Käynnistä-valikko on Windows 10: n ytimessä, joten kaikilla sen ongelmilla on vakavia vaikutuksia. Mukana Microsoftin äskettäisessä virhekorjattujen päivitysten paketissa on kuitenkin olemassa kaksi - KB4515384 ja KB4524147 -, jotka ovat rikkoneet Käynnistä-valikon eri tavoin.
Viime viikolla Microsoft julkaisi KB4522355- ilmoituksen, että se korjaa ongelmat sekä Käynnistä-valikossa että haussa. Vain se ei korjannut ongelmia kaikille. Käynnistä-valikon ongelmat säilyvät, ja jotkut käyttäjät eivät edelleenkään voi käyttää hakulaitetta.
Windows 10: llä on edelleen ongelmia Käynnistä-valikossa
Anonyymi
9
90
Vastaukset
- Anonyymi
Tuttu ongelma :(
- Anonyymi
Kyllä minä niin mielleni pahoitin, kun tajusian windows kymmenen paskuuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä niin mielleni pahoitin, kun tajusian windows kymmenen paskuuden.
Niin minälin!
- Anonyymi
Ärsyttävää palkkisekoilua.
- Anonyymi
Mulla riitti! w10 läksi.
- Anonyymi
Ryhmän windowsia käyttävät on edelleen tänään vaikeuksissa. kun w10 sekoilee.
- Anonyymi
Äläkä unohda w10 täydellistä vakoilua!
- Anonyymi
On se kun perus asiatkaan ei toimi.
- Anonyymi
Nyt lähti windows koneelta!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627116
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264108- 473467
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1423166- 512916
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262306- 432286
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722023Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291876