Uusi verkkolaskulaki voimaan 2020
Verkkolaskulaki on osa EU:n verkkolaskudirektiiviä. Sen tarkoituksena on yhdenmukaistaa kaupankäyntiä ja ohjata laskutusta sähköiseen muotoon. Laki sähköisestä laskutuksesta velvoittaa yrityksiä käsittelemään verkkolaskuja huhtikuusta 2020 alkaen.
Miten tämä laki vaikuttaa suomalaisiin yrityksiin? Yrityksillä on jatkossa oikeus saada pyynnöstä toiselta yritykseltä lasku sähköisessä muodossa (verkkolaskuna) ja jättää laskut maksamatta, jos toimittajayritys ei lähetä laskua pyydetyssä muodossa. Lain myötä mm. suuret yritykset ja Suomen valtio tulevat vaatimaan kaikilta toimittajiltaan verkkolaskuja.
Tämä edellinen myös valmistaa tässä maailmassa tietä antikristukselle, kun pakotetaan yritykset ja ihmiset yhteiseen muottiin. Kaikkea on helpompi hallinnoida. Pian raha poistuu kokonaan käytöstä ja ihmisiin aletaan laittaa siruja joko oikeaan käteen tai otsaan. Lue Johanneksen Ilmestys Raamatusta 13 luku ja 16 luku.
Vahvistusta uskoville, että Raamattu tosiaan toteutuu ja Jumalan Sana ei valehtele.
Uskoville tämä
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706