Muistutan kirjoittajia

ettei enää ole Sipilä ollut pääministeri huhtikuun jälkeen.
Kun tulee kokoajan esille varsinkin Pankkolägvitsi -lestaa huutavalta että hän yhä on puikoissa.
Antti Rinne sdp on nyt pääministeri ollut alkukesästä.

Varmaan vaikea ymmärtää ?

Kai Pankkolängvitsi on edes jotenkin saanut läpäistyä kansakoulun ?
Kun vaikuttaa noinkin yksinkertiselta, sama asiaa toistaessaan.

Hallitus ja eduskunta asiat aina siirtyy seuraaville valituille, ei jää edelliset asioita hoitamana loppuun, varmaan uusi tieto lestaa huutavalle.

27

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko "majurin" käkikello mennyt noin heikkoon happeen, että oma pankkolängvitsikin on jo henkilöitynyt? Eikö luonto anna myöten mennä puhumaan psykiatrille tuosta jatkuvasta lestan huudostasi?

      Milloinkahan sinä uskoisit, että sen kiljun kanssa läträämistä kannattaisi hiukan säännöstellä. Ehkä tekstikin alkaisi sen jälkeen olemaan edes hiukan ymmärrettävämmässä muodossa. Taaskin on sellaista "harakanvarvasta" luettavana ja lauserakenteet aivan päin persettä.

      • Anonyymi

        "majuru´i" kuitenkin tietää kuka on pääministeri, toisin kuin lestaa huutava pankkolägvitsi.


      • Anonyymi

        Mutta sipilän aihettumat haitat eivät ole poistuneen
        Esim maataloustuen nosyaminen ennätyslukemiin.
        Yehottomaksi todetun ja verottomaan vastikkettoman maataluso tuki o n suurempi kuin koskaan.
        Aktiivimallin aktiivileikkuri edelleen vie ihmisten t oimeentuloa vaikka ay maksut makseettu täysmääräisin aikanan assaan.

        Kity tunnit eivät kosmaalaisia.
        Jne...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sipilän aihettumat haitat eivät ole poistuneen
        Esim maataloustuen nosyaminen ennätyslukemiin.
        Yehottomaksi todetun ja verottomaan vastikkettoman maataluso tuki o n suurempi kuin koskaan.
        Aktiivimallin aktiivileikkuri edelleen vie ihmisten t oimeentuloa vaikka ay maksut makseettu täysmääräisin aikanan assaan.

        Kity tunnit eivät kosmaalaisia.
        Jne...

        Mitä kity tunneilla jos et ole työssä koskaan.


    • Ja seuraavaksi väität, ettei Kekkonen ole muka enää Suomen tasavallan presidentti...

      • Anonyymi

        ettei enää ole Sipilä ollut pääministeri huhtikuun jälkeen.

        Nämä tulee ja menee, lestaa huutavan vaikea sitä käsittää. Luulee että jäävät yhä olemaan luottamus toimeensa vaikka uusikin valittu.

        Hassuja riittää näillä palstoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ettei enää ole Sipilä ollut pääministeri huhtikuun jälkeen.

        Nämä tulee ja menee, lestaa huutavan vaikea sitä käsittää. Luulee että jäävät yhä olemaan luottamus toimeensa vaikka uusikin valittu.

        Hassuja riittää näillä palstoilla.

        Myöhäisyntyiset punikit. Tuskin muuten punikkeja olisivatkaan.
        He niin avuttomia, että työssä kulkevat joutuu heidät elättämäänkin. Silti parkuvat elättäjiensä vastaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myöhäisyntyiset punikit. Tuskin muuten punikkeja olisivatkaan.
        He niin avuttomia, että työssä kulkevat joutuu heidät elättämäänkin. Silti parkuvat elättäjiensä vastaista.

        Kunnat pieree verta ja järjestää yteti Sipilän mulkun takia.Sipilä kuuluu aamu kirouksiin..


      • Oon lueskellunna siun aivopierujas ja olen meleko varma siitä, että sie ja mie ollaan yks ja sama henkilö. Voitko kiistää ?


      • Nimimerkix kirjoitti:

        Oon lueskellunna siun aivopierujas ja olen meleko varma siitä, että sie ja mie ollaan yks ja sama henkilö. Voitko kiistää ?

        Höh ! Mitään en tunnusta !


    • Anonyymi

      Sipilä jää historiaan koska muutti toimillaan Suomen geneettistä perimää enemmän kuin kukaan muu

      • Anonyymi

        Jää historiaan talouden ja työllisyyden nostajana.
        Antti Rinne vielä sillä nousulla jonkin kuukauden, sitten alkaa sosialisti kurjuus.

        Missähän pottukuopassa asut !
        Seuraa aikaasi, kysy kun et tiedä, vaikka kauppiaaltasi, hänkin osaa sinua vähän opastaa.
        Jos olet henkisesti vajaa (vaikutat) niin silloin sitä jankkaamista tulee vuositolkulla sinulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jää historiaan talouden ja työllisyyden nostajana.
        Antti Rinne vielä sillä nousulla jonkin kuukauden, sitten alkaa sosialisti kurjuus.

        Missähän pottukuopassa asut !
        Seuraa aikaasi, kysy kun et tiedä, vaikka kauppiaaltasi, hänkin osaa sinua vähän opastaa.
        Jos olet henkisesti vajaa (vaikutat) niin silloin sitä jankkaamista tulee vuositolkulla sinulta.

        Köyhät kurjistettuna ei koskaan unohda Sipilää. Muistavat nälissään kirota Sipilää aamuin illoin!


    • Anonyymi

      Mutta ketä sen korjaa, kepulikunta kuitenkin viruu yhteiskunnan eliittikuntana paikasta riippumatta. Poliittista itkua.

    • Anonyymi

      Valitettavasti tuo Inhokin pärstä vielä vilahtelee tv:ssä. Onneksi on kaukosäädin lähellä. En osta yhtään lehteä, joissa on Sipilän naama tai juttuja hänestä.
      Vielähän se kansalaistemme eriarvoistaja jatkaa tuhotyötään Suomen Keskustan riveissä ...

      • Anonyymi

        Aina tulee mieleen se Sipilän ihme? Rahan työntö saastuttavaan Talvivaaraan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina tulee mieleen se Sipilän ihme? Rahan työntö saastuttavaan Talvivaaraan!

        Hesan vihreille saastuttaa, muttei paikallisille tutkijoille, jotka sanoi ihan päinvastaista vihreitten tutkimukseen.
        https://yle.fi/uutiset/3-11034048
        Kainuun ELY-keskus eri mieltä yliopistotutkimuksen kanssa: Terrafamen jätevedet eivät pilaa Nuasjärven pohjaa
        ELY-keskuksen mukaan erilaiset näytteenottomenetelmät aiheuttavat erilaisia tuloksia.

        Tottakai rakennusaikaan kaikki on auki, josta lähtee luonto itseään korjaamaan.


      • Anonyymi

        Sulla taitaa olla seinällä Halosen kuva ?lehdestä leikattu, vaikutat niin kommunistilta.


      • Anonyymi

        Uudet ministerin aatteet. Erilaisia kuin entisillä.


        Vihreiden Ohisalo kannabisaloitteesta: Laittomien päihteiden käytöstä ei pidä rangaista.
        Vihreiden puheenjohtaja, sisäministeri Maria Ohisalo sanoo.
        ”Vihreiden linja on se, että laittomien päihteiden käytöstä ja määrien hallussapidosta ei pidä rangaista”.
        Ohisalo muistuttaa, että asiasta on jo linjattu ”muun muassa Vihreiden poliittisessa ohjelmassa”.


    • Anonyymi

      sinisissä oli paskalaki soini?
      puoluekaveriksi

    • Anonyymi

      Paskalaki ja Sipin sukulaisten suosiminen vaikuttaa edelleen ei mitään muutosta

      • Anonyymi

        Hassikin sukulainen ?
        Alulle panija.
        Nyt leukavia kerrot.


    • Anonyymi

      Pankkolestalla se vinkuu lestanhuuto korvien välissä päivästä iltaan ja illasta aamuun.

      • Anonyymi

        "majuru´i" kuitenkin tietää kuka on pääministeri, toisin kuin lestaa huutava pankkolägvitsi.


    • Anonyymi

      Onneksi Suomen Keskusta on kunnolla kusessa niin kauan kuin kokkari-Öykkäri on keskustan riveissä!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe