Mat.12:36 Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.
Mielipiteitä?
Vakavasti otettavat Jeesuksen sanat!
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tämän nyt heti alkuun:
-----------------------
" Nyt sanon vielä lopuksi pahasti antakoon Herrani sen mulle anteeksi.
Vaimosikin jätti ja petti sinua, teki sinusta aisankannattajan en yhtään sitä enää ihmeyttele. Yksikertaisesti ei sinun kanssa voi kukaa tulla tomeen.
Totta se on mitä sanoin. joten ei se taida syntilistaani lisätä mitä kerroin.
tomumaja- "
---------------------Olen tuon sanonut. En lähde millään itseäni pulustamaankaan. Paitsi ehkä hiukan kun minua kiusattiin sanoskelin vastaan. Kyllä tuossa totta myöskin kerroin. Osa oli uhoa jossa tein väärin.
Ja kyllä on kaduttanut niinkuin moni muukin elämässä sattunut töppäys. Joten ilman uskoa Jeesukseen tuskin selviäisin tuosta kunnialla. Olen muuten ihminen.- Anonyymi
tomumaja- kirjoitti:
Olen tuon sanonut. En lähde millään itseäni pulustamaankaan. Paitsi ehkä hiukan kun minua kiusattiin sanoskelin vastaan. Kyllä tuossa totta myöskin kerroin. Osa oli uhoa jossa tein väärin.
Ja kyllä on kaduttanut niinkuin moni muukin elämässä sattunut töppäys. Joten ilman uskoa Jeesukseen tuskin selviäisin tuosta kunnialla. Olen muuten ihminen.Vai kiusattiin !
Se että joku sanoo sinusta ja toimistasi ja opeistasi totuuden eli paljastaa valheesi ja väärät toimesi, se ei ole mitään kiusaamista, vaikka se aivan varmasti sinusta kiusalliselta tuntuukin.
Mutta todella säälittävä olet, kun yrität ronkkia toisia sellaisilla henkilökohtaisilla asioilla, jotka luulet olevan heille arkoja.
Niin toimii vain sadistinen ihminen, se ei ole mitään uskovalle sopivaa toimintaa.
Se on samaa kuin potkisit jo maassa makaavaa, eli toisin sanoin kiusaat ja ronkin surutta ja säälittä, jo kärsinyttä .
No, sanasi ja toimintasi siis kertovat vain selvääkin selvemmin sen, mitä sinä itse olet ! Anonyymi kirjoitti:
Vai kiusattiin !
Se että joku sanoo sinusta ja toimistasi ja opeistasi totuuden eli paljastaa valheesi ja väärät toimesi, se ei ole mitään kiusaamista, vaikka se aivan varmasti sinusta kiusalliselta tuntuukin.
Mutta todella säälittävä olet, kun yrität ronkkia toisia sellaisilla henkilökohtaisilla asioilla, jotka luulet olevan heille arkoja.
Niin toimii vain sadistinen ihminen, se ei ole mitään uskovalle sopivaa toimintaa.
Se on samaa kuin potkisit jo maassa makaavaa, eli toisin sanoin kiusaat ja ronkin surutta ja säälittä, jo kärsinyttä .
No, sanasi ja toimintasi siis kertovat vain selvääkin selvemmin sen, mitä sinä itse olet !Mikähän mahtaa olla anonyymin "päätuomarin" ongelma tällä kertaa?
- Anonyymi
Henki kirjoitti:
Mikähän mahtaa olla anonyymin "päätuomarin" ongelma tällä kertaa?
Kaihertaako sinua yhä se, kun puutuin sinunkin vääriin oppeihisi ?
Ja nyt on hampaankolot täynnä ja ahdistaa, niinkö ? Anonyymi kirjoitti:
Kaihertaako sinua yhä se, kun puutuin sinunkin vääriin oppeihisi ?
Ja nyt on hampaankolot täynnä ja ahdistaa, niinkö ?Mikä on nimesi eli miksi kutsun sinua täällä?
- Anonyymi
tomumaja- kirjoitti:
Olen tuon sanonut. En lähde millään itseäni pulustamaankaan. Paitsi ehkä hiukan kun minua kiusattiin sanoskelin vastaan. Kyllä tuossa totta myöskin kerroin. Osa oli uhoa jossa tein väärin.
Ja kyllä on kaduttanut niinkuin moni muukin elämässä sattunut töppäys. Joten ilman uskoa Jeesukseen tuskin selviäisin tuosta kunnialla. Olen muuten ihminen.En lähde itseäni pulustamaankaan, mutta kyllä hiukan. Eikö tomumajan pitäisi tunnustaa tekemänsä synnit eikä ajatella puolustelemista ? Tomumajan tapa on: annan anteeksi mutta en unohda ja päätteeksi kiittää Jumalaa. Oikea piru on mieheksi tai miehen puolikkaaksi.
- Anonyymi
Saarn.12:14 Sillä Jumala tuo kaikki teot tuomiolle, joka kohtaa kaikkea salassa olevaa, olkoon se hyvää tai pahaa. 2Kor.5:10. Ilm.20:12. "tekojensa mukaan."
- Anonyymi
Ps.62:13 Biblia (1776) Ja sinä Jumala olet armollinen; sillä sinä maksat jokaiselle työnsä jälkeen. Job.34:11. Matt.16:27.
- Anonyymi
Sananl.11:31 Katso, vanhurskas saa palkkansa maan päällä, saati sitten jumalaton ja syntinen.
- Anonyymi
Matt.11:29-30 Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne. Sillä minun ikeeni on sovelias, ja minun kuormani keveä. Ap.t.15:10 Miksi te siis nyt kiusaatte Jumalaa ja tahdotte panna opetuslasten niskaan ikeen, jota eivät meidän isämme emmekä mekään ole jaksaneet kantaa?
- Anonyymi
toraisri-muslimi-judaisti antti, olet taas pahojen henkien vallassa ja pilkkaat Jumalaa.
- Anonyymi
Ps.59:9 Mutta sinä, Herra, naurat heille, sinä pidät kaikkia pakanoita pilkkanasi. Ob.1:15.
HELL hihhuleissa on paljon turhan höpöttäjiä ja paskan puhujia...
- Anonyymi
Säästä siis sanojasi!
No mutta oikeesti, ihan turhaa höpinää nuo jumaltarut. - Anonyymi
2Moos.32:33 Mutta Herra vastasi Moosekselle: Joka on tehnyt syntiä minua vastaan, sen minä pyyhin pois kirjastani. Ps.69:29 Pyyhittäköön heidät pois elämän kirjasta, älköönkä heitä kirjoitettako vanhurskasten lukuun.
- Anonyymi
antin Raamatun silput ovat Jumalan pilkkaamista.
- Anonyymi
Johanneksen evankeliumi:
5:24 Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään.
Te olette isästä perkeleestä
Efesolaiskirje:
4:6 yksi Jumala ja kaikkien Isä, joka on yli kaikkien ja kaikkien kautta ja kaikissa.
Jeesuksen opetuksia:
Matteuksen evankeliumi:
23:9 Ja isäksenne älkää kutsuko ketään maan päällä, sillä yksi on teidän Isänne, hän, joka on taivaissa.
Johanneksen evankeliumi:
8:44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
10:30 Minä ja Isä olemme yhtä. - Anonyymi
On se metkaa, kuina meidän on vaikea havaita itse rakentamiamme epäjumalia. Ja useimmiten ne ovat omavanhurskauttamme tukevia, ja me vakuuttelemme niillä itseämme omasta vakavuudestamme - siitä, kuinka tosissamme me olemme: kuinka "autenttisia" me olemme uskossamme, kuinka "raamatullisia". Kovin harvalle on juolahtanut mieleen, että juuri tällaista autenttisuutta kaikki maailman uskonnot ovat vuosituhansia havitelleet, ja kaikki ne naulittiin meidän kanssamme ristiin. Kaikki ne todettiin tyhjänpäiväiseksi ja turhiksi Kristuksen uhrissa. Jumalan vastaus ihmiskunnan ongelmaan oli RISTIINNAULITTU KRISTUS, ei meidän hengellinen tosissaan olomme, ei meidän synnintuntomme, ei meidän rukouksemme, ei meidän sitoutumisemme, ei meidän antautumisemme, ei meidän homovastaisuutemme. Ainoastaan ja vain Kristuksen uhri. Ja tässä, ja AINOASTAAN TÄSSÄ on lepo ja rauha. Kaikki muu on levon ja rauhan teeskentelyä, tekolevon ja tekorauhan ylläpitämistä ihmistekoisin uskonnollisin rakennelmin ja teesein ja perintein.
Uskoon tullut uskonnollinen ihminen on kuin mies, joka pääsee vankityrmästä vankilan sisäpihalle aidatulle alueelle ja kuvittelee olevansa absoluuttisen vapaa. Kun hänelle sitten sanoo, että alueen aidat (jotka hän on itse itselleen uskonnollisessa omavanhurskaudessaan ja sokeudessaan rakentanut) ovat tosiasiassa absoluuttisen vapauden este, hän pitää tällaista puhetta kauhistuttavana anarkiana, antinomismina ja epäraamatullisuutena ja pysyttelee mielellään oman "raamatullisuutensa" aitauksen sisällä, josta on tullut hänen Kultainen Vasikkansa.
Tätä Kultaista Vasikka ei sitten murskaakan mikään muu kuin ilmestys ristiinnaulitusta ja ylösnousseesta Kristuksesta.
Tuon ilmestyksen voi mielestäni kyllä hankkia ihan Paavalin kirjeitä lukemalla; päättämällä selvittää, mitä Kristukselle JA meille ristillä tapahtui (ja mitä EI tapahtunut), lisäämättä siihen mitään itselle rakkaita perinnäissääntöjä ja -tulkintoja.
Silloin voi ymmärryksen risukasaan kajastaa armon valo, jolloin uskova vapautuu tuhlaamasta ajatusenergiaansa ja aikaansa uskonnollisen mielikuvituksen luomiin riippakiviin , kuten "liha", "syntien tunnustaminen ja anteeksipyytäminen" ja "maailmallisuus". Uskova, joka pyytelee Jumalalta syntejään anteeksi, ei ole tajunnut, mitä ristillä tapahtui. Hänelle Kristuksen uhri ei ole Vanhan testamentin kauriiden ja härkien uhria kummoisempi. Ja samainen uskova mieltää "maailmallisuuden" päinvastaisesti kuin Paavali kolossalaiskirjeessä.
Risti muljauttaa ymmärryksemme nurinkurin ja vapauttaa meidät itsestämme ja sen myötä kaikesta muustakin. Herätkää, nukkuvat! - Anonyymi
Näinkin: minkä te päästätte maan päällä on päästetty myös taivaissa.
Joten pyytäkäämme anteeksi turhaa loukkaamista.
Asenne oltava, en tohdi estää muita, hyväksyn uskonnon vapauden. Koska Jumala tahtoo olemme vapaita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.359814- 415354
- 434993
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033841- 133373
- 443158
- 312926
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise692582- 442573
- 562473