Isä aina sanoi: Pidä ittes heterona,
Isään minä uskon. Enkä ole vielä tähän päivään ajatellut anusaukkoa muuten kuin peräpukamavoidetta ostaessani.
Enkä ole alkanut ateistiksi!
Isän sana on pidettävä
45
73
Vastaukset
"Isään minä uskon. Enkä ole vielä tähän päivään ajatellut anusaukkoa muuten kuin peräpukamavoidetta ostaessani."
Sinun kannattaa hieroa sitä voidetta suuhusi, koska siellähän ne pukamat kasvavat liiallisen paskanpuhumisesi takia. Isällesi terkkuja HAAAAH HAAAAH HAAAAAA!!!!- Anonyymi
Sulla sitä voidetta taitaa kulua roimasti.
Minua ohjeistettiin kotoa rehelliseen ajatteluun. Yksi seuraus tästä on ollut uskonnottomuus. Isäsi taisi huomata sinussa jotain naismaista tai homomaista. Kenties lanteiden keikistelyä, vai kannoitkohan kyynärtaipeessasi käsilaukkua?
Sillä eihän noin sanota ilman syytä.- Anonyymi
Totta. Homovastaiset ovat useimmiten kaapissa itse, kaikki sen näkee vaikka he yrittävät sitä peitellä homokielteisillä puheillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Homovastaiset ovat useimmiten kaapissa itse, kaikki sen näkee vaikka he yrittävät sitä peitellä homokielteisillä puheillaan.
Niin.
Minulle aina ulkomaille meniessäni sanottiin vain: "Pidä itsesi miehenä."
Olin hiukka suuttunut, mutta vaikenin.
Ei ole koskaan ollut haluja pitää naisten vaatteita yllä.
Sellaisia typeriä toivotuksia ne vaan on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin.
Minulle aina ulkomaille meniessäni sanottiin vain: "Pidä itsesi miehenä."
Olin hiukka suuttunut, mutta vaikenin.
Ei ole koskaan ollut haluja pitää naisten vaatteita yllä.
Sellaisia typeriä toivotuksia ne vaan on.Pidä itsesi miehenä on merkitykseltään tyystin erilainen.
- Anonyymi
Tuli ihan sama huomio tuosta aloituksesta. Henkilö on käyttäytynyt naismaisesti ja isä yrittänyt huomauttaa siitä. Tuo isä on todennäköisesti vielä aikakaudelta kun homous oli laitonta Suomessa, niin neuvo voi olla vain varoitus laittomuudesta.
Kaappihomouden sitten sinetöi se, että 5 aikaan aamulla pitää tulla siitä kertomaan keskustelupalstalle. Olen huomannut näillä Suomi24 palstoilla ennenkin henkilöitä, joilla identiteettikriisi, ja se anus aina mielessä, mutta uskonto kieltää hyväksymästä kuka oikeasti on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päinvastoin maailman mieliset yrittävät käännyttää jokaisen heteron homoksi ja näin tehdä sellaisista ihmisistä homoja, vaikka he eivät sitä olisikaan. Tässäkin sinä itse juuri todistat sen oikeaksi ja kirjoittelet väärää todistusta lähimmäisistäsi. Sit homojen teot ja tavat pitäisi hyväksyä, ja käydä teidän kaltaisiksinne, mutta onneksi se ei tule onnistumaan, koska Jumala tietää totuuden ja joudutte kaikesta vastuuseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päinvastoin maailman mieliset yrittävät käännyttää jokaisen heteron homoksi ja näin tehdä sellaisista ihmisistä homoja, vaikka he eivät sitä olisikaan. Tässäkin sinä itse juuri todistat sen oikeaksi ja kirjoittelet väärää todistusta lähimmäisistäsi. Sit homojen teot ja tavat pitäisi hyväksyä, ja käydä teidän kaltaisiksinne, mutta onneksi se ei tule onnistumaan, koska Jumala tietää totuuden ja joudutte kaikesta vastuuseen.
Älä hölmöjä puhu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä hölmöjä puhu.
Kyllä se vaan näin menee, turhaan kiemurtelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se vaan näin menee, turhaan kiemurtelet.
Ei tietenkään mene. Turhaan keksit juttuja.
- Anonyymi
Uskovaisilla on se mahdollisuus, että kakarasta tulee homo.
Kiitos jeesus suvaitsevaisuus on mennyt niin pitkälle, että se on mahdollista.- Anonyymi
Se ei ole mitään mikäli kakarasta vaikka tulisi homo, kun siintä pystyy tekemään parannuksen Jeesuksen Kristuksen kautta, mutta niillä jotka eivät usko Jeesukseen Kristukseen, onkin sit aivan eri asia ja ketkä tekevät Jumalan sanaa vastaan ja menevät vielä vihillekkin. Koska jokaisen Jeesukseen uskovan ihmisen pitää pystyä tekemään elämässään parannus, varas ei voi olla enään varas, silloin ei homokaan, voi olla enää homo. Mikäli pelkästään Jeesuksen Kristuksen kautta ainoastaan pelastuu, tietysti Jumalalle on kaikki mahdollista, mutta ihmiselle ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole mitään mikäli kakarasta vaikka tulisi homo, kun siintä pystyy tekemään parannuksen Jeesuksen Kristuksen kautta, mutta niillä jotka eivät usko Jeesukseen Kristukseen, onkin sit aivan eri asia ja ketkä tekevät Jumalan sanaa vastaan ja menevät vielä vihillekkin. Koska jokaisen Jeesukseen uskovan ihmisen pitää pystyä tekemään elämässään parannus, varas ei voi olla enään varas, silloin ei homokaan, voi olla enää homo. Mikäli pelkästään Jeesuksen Kristuksen kautta ainoastaan pelastuu, tietysti Jumalalle on kaikki mahdollista, mutta ihmiselle ei.
Miksi minä en usko tuohon, homo on homo ja varas on varas.
Kaikki tämä on perimässä, muuttaako se usko perimää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tämä on perimässä, muuttaako se usko perimää.Tottakai pystyy, myöskin perimää muuttamaan, miksi ei pystyisi? Ihmisen pitää oppia myöskin kieltämään itsensä, ei alkoholistillakaan, se juominen itsestään sinne suuhun mene.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai pystyy, myöskin perimää muuttamaan, miksi ei pystyisi? Ihmisen pitää oppia myöskin kieltämään itsensä, ei alkoholistillakaan, se juominen itsestään sinne suuhun mene.
Ihmisen täytyy myöntää, että Jumala on tehnyt vakavia virheitä luomistyössä ja muokata itsensä ajan ja seudun vallitsevan uskonnon tapojen mukaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisen täytyy myöntää, että Jumala on tehnyt vakavia virheitä luomistyössä ja muokata itsensä ajan ja seudun vallitsevan uskonnon tapojen mukaiseksi.
Jumala ei luomistyössään virheitä tee, vaan ihminen tekee virheet itse, omalla totelemattomuudellaan.
Anonyymi kirjoitti:
"siintä pystyy tekemään parannuksen Jeesuksen Kristuksen kautta"
Kerta reesus ristus ei pysty mihinkään kerta siintä sen tietää, Pystyykö muka Mikki Hiiri tekemään jotain vaimosi uskottomuudelle? Ei pysty. Siintä sen tietää kerta, ettei reesus ristuskaan pysty yhtään mihinkään, koska Mikki Hiiri on reesus ristuksen kaveri.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala ei luomistyössään virheitä tee, vaan ihminen tekee virheet itse, omalla totelemattomuudellaan.
Ei heterolla ole mitään haluja homoseksuaalisuuteen, kyllä se on synnynnäistä jos olet homoksi tai biseksuaaliksi syntynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tämä on perimässä, muuttaako se usko perimää.Älä hulluja mielipiteitäs julkaise.
Joudutko muuten edelleenkin aikuisena pinnistelemään kovastikin heterona pysyäksesi?
- Anonyymi
Kyllä minä siihen nyt jo olen aika hyvin tottunut. Vessaan mennessä korkeintaan tarkastan ovesta sen merkin. Polkupyörääkään ei ole tarvinnut uusia vuosikausiin ja farkkuja ostaessa tarkastan aina osaston. Lihatiskille ja oluthyllylle löydän jo ihan ulkomuistista.
Yllättävän äkkiä siihen oppii, kun pienestä saakka harjoittelee. - Anonyymi
Heteronahan on niin helppo pysyä, mutta se on vaikeaa seurata sivullisena, että kuinka alas ihminen voikaan vajota, kun poikeaa Jumalan sanasta ja totuudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heteronahan on niin helppo pysyä, mutta se on vaikeaa seurata sivullisena, että kuinka alas ihminen voikaan vajota, kun poikeaa Jumalan sanasta ja totuudesta.
Ei heterosta oikein voi muuksi muuttua, kuten ei homokaan voi homosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaista asiaa ei ole, mistä ihminen ei voi tehdä parannusta, Jeesuksen Kristuksen kautta. Koska Jeesus Kristus on voittanut jo kaiken maailman pahuuden, kaikki lähtee siintä, että ihmisen pitää osata kieltää itsensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bi-seksuaalina ei ole minkäänlaisia ongelmia.
Huomenna hetero, ylihuomenna homo jne... Anonyymi kirjoitti:
Eikö tuo ole vähän ristiriitaista, kun että vain rakkaus miehiin, eli Jeesukseen ja hänen isäänsä pitää sinut heteroitten kirjoissa...?
- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Eikö tuo ole vähän ristiriitaista, kun että vain rakkaus miehiin, eli Jeesukseen ja hänen isäänsä pitää sinut heteroitten kirjoissa...?
Veljes rakkaus onkin henkistä, eikä lihallista. Sen takia Jeesukseen uskova pystyy kieltämään itsensä, koska homo rakkaus on, pelkästään maailman ja maailman mielisten vitsi ja lihan himoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bi-seksuaalina ei ole minkäänlaisia ongelmia.
Huomenna hetero, ylihuomenna homo jne...Biseksuaalihan ei tuossa muutu miksikään.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä siihen nyt jo olen aika hyvin tottunut. Vessaan mennessä korkeintaan tarkastan ovesta sen merkin. Polkupyörääkään ei ole tarvinnut uusia vuosikausiin ja farkkuja ostaessa tarkastan aina osaston. Lihatiskille ja oluthyllylle löydän jo ihan ulkomuistista.
Yllättävän äkkiä siihen oppii, kun pienestä saakka harjoittelee."Vessaan mennessä korkeintaan tarkastan ovesta sen merkin."
M tarkoittaa ämmille ja N naisille. Niinhän se menee.
Minä olen huomannut että on huomattavasti helpompaa olla ajattelematta asiaa, jos ei hoe sitä koko aikaa ääneen. Mistähän moinen fiksaatio anusta kohtaan mahtaa sinulla johtua. Hmm... Joku voisi jopa psykoanalysoida sen johtuvan tukahdutetusta himosta.
Erään tieteellisen tutkimuksen mukaan nimenomaan voimakkaasti homofoobiset ovat itseasiassa homoseksuaaleja.
- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Erään tieteellisen tutkimuksen mukaan nimenomaan voimakkaasti homofoobiset ovat itseasiassa homoseksuaaleja.
Saattaisi johtua siitä, että heillä on kilpailija.
- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Sittenhän homoja on aika tavalla enemmän kuin on kerrottu. 😲
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä, ja ovat useimmat kovin veljesrakkaita seurakunnissaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaapissahan noista suurin osa on. Homovastainen hellari jäi kiinni miesten kopeloimisesta ja sai ehdollista hyväksikäytöstä:
https://yle.fi/uutiset/3-6554656
Usassa aika tavallista, että homovastainen pastori jää kiinni vastaavista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaapissahan noista suurin osa on. Homovastainen hellari jäi kiinni miesten kopeloimisesta ja sai ehdollista hyväksikäytöstä:
https://yle.fi/uutiset/3-6554656
Usassa aika tavallista, että homovastainen pastori jää kiinni vastaavista.Alistuminen jollekin miehelle on masokisti homoutta
🤤
Haam ei kuunnellut isäänsä
Mites se ihmiskunta olisi muutoin pystynyt lisääntymään vedenpaisumuksen jälkeen? Paattiinhan jäi Nooa muijansa kanssa ja lapsukaiset. Niillä eväillä piti jatkaa sukua. Ettei vaan Nooa erehtynyt käyttämään gorilloja hyväkseen?
- Anonyymi
Hetero on hetero ja homo on homo syntymästään asti. Sitä ei voi aikuisiässä muuttaa.
- Anonyymi
Uskossa on hyvä elää.
Niin moni on vasta myöhemmin ryhtynyt homoksi.
Mikset sinäkin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskossa on hyvä elää.
Niin moni on vasta myöhemmin ryhtynyt homoksi.
Mikset sinäkin?Eihän se ole mahdollista. Biseksuaali on sellainen joka voi vaihtaa.
- Anonyymi
Ukko Nooa ukko Nooa oli kunnon mies? Miesten mies?
Kuka arkin ihmiskunnan edustajista oli homon geeninen? Nooa vai sen muija? Joku lapsistaan?
Jumala tiesi että Nooan risteily oli myös GAY-risteily. Silti hän antoi sen jatkua.
Sii kuka/ketkä Nooan sakista oli Jumalan hyväksymä HOMO?- Anonyymi
Bonobo simpanssit?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1367999- 615951
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813352Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73103Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101718Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2131709Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3411443Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351212Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931209Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321141