Luin Ylen artikkelista että sperman luovuttaja saa päättää itse minkälaisille ihmisille siittiönsä luovuttaa. En ole halunnut luovuttaa spermaani juuri sen takia koska en tiedä kenelle lastini menee. Nyt alan luovuttaa koska saan rajata feministit pois.
Sperman luovutus
6
187
Vastaukset
- Anonyymi
Olet varmaan suomalainen mies, joten spermasi ei kelpaa femakoille. Koska heidän mielestään valkoinen heteromies on ihmishirviö, joka tulee hävittää maailmasta pois.
Ps. Tämä kommentti taitaa olla liian totuudellinen, koska aiempi samanlainen sensuroitiin pois? ;-) - Anonyymi
Ei kai feministi kerro epämääräisiä taustojaan tuossa tilanteessa. Hän esittää varmasti normaalia ihmistä.
Moni lesbo ja ikäneito ikaallisista, joka on vaan liian kranttu haluaa spermaa.
Krantulle kelpaa vain pitkän huiskean tieteellistaiteellisen miehen siittiöt.
Lesbot eivät ole niin kranttuja, koska moni lesbo on aika lailla tavis ja haluaa taviksen luovuttajaksi.
Veikkaan tosin, että luovuttaja ei pääse päättämään kenelle henkilölle sperma ei ainakaan mene.
Se olisi liian hankalaa järjestää ja moni yksityisyysasiakin olisi hankalasti ristissä.
Mutta ehkä luovuttaja voi määrittää asiat väljästi, kuten vaikka saako vastaanottaja olla vaikkapa tietyn näköinen ja ikäinen tms?- Anonyymi
Suomalaiset femakot halveksivat suomalaisuuttaan, joten suomalainen mies ei kelpaa luovuttajaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaiset femakot halveksivat suomalaisuuttaan, joten suomalainen mies ei kelpaa luovuttajaksi.
Tämän vuoksiko Suomessa raitilla tallaa nyt henkilöitä joilla ei ole oleskelupaa, vain HALU TEHDÄ KAIKENLAISTA TYÖTÄ.
Työstähän se kai käy, luvalla ja usein valitettavasti ilman lupaa kun on oikein suuri halu "työskennella" Anonyymi kirjoitti:
Suomalaiset femakot halveksivat suomalaisuuttaan, joten suomalainen mies ei kelpaa luovuttajaksi.
Kuinkas sattuikaan.
Iltiksessä oli hauska juttu.
" Mies oli vaalea, korkeasti koulutettu ja pituudeltaan lähellä kahta metriä."
Kuinka ollakaan.
Ei halunnut 140cm nyhveröä.
Vaan akateemisen ja pitkän ja muutenkin sellaisen lutusen Carl Kentin.
No paska säkä.
Olisi "tyytynyt" tavalliseen mattimeikäläiseen, mutta liika itsekehityksen tarve tuotti taas krantulle ikipiialle onnettomuutta.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/49afb013-b494-4cc0-ae4b-1774b6cfe2aa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683