Mitä on uudestisyntyminen?

Anonyymi

Ihan maalaisjärjellä ajateltuna herää epäilys onko se ylimäätään mahdollista? Vai liittyykö siihen jotain mitä ei ihan kansakoulupohjalta pysty ymmärtämään?

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tavoittaa ensin Jumalan ilmoitus ja sen jälkeen lähentyä Jumalaa, jolloin syntyy Jumalan edessä uudelleen.
      Tämä Raamatun uudestisyntymä kestää 15 kuukautta.

      Sen jälkeen lähennytään Jumalaa edelleen ja tavoitteena on mm. ylösnousemus jo elinaikanaan.

      Asia on tullut ilmi Raamatun sanoman selvittelyssä ja päivittyvään arvioon voi tutustua Luomakunnan kaitselmus -facebook ryhmässä.

      • Anonyymi

        Höpö höpö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö.

        Jesaja 7:
        14 Sentähden Herra itse antaa teille merkin: Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja antaa hänelle nimen Immanuel.
        15 Voita ja hunajaa hän syö siinä iässä, jolloin hän oppii hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän;
        16 sillä ennenkuin poika on oppinut hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän, tulee autioksi maa, jonka kahta kuningasta sinä kauhistut.

        TÄSSÄ KERROTAAN LOPUNAJAN MESSIIAAN SYNTYMÄSTÄ SYKSYLLÄ 2017


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö.

        Luuk.1:
        22 Mutta ulos tullessaan hän ei kyennyt puhumaan heille; silloin he ymmärsivät, että hän oli nähnyt näyn temppelissä. Ja hän viittoi heille ja jäi mykäksi.
        23 Ja kun hänen virkatoimensa päivät olivat päättyneet, meni hän kotiinsa.
        24 Ja niiden päiväin perästä Elisabet, hänen vaimonsa, tuli raskaaksi ja pysytteli salassa viisi kuukautta, sanoen:
        25 "Näin on Herra tehnyt minulle niinä päivinä, jolloin hän katsoi minun puoleeni poistaaksensa minusta ihmisten ylenkatseen".
        26 Kuudentena kuukautena sen jälkeen Jumala lähetti enkeli Gabrielin Galilean kaupunkiin, jonka nimi on Nasaret,
        27 neitsyen tykö, joka oli kihlattu Joosef nimiselle miehelle Daavidin suvusta; ja neitsyen nimi oli Maria.
        28 Ja tullessaan sisälle hänen tykönsä enkeli sanoi: "Terve, armoitettu! Herra olkoon sinun kanssasi."
        29 Mutta hän hämmästyi suuresti siitä puheesta ja mietti, mitä tämä tervehdys mahtoi tarkoittaa.
        30 Niin enkeli sanoi hänelle: "Älä pelkää, Maria; sillä sinä olet saanut armon Jumalan edessä.
        31 Ja katso, sinä tulet raskaaksi ja synnytät pojan, ja sinun on annettava hänelle nimi Jeesus.
        32 Hän on oleva suuri, ja hänet pitää kutsuttaman Korkeimman Pojaksi, ja Herra Jumala antaa hänelle Daavidin, hänen isänsä, valtaistuimen,
        33 ja hän on oleva Jaakobin huoneen kuningas iankaikkisesti, ja hänen valtakunnallansa ei pidä loppua oleman."
        34 Niin Maria sanoi enkelille: "Kuinka tämä voi tapahtua, kun minä en miehestä mitään tiedä?"
        35 Enkeli vastasi ja sanoi hänelle: "Pyhä Henki tulee sinun päällesi, ja Korkeimman voima varjoaa sinut; sentähden myös se pyhä, mikä syntyy, pitää kutsuttaman Jumalan Pojaksi.
        36 Ja katso, sinun sukulaisesi Elisabet, hänkin kantaa kohdussaan poikaa vanhalla iällään, ja tämä on kuudes kuukausi hänellä, jota sanottiin hedelmättömäksi;
        37 sillä Jumalalle ei mikään ole mahdotonta."
        38 Silloin Maria sanoi: "Katso, minä olen Herran palvelijatar; tapahtukoon minulle sinun sanasi mukaan". Ja enkeli lähti hänen tyköänsä.
        39 Niinä päivinä Maria nousi ja kulki kiiruusti vuorimaahan erääseen Juudan kaupunkiin
        40 ja meni Sakariaan kotiin ja tervehti Elisabetia.
        41 Ja kun Elisabet kuuli Marian tervehdyksen, hypähti lapsi hänen kohdussansa; ja Elisabet täytettiin Pyhällä Hengellä.
        42 Ja hän puhkesi puhumaan suurella äänellä ja sanoi: "Siunattu sinä vaimojen joukossa, ja siunattu sinun kohtusi hedelmä!
        43 Ja kuinka minulle tapahtuu tämä, että minun Herrani äiti tulee minun tyköni?
        44 Sillä katso, kun sinun tervehdyksesi ääni tuli minun korviini, hypähti lapsi ilosta minun kohdussani.
        45 Ja autuas se, joka uskoi, sillä se sana on täyttyvä, mikä hänelle on tullut Herralta!"

        TÄSSÄ MESSIAAN RASKAUSAIKA 6 3 JA 3 6 KUUKAUTTA ELI 6 (3 3) 6 = 15KK
        RASKAUSAJAT MENEVÄT PÄÄLLEKKÄIN 3 3 KK

        SALATTU AIKA 5 KK TARKOITTAA LOPUNAJAN YLÖSNOUSEMUKSEN AIKAA TÄMÄN RASKAUSAJAN ALUSSA.

        TARKEMPI PÄIVITTYVÄ KAAVIO LÖYTYY >>>
        LUOMAKUNNAN KAITSELMUS -FACEBOOK RYHMÄSTÄ
        (KAAVION VER_28.0 JULKISTETAAN PIAN)


      • Anonyymi
        autiomarko kirjoitti:

        Luuk.1:
        22 Mutta ulos tullessaan hän ei kyennyt puhumaan heille; silloin he ymmärsivät, että hän oli nähnyt näyn temppelissä. Ja hän viittoi heille ja jäi mykäksi.
        23 Ja kun hänen virkatoimensa päivät olivat päättyneet, meni hän kotiinsa.
        24 Ja niiden päiväin perästä Elisabet, hänen vaimonsa, tuli raskaaksi ja pysytteli salassa viisi kuukautta, sanoen:
        25 "Näin on Herra tehnyt minulle niinä päivinä, jolloin hän katsoi minun puoleeni poistaaksensa minusta ihmisten ylenkatseen".
        26 Kuudentena kuukautena sen jälkeen Jumala lähetti enkeli Gabrielin Galilean kaupunkiin, jonka nimi on Nasaret,
        27 neitsyen tykö, joka oli kihlattu Joosef nimiselle miehelle Daavidin suvusta; ja neitsyen nimi oli Maria.
        28 Ja tullessaan sisälle hänen tykönsä enkeli sanoi: "Terve, armoitettu! Herra olkoon sinun kanssasi."
        29 Mutta hän hämmästyi suuresti siitä puheesta ja mietti, mitä tämä tervehdys mahtoi tarkoittaa.
        30 Niin enkeli sanoi hänelle: "Älä pelkää, Maria; sillä sinä olet saanut armon Jumalan edessä.
        31 Ja katso, sinä tulet raskaaksi ja synnytät pojan, ja sinun on annettava hänelle nimi Jeesus.
        32 Hän on oleva suuri, ja hänet pitää kutsuttaman Korkeimman Pojaksi, ja Herra Jumala antaa hänelle Daavidin, hänen isänsä, valtaistuimen,
        33 ja hän on oleva Jaakobin huoneen kuningas iankaikkisesti, ja hänen valtakunnallansa ei pidä loppua oleman."
        34 Niin Maria sanoi enkelille: "Kuinka tämä voi tapahtua, kun minä en miehestä mitään tiedä?"
        35 Enkeli vastasi ja sanoi hänelle: "Pyhä Henki tulee sinun päällesi, ja Korkeimman voima varjoaa sinut; sentähden myös se pyhä, mikä syntyy, pitää kutsuttaman Jumalan Pojaksi.
        36 Ja katso, sinun sukulaisesi Elisabet, hänkin kantaa kohdussaan poikaa vanhalla iällään, ja tämä on kuudes kuukausi hänellä, jota sanottiin hedelmättömäksi;
        37 sillä Jumalalle ei mikään ole mahdotonta."
        38 Silloin Maria sanoi: "Katso, minä olen Herran palvelijatar; tapahtukoon minulle sinun sanasi mukaan". Ja enkeli lähti hänen tyköänsä.
        39 Niinä päivinä Maria nousi ja kulki kiiruusti vuorimaahan erääseen Juudan kaupunkiin
        40 ja meni Sakariaan kotiin ja tervehti Elisabetia.
        41 Ja kun Elisabet kuuli Marian tervehdyksen, hypähti lapsi hänen kohdussansa; ja Elisabet täytettiin Pyhällä Hengellä.
        42 Ja hän puhkesi puhumaan suurella äänellä ja sanoi: "Siunattu sinä vaimojen joukossa, ja siunattu sinun kohtusi hedelmä!
        43 Ja kuinka minulle tapahtuu tämä, että minun Herrani äiti tulee minun tyköni?
        44 Sillä katso, kun sinun tervehdyksesi ääni tuli minun korviini, hypähti lapsi ilosta minun kohdussani.
        45 Ja autuas se, joka uskoi, sillä se sana on täyttyvä, mikä hänelle on tullut Herralta!"

        TÄSSÄ MESSIAAN RASKAUSAIKA 6 3 JA 3 6 KUUKAUTTA ELI 6 (3 3) 6 = 15KK
        RASKAUSAJAT MENEVÄT PÄÄLLEKKÄIN 3 3 KK

        SALATTU AIKA 5 KK TARKOITTAA LOPUNAJAN YLÖSNOUSEMUKSEN AIKAA TÄMÄN RASKAUSAJAN ALUSSA.

        TARKEMPI PÄIVITTYVÄ KAAVIO LÖYTYY >>>
        LUOMAKUNNAN KAITSELMUS -FACEBOOK RYHMÄSTÄ
        (KAAVION VER_28.0 JULKISTETAAN PIAN)

        Eipä moista ole tullut luettuakaan. Onko jokin uusi uskonto keksitty, niin outoa on tekstitys.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä moista ole tullut luettuakaan. Onko jokin uusi uskonto keksitty, niin outoa on tekstitys.

        mm. evlut ytimestä on paljastunut ja paljastumassa salaseurakansan invaasio ja vääristämä oppi.

        Siksi arvioni voi kuulostaa erikoiselle, mutta asiaa tutkimalla ja pohtimalla pääsee totuuden alkuun...


      • Anonyymi
        autiomarko kirjoitti:

        Jesaja 7:
        14 Sentähden Herra itse antaa teille merkin: Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja antaa hänelle nimen Immanuel.
        15 Voita ja hunajaa hän syö siinä iässä, jolloin hän oppii hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän;
        16 sillä ennenkuin poika on oppinut hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän, tulee autioksi maa, jonka kahta kuningasta sinä kauhistut.

        TÄSSÄ KERROTAAN LOPUNAJAN MESSIIAAN SYNTYMÄSTÄ SYKSYLLÄ 2017

        Kirjoitit; " Tässä kerrotaan lopunajan messiaan syntymästä syksyllä 2017. "
        _ _ _ _ _

        Mitä Andreas sanoikaan veljelleen Pietarille. Joh.1: 41- 42. " Me olemme löytäneet Messiaan " se on käännettynä: Kristus. " Se merkitsee voideltu.
        Eräs nainen sanoi Jeesukselle. Joh.4:25-26. " Minä tiedän, että Messias on tuleva, hän,
        jota sanotaan Kristukseksi; kun hän tulee, ilmoittaa hän meille kaikki. " Jeesus sanoi hänelle: " Minä olen se, minä, joka puhun sinun kanssasi. "

        EI TULE TOISTA MESSIASTA. Hän on jo tullut, Jeesus Kristus, maailman syntien sovittaja. Hän kärsi, kuoli, nousi Isän herättämänä kolmantena päivänä ylös kuolleista taivaaseen, istuutuen Isän oikealle puolen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitit; " Tässä kerrotaan lopunajan messiaan syntymästä syksyllä 2017. "
        _ _ _ _ _

        Mitä Andreas sanoikaan veljelleen Pietarille. Joh.1: 41- 42. " Me olemme löytäneet Messiaan " se on käännettynä: Kristus. " Se merkitsee voideltu.
        Eräs nainen sanoi Jeesukselle. Joh.4:25-26. " Minä tiedän, että Messias on tuleva, hän,
        jota sanotaan Kristukseksi; kun hän tulee, ilmoittaa hän meille kaikki. " Jeesus sanoi hänelle: " Minä olen se, minä, joka puhun sinun kanssasi. "

        EI TULE TOISTA MESSIASTA. Hän on jo tullut, Jeesus Kristus, maailman syntien sovittaja. Hän kärsi, kuoli, nousi Isän herättämänä kolmantena päivänä ylös kuolleista taivaaseen, istuutuen Isän oikealle puolen!

        Lopunajan messias - edeskäypä - on ihmisistä ensimmäinen joka tekee Jumalan suurimman tahdon ja suoriutuu muussa tahdossa.

        Joh. 2:8
        Ja hän sanoi heille: "Ammentakaa nyt ja viekää edeskäyvälle". Ja he veivät.

        Joh. 2:9
        Mutta kun edeskäypä maistoi vettä, joka oli muuttunut viiniksi, eikä tiennyt, mistä se oli tullut-mutta palvelijat, jotka veden olivat ammentaneet, tiesivät sen-kutsui edeskäypä yljän

        Mark. 11:2
        ja sanoi heille: "Menkää kylään, joka on edessänne, niin te kohta, kun sinne tulette, löydätte sidottuna varsan, jonka selässä ei yksikään ihminen vielä ole istunut; päästäkää se ja tuokaa tänne.

        Luuk. 19:30
        sanoen: "Menkää edessä olevaan kylään, niin sinne tullessanne te löydätte sidottuna varsan, jonka selässä ei vielä yksikään ihminen ole istunut; päästäkää se ja tuokaa tänne.


      • Anonyymi
        autiomarko kirjoitti:

        Luuk.1:
        22 Mutta ulos tullessaan hän ei kyennyt puhumaan heille; silloin he ymmärsivät, että hän oli nähnyt näyn temppelissä. Ja hän viittoi heille ja jäi mykäksi.
        23 Ja kun hänen virkatoimensa päivät olivat päättyneet, meni hän kotiinsa.
        24 Ja niiden päiväin perästä Elisabet, hänen vaimonsa, tuli raskaaksi ja pysytteli salassa viisi kuukautta, sanoen:
        25 "Näin on Herra tehnyt minulle niinä päivinä, jolloin hän katsoi minun puoleeni poistaaksensa minusta ihmisten ylenkatseen".
        26 Kuudentena kuukautena sen jälkeen Jumala lähetti enkeli Gabrielin Galilean kaupunkiin, jonka nimi on Nasaret,
        27 neitsyen tykö, joka oli kihlattu Joosef nimiselle miehelle Daavidin suvusta; ja neitsyen nimi oli Maria.
        28 Ja tullessaan sisälle hänen tykönsä enkeli sanoi: "Terve, armoitettu! Herra olkoon sinun kanssasi."
        29 Mutta hän hämmästyi suuresti siitä puheesta ja mietti, mitä tämä tervehdys mahtoi tarkoittaa.
        30 Niin enkeli sanoi hänelle: "Älä pelkää, Maria; sillä sinä olet saanut armon Jumalan edessä.
        31 Ja katso, sinä tulet raskaaksi ja synnytät pojan, ja sinun on annettava hänelle nimi Jeesus.
        32 Hän on oleva suuri, ja hänet pitää kutsuttaman Korkeimman Pojaksi, ja Herra Jumala antaa hänelle Daavidin, hänen isänsä, valtaistuimen,
        33 ja hän on oleva Jaakobin huoneen kuningas iankaikkisesti, ja hänen valtakunnallansa ei pidä loppua oleman."
        34 Niin Maria sanoi enkelille: "Kuinka tämä voi tapahtua, kun minä en miehestä mitään tiedä?"
        35 Enkeli vastasi ja sanoi hänelle: "Pyhä Henki tulee sinun päällesi, ja Korkeimman voima varjoaa sinut; sentähden myös se pyhä, mikä syntyy, pitää kutsuttaman Jumalan Pojaksi.
        36 Ja katso, sinun sukulaisesi Elisabet, hänkin kantaa kohdussaan poikaa vanhalla iällään, ja tämä on kuudes kuukausi hänellä, jota sanottiin hedelmättömäksi;
        37 sillä Jumalalle ei mikään ole mahdotonta."
        38 Silloin Maria sanoi: "Katso, minä olen Herran palvelijatar; tapahtukoon minulle sinun sanasi mukaan". Ja enkeli lähti hänen tyköänsä.
        39 Niinä päivinä Maria nousi ja kulki kiiruusti vuorimaahan erääseen Juudan kaupunkiin
        40 ja meni Sakariaan kotiin ja tervehti Elisabetia.
        41 Ja kun Elisabet kuuli Marian tervehdyksen, hypähti lapsi hänen kohdussansa; ja Elisabet täytettiin Pyhällä Hengellä.
        42 Ja hän puhkesi puhumaan suurella äänellä ja sanoi: "Siunattu sinä vaimojen joukossa, ja siunattu sinun kohtusi hedelmä!
        43 Ja kuinka minulle tapahtuu tämä, että minun Herrani äiti tulee minun tyköni?
        44 Sillä katso, kun sinun tervehdyksesi ääni tuli minun korviini, hypähti lapsi ilosta minun kohdussani.
        45 Ja autuas se, joka uskoi, sillä se sana on täyttyvä, mikä hänelle on tullut Herralta!"

        TÄSSÄ MESSIAAN RASKAUSAIKA 6 3 JA 3 6 KUUKAUTTA ELI 6 (3 3) 6 = 15KK
        RASKAUSAJAT MENEVÄT PÄÄLLEKKÄIN 3 3 KK

        SALATTU AIKA 5 KK TARKOITTAA LOPUNAJAN YLÖSNOUSEMUKSEN AIKAA TÄMÄN RASKAUSAJAN ALUSSA.

        TARKEMPI PÄIVITTYVÄ KAAVIO LÖYTYY >>>
        LUOMAKUNNAN KAITSELMUS -FACEBOOK RYHMÄSTÄ
        (KAAVION VER_28.0 JULKISTETAAN PIAN)

        Onko Markon vaieka lukea Raamattua, ja nimenomaan Jeesuksen itsensä sanomaa Uudesta Testamentista.
        Valaisen Sinua, joka pimeydessä vaellat.
        Joh 3;
        1 Mutta oli mies, fariseusten joukosta, nimeltä Nikodeemus, juutalaisten hallitusmiehiä.
        2 Hän tuli Jeesuksen tykö yöllä ja sanoi hänelle: "Rabbi, me tiedämme, että sinun opettajaksi tulemisesi on Jumalasta, sillä ei kukaan voi tehdä niitä tunnustekoja, joita sinä teet, ellei Jumala ole hänen kanssansa."
        3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".

        Tuleva Jumalan Valtakunta on selliselta pois- suljettu, joka ei ole uudestisyntynyt, ehdottomasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Markon vaieka lukea Raamattua, ja nimenomaan Jeesuksen itsensä sanomaa Uudesta Testamentista.
        Valaisen Sinua, joka pimeydessä vaellat.
        Joh 3;
        1 Mutta oli mies, fariseusten joukosta, nimeltä Nikodeemus, juutalaisten hallitusmiehiä.
        2 Hän tuli Jeesuksen tykö yöllä ja sanoi hänelle: "Rabbi, me tiedämme, että sinun opettajaksi tulemisesi on Jumalasta, sillä ei kukaan voi tehdä niitä tunnustekoja, joita sinä teet, ellei Jumala ole hänen kanssansa."
        3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".

        Tuleva Jumalan Valtakunta on selliselta pois- suljettu, joka ei ole uudestisyntynyt, ehdottomasti.

        Johanneksen evankeliumissa noin. Toisaalta Matteuksen evankeliumissa Jumalan valtakuntaan mennään tekemällä taivaassa olevan Isän tahto.


    • On mahdollista ja se on kuin persoonallisuuden reset nappula pohjaan painettuna kun eteen tulee...
      Armosta , omilla teoillani en sitä aikaiseksi saanut ellei synnissä rypeminen auttanut siihen :'D

      • Ja on muuten kivuliasta psykologisesti kun vanha persoonallisuus "palaa" pois ja kun siitä ei millään haluaisi päästää irti mutta kun se on ainoa vaihtoehto....antautua Luojalle.


    • Anonyymi

      Kyseessä on mielenhäiriö.

      • Anonyymi

        Mormonit yrittävät suoltaa tännekin satujansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mormonit yrittävät suoltaa tännekin satujansa.

        Mormonismi on vain erilainen mielenhäiriö.


      • Anonyymi

        Ei ole, vaan mielenmuutos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, vaan mielenmuutos.

        Mielenmuutos huonompaan suuntaan.
        Vai mitä mieltä olet ennustelijoista ja sielunvaellusopista, joka on heille arkipäivää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, vaan mielenmuutos.

        Sanotaanko sitten, mielenmuutos, jonka pohjalla on mielenhäiriö. Sitä myös uskoon tuloksi kutsutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, vaan mielenmuutos.

        Kääntää kelkkansa tai takkinsa !


    • Se on täysin mahdollista. Paras keino uudelleensyntyä on käydä uudelleensyntymälaitoksella Tyrnävällä. Se on ihan Peräilmainstituutin naapurissa, ja jt ovatkin ahkeria kyseisten palvelujen käyttäjiä. Ja kun uudestisynntyslaitoksella saa myös uuden pinkeämmän ryppynarun, niin sieltä PI-instituutista tulee sitten oivia jt-pieriöitä: ovat säännöllisesti voittaneet jt kansainväliset Warwickissa järjestettävät Watch tower pible and Tract Society Farting Associationin suhnukilpailut.

    • Anonyymi

      "Kun löytää Jumalan ja antaa sen täyttää sinun koko olemuksen", näin kertoi aikanaan eräs viisas vanhus, jolla oli hyvyys sielussaan.

      Sitten leeviläiset nostivat Jumalan arkun tankojen varassa olkapäilleen, niinkuin Mooses Herran sanan mukaisesti oli käskenyt.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Uudestisyntyminen on todellisesti koettava. Muutos tapahtuu Jumalan Pyhän Hengen kautta ihmisen sydämessä. Joka tunnustaa syntinsä ja hylkää ne, saa armon.

      1 Piet. 1.3 -5. Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka suuren laupeutensa mukaan on " uudestisynnyttänyt " meidät elävään toivoon Jeesuksen kuolleista nousemisen kautta, turmeltumattomaan ja saastuttamattomaan ja katoamattomaan perintöön, joka taivaissa on säilytettynä teitä varten, jotka ”Jumalan voimasta uskon kautta pelastukseen, ” joka on valmis ilmoitettavaksi viimeisenä aika. Uskon kautta Kristukseen Jeesukseen.

      Jae) 8-9. Häntä te rakastatte, vaikka ette ole häntä nähneet, ” häneen te uskotte,” vaikka ette nyt häntä näe, sillä te saavutatte ” uskon päämäärän, sielujen pelastuksen. ”

      Jeesus sanoi Nikodeemukselle. Joh.3:3. Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: ” jos joku ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa. ” 5) Totisesti, totisesti minä sanon sinulle jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
      Jumalan hyvyys vetää jokaista ihmistä pelastukseen uskon kautta.

      Room. 8:1-2. Niin se siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat. Sillä elämän hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on sinut vapauttanut synnin ja kuoleman laista.
      Näin se menee. Pelastus on vain yksin hänessä! Joka uskoo häneen se pelastuu kadotuksesta.

      1Piet. 1:23. te, jotka olette ”uudestisyntyneet,” ette katoavasta, vaan katoamattomasta siemenestä
      Jumalan elävän ja pysyvän sanan kautta. Tämä ei ole ehdollinen vaan ehdoton edellytys, jotta ihminen saisi iankaikkisen elämän.

      2Kor.13:5. Koetelkaa itseänne, oletteko uskossa, tutkikaa itseänne. Vai ettekö tunne itseänne,
      että Jeesus Kristus on teissä? Ellei, niin ette kestä koetusta.

      Joh.5:28-29. Älkää ihmetelkö tätä, sillä hetki tulee, jolloin kaikki, jotka haudoissa ovat, kuulevat
      hänen äänensä, ja tulevat esiin, ne, jotka ovat hyvää tehneet elämän ylönousemukseen, mutta ne,
      jotka ovat pahaa tehneet tuomion ylösnousemukseen.
      Vimeisellä tuomiolla, kahtia jako rajan toisella puolen.

      • Anonyymi

        Jep. Oikealle puolelle lähtee :"Isäni siunaamat ". Vasemmalle puolelle, jyrkästi alaspäin viitan:" Jehovantodistajille" kulkijat. Saattaa olla että muutama muukin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      320
      3751
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      270
      2155
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      109
      1505
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1373
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      93
      1358
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1227
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1208
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1048
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1044
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      924
    Aihe