Uusi verkkolaskulaki voimaan 2020
Verkkolaskulaki on osa EU:n verkkolaskudirektiiviä. Sen tarkoituksena on yhdenmukaistaa kaupankäyntiä ja ohjata laskutusta sähköiseen muotoon. Laki sähköisestä laskutuksesta velvoittaa yrityksiä käsittelemään verkkolaskuja huhtikuusta 2020 alkaen.
Miten tämä laki vaikuttaa suomalaisiin yrityksiin? Yrityksillä on jatkossa oikeus saada pyynnöstä toiselta yritykseltä lasku sähköisessä muodossa (verkkolaskuna) ja jättää laskut maksamatta, jos toimittajayritys ei lähetä laskua pyydetyssä muodossa. Lain myötä mm. suuret yritykset ja Suomen valtio tulevat vaatimaan kaikilta toimittajiltaan verkkolaskuja.
Tämä edellinen myös valmistaa tässä maailmassa tietä antikristukselle, kun pakotetaan yritykset ja ihmiset yhteiseen muottiin. Kaikkea on helpompi hallinnoida. Pian raha poistuu kokonaan käytöstä ja ihmisiin aletaan laittaa siruja joko oikeaan käteen tai otsaan. Lue Johanneksen Ilmestys Raamatusta 13 luku ja 16 luku.
Vahvistusta uskoville, että Raamattu tosiaan toteutuu ja Jumalan Sana ei valehtele.
Uskoville tämä
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1772269- 1211951
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill581612Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791502- 1611419
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1811409- 521258
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761203- 591188
- 1201098