omaan huonoon @ p@skiainen
- Anonyymi
Hau hau hau hau.Köyhyyspalsta on muuttunut syvältä esim, nautin työttömyydestä kirjoituksista.
Päihde ja mielenterveysongelmaiset suoltaa kirjoituksia.- Anonyymi
Alkoholi se täällä räksyttää...tosiassa niin se on. Nauttivat varmaan täyttää toimeentulotuki lappusia....ja muille räksytttää kuin rakkikoira.
- Anonyymi
Kun ei niillä tukirahoilla kukaan minnekään pääse vaikka kuuhun haluais.
- Anonyymi
Ne entiset köyhät ovat päässeet töihin!!! Palkattomaan tai 9 e päiväkorvaustöihin!!! Hih...
Ovat nyt köyhiä työllisiä. - Anonyymi
he ovat pattayalla
kaukana etelämaissa yleisemmin
ellei kurppaavat pohjanmaalla
jossa elää eräs pyöreäpäinen, kalju, hottentotti voi Lyöjä!! Nälkäkurkiaisen loistavia mielipiteitä varsinni ruokaasioissa tarvittaisiin.
- Anonyymi
Mitään köyhiä ne 9 eur tyypit oo kun saavat sen muiden rahojen lisäksi
- Anonyymi
ux esti ny auringossa likkoja kutivaa
- Anonyymi
Tämä palsta idealtaan on hyvä. Tosin pitäisi olla rekisteröitymispakko nimimerkin suhteen, niin keskustelu menisi asiallisempaan suuntaan.
- Anonyymi
Komppaan :)
- Anonyymi
Rekisteröitymispakko vaatisi taas yhden käyttäjätunnuksen ja salasanan lisää muistettavaksi. Keskustelun asiallisuuteen sillä ei ole välttämättä mitään vaikutusta, ellei tunnuksen rekisteröiminen vaadi yksilöiviä henkilötietoja. En pidä näitä hyvinä vaatimuksina.
Pitkäaikatyötön
- Anonyymi
Onhan täällä se yksi 9 euron mukava pässi. Mikä tahansa on keskustelun aihe, niin 9 euron heppu saapuu varmuudella kuin talvi syksyn jälkeen. Se ei osaa mitään erityistä ja töihin se ei mene, koska se voi hyvin elää asumistukineen yhteiskunnan siivellä. Jos se saa ison taksan, se voi harkita antavansa käyttöön osaamisensa, joka ei siis poikkea tavallisen yläkoulululaisen osaamisesta. Ne on NIIN mukavia ne viestit.
- Anonyymi
Tosiaan tämä 9€ henkilö on pilannut koko palstan, kun hän suoltaa sitä samaa oli aihe mikä hyvänsä, sekä tietysti politikkojen haukkuminen.
Olihan sitä mukava lukea, kuinka tuli hyviä vinkkejä köyhyydestä selviämiseen ja ruuanlaittoon, mutta ei näitä samaa kehään pyöriviä 9€ juttuja jaksa, kun niiden kirjoittaja ei todellakaan ole mikään penaalin terävin kynä...- Anonyymi
No sinä voit mennä vaikka sentillä töihin, mikä estää? Muut arvostavat itseään ja kunnioittaa itseään, sinä tekeisit ilmaistyötä ja kävisit leipäjonossa ja kärsisit, miksi?
Eikä työn tarkoitus ole ettei tarvi tukia ja leipäjonoja???
Niin minulle on opetettu aikanaan.
En ota 9 e korvaustöitä vastaan vaan palkkaa vastaan. Jos ei palkkaa ei tehdä töitätkään. Eletään vaan korvaukilla ja tt tuella, se sopii minulle.
Ne jotka haluavat olla ilmaisia työntekijöitä niin sitten ne haluavat. Minä en. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinä voit mennä vaikka sentillä töihin, mikä estää? Muut arvostavat itseään ja kunnioittaa itseään, sinä tekeisit ilmaistyötä ja kävisit leipäjonossa ja kärsisit, miksi?
En ota 9 e korvaustöitä vastaan vaan palkkaa vastaan. Jos ei palkkaa ei tehdä töitätkään. Eletään vaan korvaukilla ja tt tuella, se sopii minulle.
Ne jotka haluavat olla ilmaisia työntekijöitä niin sitten ne haluavat. Minä en.Harjoitteluun sut täytys laittaa taikka työleirille siperiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne jotka haluavat olla ilmaisia työntekijöitä niin sitten ne haluavat. Minä en.Sinulta pitäisi poistaa kaikki vastikkeettomat korvaukset. Jos ei töitä tehdä, ei tule rahaakaan.
Vastikkeettomat korvaukset tekevät toisinaan ihmisen laiskaksi ja johtavat työn vieroksuntaan. Syrjäytymisriski yhteiskunnasta on suuri. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harjoitteluun sut täytys laittaa taikka työleirille siperiaan.
Tämän 9€ kirjoittelijan voisi tosiaan pistää työleirille, niin oppisi arvostamaan hyvinvointiyhteiskunnan palveluita ja tukia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne jotka haluavat olla ilmaisia työntekijöitä niin sitten ne haluavat. Minä en.Kerrotko vielä siitä, mikä onkaan erityisosaamisesi, josta pitäisi maksaa. Miksi kenenkään pitäisi maksaa sinulle pyytämsi 2500 euroa kuukaudessa? Tähän saakka olet osoittanut, että olet yläasteikäisen tasolla, ja siitä kuuluu täysikäiselle peruspalkka. Ei muuta.
Lienet vain paha siipeilijä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän 9€ kirjoittelijan voisi tosiaan pistää työleirille, niin oppisi arvostamaan hyvinvointiyhteiskunnan palveluita ja tukia.
Paljon rauhoittuisi, jos vain ylläpito poistaisi ko. 9€ henkilön tänne kirjoittamasta. Liekö jotain venäläisten trollia koko henkilö?
- Anonyymi
JOO TEHKÄÄHÄN KAIKKI VAAN NIINKUN JOKU MUU SANOO NIIN OLET TODELLINEN PÄSSI !!!!!!!
- Anonyymi
Kyllä tämä yksi ja sama 9€ hörhö pilasi koko köyhyyspalstan jatkuvilla provotrolleillaan.
Minusta parasta antia täällä köyhyyspalstalla ovat olleet ne neuvot ja vinkit köyhyydessä selviämiseen, kuten hyvät ruokaohjeet.
Meillä Suomessa on kuitenkin köyhillä asiat tosi hyvin, yhteiskunta tarjoaa monenlaista apua.- Anonyymi
Sun mielestä siis pitää piilottaa ne ihmiset jotka on 9 e päiväkorvauksella töissä?
Kun asioista ei puhuta ei ne koskaan korjaannukkaan. Piilottemalla tosiasioita, palkaton työ senkun lisääntyy. Kun kukaan ei valita eikä ota asiaa esille vaan se piilotetaan niin tervemenoa siänkin palkattomaan tai 9 e päiväkorvaustöihin, jokohan siyen ymmärrät mitä se on kun itse joudut iitä tekemään. En itsekkään niitä tekisi, ennemmin olisin työtön kuin palkattomassa työssä.
Ei kukaan työnantaja ole niin hullu että palkkaa ihmisiä kun on halpiksia jonossa. He haloo...
Ihan samanlainen aihe se on kuin postissa työntekijätä joutuisivat alentamaan palkkojaan 50 %, ihan sama asia. Miski siitä et huutannu täällä, vaan puolustit ihmisten pakkoja???
Ihan sama asia tämäkin on. Ei kukaan men töihin jos palkkaa saisi vähemmän kuin korvauksia.
- Anonyymi
Toi nim. Rikkaidenkaveri ym. muita niccejä käyttävä tyyppi on tuhonnut nämä keskustelut täällä. Vänkää joka asiassa, sekä ilkeilee muille ja dissaa muita. Ja päivystää täällä yötä päivää, vaikka sanoo käyvänsä töissä :D Joskus noin 10 v sitten se ei ollut täällä, silloin hyvää porukka tällä palstalla !
- Anonyymi
Niin minä olenkin ansiotyössä! Ja näen tässä köyhyydessä aika paljon hyvää, harvassa maassa köyhällä menee näin hyvin, kuin Suomessa. Vai voiko joku nimetä vielä paremman maan, missä köyhällä näin hyvin, kuin meillä Suomessa?? Ei minulla ole näin köyhäksi luokiteltuna mitään valittamista ja ihmettelen näitä tämän palstan valittajia. Eivät ilmeisesti tiedä, miten hyvin meillä täällä on tai eivät tiedä todellisesta köyhyydestä mitään!
rikkaidenkaveri
- Anonyymi
Nuukuus kunniaan, eipä ole häntäkään näkynyt.
- Anonyymi
Eiks toi "rikkaiden kaveri" ole se joka aina väittää että 200 eurolla ostaa vuoden safkat :)
- Anonyymi
Ei ylläpito voi ketään nimettömiä kirjoittajia täältä poistaa, teknisesti mahdotonta kellekkään antaa "porttikielto", ehkä suurin osa tänne kirjoittelee prepaidilla. Aiemmin ketjussa joku ehdottikin nimimerkki-pakkoa ja sitä myöten rekisteröitymistä, ja sitä kannatan itsekin, se varmasti toisi keskusteluun enemmän asiallisuutta ja toisten mielipiteille ilkkuminen vähenisi, jossei nyt kokonaan.loppuisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ylläpito voi ketään nimettömiä kirjoittajia täältä poistaa, teknisesti mahdotonta kellekkään antaa "porttikielto", ehkä suurin osa tänne kirjoittelee prepaidilla. Aiemmin ketjussa joku ehdottikin nimimerkki-pakkoa ja sitä myöten rekisteröitymistä, ja sitä kannatan itsekin, se varmasti toisi keskusteluun enemmän asiallisuutta ja toisten mielipiteille ilkkuminen vähenisi, jossei nyt kokonaan.loppuisi.
"Aiemmin ketjussa joku ehdottikin nimimerkki-pakkoa ja sitä myöten rekisteröitymistä, ja sitä kannatan itsekin, se varmasti toisi keskusteluun enemmän asiallisuutta ja toisten mielipiteille ilkkuminen vähenisi, jossei nyt kokonaan.loppuisi."
Miten se pakkorekisteröityminen näin vaikuttaisi? Nytkin voisi rekisteröidä vaikka kuinka monta nimimerkkiä, ja ilkkua niillä toisia niin paljon kuin haluaa.
Pitkäaikatyötön
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä923181Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991777Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461637- 901470
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4051457Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4071350Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21229Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381117Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun344959Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden272946