Toimeentulotuki

Anonyymi

sil ei tosiaan lainaa kukaan saa mitenkään päin. Hahhah.

6

52

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En saanut toimeentulotukea koska en mennyt kuntouttavaan työhön. Tarviiko työkykyinen kuntouttavaa työtä, on lääkärin todistus että olen työkuntoinen No en saanut tukea penniäkään. Ottivat myös työttömyysturvasta 40 % pois, olen kusessa en pysty laskuja maksamaan. Kiristävät saatana menemään palkattomaan työhön, piti tehdä kanetluita kaksikin, haukuin työkkärin idiootit lyttyyn, poliisi tutkinta tulee koska muka uhkeilin ja soittivat mulle, saan asianajajan sitten. Hieno homma. No veronmaksajat maksaa tämänkin lystin, pitkitän sitä niin paljon että se maksaa kymmenii tuhansia.

• Anonyymi

Menee ulosottoon oikeudenköyntimaksut moisessa siviiliasiassa. Toisaalta jos et muutenkaan ole töissä ni sama se kai kuinka paljon on ulosotossa. Toisaalta jos kenosta voitat potin niin kaikki menisi laskuihin. Aika pieni mahdollisuus toisaalta.

• Anonyymi

Kyllä minäkin haukun kaikki lyttyyn jos ei ole työtä mitä tarjota.

• Saa muttei virallisilta tahoilta :D

• Anonyymi

Vitut saa eikä sitä ole sullakaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Vitut saa eikä sitä ole sullakaan.

Mitä minulla ei ole?
        Saa lainaa yksityisillä mutta korot ovat yleensä tähtitieteelliset.
        Sinä et ehkä saa kun et mitään muutakaan aikaiseksi kaiketi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      227
      1849
    2. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1488
    3. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      55
      1398
    4. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      174
      1310
    5. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      5
      1297
    6. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      13
      1237
    7. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      51
      1014
    8. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      192
      972
    9. Kristinuskon arvot käyttöön

Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric
      Luterilaisuus
      284
      912
    10. Zoon hallitus hajoamassa !

H pj on lähtemässä karkuun.
      Ähtäri
      28
      894
    Aihe