lähdössä TanssiPalatsiin ja kiilloittelen tässä kenkiä samalla kun kirjoittelen huuhaata:-¿
Liukkaat kengät ja huolella siivotut viikset on tärkeät TanssiPalatsissa. Sitten siläksi ajellut posket, puhtaat valkoiset hampaat ja hiukan jotain "luktagott" partavettä naamalle..
Niin no, vasta noin 23:00CET minä lähden mutta esivalmistelut on tärkeät..
Bengt
Minä olen
7
229
Vastaukset
- quistis
ettei Sulle käy,kuin entiselle miehelle lakeerikengissä:o))))
- Ben_Sjatkel
ihan mahtava säkä tuolla TanssiPalatsissa..
Mites entisen miehen laakerikengissä sitten kävi?
Liukastuiko omiin kenkiinsä?
Ben - yks typy
Ben_Sjatkel kirjoitti:
BenTaasko sä Ben olet lähdössä sinne lattialle :=)))
Usko jo nyt, et täällä on ne ihanimmat naiset. Huomenna kuitenkin kadut, kun tuli lähdettyä meidän luota. Jäät paljosta paitsi :=))) - Ben_Sjatkel
yks typy kirjoitti:
Taasko sä Ben olet lähdössä sinne lattialle :=)))
Usko jo nyt, et täällä on ne ihanimmat naiset. Huomenna kuitenkin kadut, kun tuli lähdettyä meidän luota. Jäät paljosta paitsi :=)))IRL minä olen täällä... kaukana
Ja kun jalat vetää...Parketille.
Siellä on lattia täyteen jalkoja niinkuin kymmenen mottia halkoja..(mistäs mä ton sain?)
Paitsioon jääminen on tietysti harmillista mutta kuitenkin.. Parkettien partaveistä parketti vetää..
Ben - yks typy
Ben_Sjatkel kirjoitti:
IRL minä olen täällä... kaukana
Ja kun jalat vetää...Parketille.
Siellä on lattia täyteen jalkoja niinkuin kymmenen mottia halkoja..(mistäs mä ton sain?)
Paitsioon jääminen on tietysti harmillista mutta kuitenkin.. Parkettien partaveistä parketti vetää..
Benillat ja yöt sinulle Ben. Muista kertoa sitten typylle miten ilta sujui :=)))
- Ben_Sjatkel
yks typy kirjoitti:
illat ja yöt sinulle Ben. Muista kertoa sitten typylle miten ilta sujui :=)))
Toisena päivänä.
Ben - quistis
Ben_Sjatkel kirjoitti:
Bense meidän entinen pressa..kaatui ja satutti otsansa..muistat varmaan..rappiomies;o))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1433196EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403002- 1101463
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451217Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601017
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23833- 41827