Sperman luovutus

Anonyymi

Luin Ylen artikkelista että sperman luovuttaja saa päättää itse minkälaisille ihmisille siittiönsä luovuttaa. En ole halunnut luovuttaa spermaani juuri sen takia koska en tiedä kenelle lastini menee. Nyt alan luovuttaa koska saan rajata feministit pois.

6

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet varmaan suomalainen mies, joten spermasi ei kelpaa femakoille. Koska heidän mielestään valkoinen heteromies on ihmishirviö, joka tulee hävittää maailmasta pois.

      Ps. Tämä kommentti taitaa olla liian totuudellinen, koska aiempi samanlainen sensuroitiin pois? ;-)

    • Anonyymi

      Ei kai feministi kerro epämääräisiä taustojaan tuossa tilanteessa. Hän esittää varmasti normaalia ihmistä.

    • Moni lesbo ja ikäneito ikaallisista, joka on vaan liian kranttu haluaa spermaa.
      Krantulle kelpaa vain pitkän huiskean tieteellistaiteellisen miehen siittiöt.

      Lesbot eivät ole niin kranttuja, koska moni lesbo on aika lailla tavis ja haluaa taviksen luovuttajaksi.


      Veikkaan tosin, että luovuttaja ei pääse päättämään kenelle henkilölle sperma ei ainakaan mene.
      Se olisi liian hankalaa järjestää ja moni yksityisyysasiakin olisi hankalasti ristissä.

      Mutta ehkä luovuttaja voi määrittää asiat väljästi, kuten vaikka saako vastaanottaja olla vaikkapa tietyn näköinen ja ikäinen tms?

      • Anonyymi

        Suomalaiset femakot halveksivat suomalaisuuttaan, joten suomalainen mies ei kelpaa luovuttajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiset femakot halveksivat suomalaisuuttaan, joten suomalainen mies ei kelpaa luovuttajaksi.

        Tämän vuoksiko Suomessa raitilla tallaa nyt henkilöitä joilla ei ole oleskelupaa, vain HALU TEHDÄ KAIKENLAISTA TYÖTÄ.
        Työstähän se kai käy, luvalla ja usein valitettavasti ilman lupaa kun on oikein suuri halu "työskennella"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiset femakot halveksivat suomalaisuuttaan, joten suomalainen mies ei kelpaa luovuttajaksi.

        Kuinkas sattuikaan.

        Iltiksessä oli hauska juttu.
        " Mies oli vaalea, korkeasti koulutettu ja pituudeltaan lähellä kahta metriä."

        Kuinka ollakaan.

        Ei halunnut 140cm nyhveröä.

        Vaan akateemisen ja pitkän ja muutenkin sellaisen lutusen Carl Kentin.

        No paska säkä.
        Olisi "tyytynyt" tavalliseen mattimeikäläiseen, mutta liika itsekehityksen tarve tuotti taas krantulle ikipiialle onnettomuutta.


        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/49afb013-b494-4cc0-ae4b-1774b6cfe2aa


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      24
      447
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe