Luin juuri paikallislehdestä kunnanhallituksen tekemiä päätöksiä!
Kunnanjohtajan esitys on tasapuolisempi veronkorotusesitys. Kokomuslaiset kannattivat kiinteistöveron nostamista, mikä nostaa
usein pienituloistenkin omistusasunnon omistavien verotusta vuokralla asuvien verotukseen verrattuna. Suurituloiset hyötyvät alhaisemmasta kunnallisveroprosentista.
Keskustalaisten ja yhden kokoomuslaisena kannatus pakolaisasiassa ihmetyttää!
Kunnanhallituksen jäseniksi ja varajäseniksi on nimetty henkilöitä, jotka eivät ole valtuutettuja. Miksi?
Näitä samoja, ei valtuutettuja, toimii myös kunnanhallituksen edustajina eri lautakunnissa.
Lautakuntien puheenjohtajina ja varapuheenjohtajina on myös ei-valtuutettuja.
Kunnallisvaaleissa äänestetään henkilöitä eri puolueista. Eniten ääniä saaneista eli valtuutetuista pitäisi nimetä hallituksen jäsenet ja varajäsenet sekä lautakuntien puheenjohtajisto. He ovat saaneet äänestäjien luottamuksen päätöstentekijöiksi näihin tärkeimpiin luottamustehtäviin.
Vaalien tulos ei toteudu Nurmijärven kunnanhallituksessa eikä lautakuntien puheenjohtajistossa
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868