Mulla oli Elisalla avoimia laskuja ja ne ehti mennä perintään. Oma Elisassa näkyi ne laskut avoimina tietenkin.
Nyt kävin huvikseni katsomassa niin sillä näkyi että avoimia laskuja 0. Sit katoin maksetut laskut niin kaikkien laskujen kohdalla luki että maksettu syyskuun lopussa ja sama päivämäärä kaikissa. Muistaakseni en ole maksanut niitä laskuja Elisalle enkä perintään ellen ole unissani maksanut niitä. Varmaan eivät näy avoimia laskuja koska ovat perinnässä olettaisin näin. Mutta miksiköhän näkyy että muka maksettu.
Laskujen maksu
9
136
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tullut mieleen kysyä Elisalta?
- Anonyymi
En voi soittaa sinne vielä kun mulla on prepaid rajaton nyt voimassa liittymässä millä ei maksullisiin numeroihin voi soittaa enkä voi ladata puheaikaa kuin perjantaina vasta niin toki silloin soitan. Hämää se kun siellä lukee että maksettu viimekuusa kaikki laskut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi soittaa sinne vielä kun mulla on prepaid rajaton nyt voimassa liittymässä millä ei maksullisiin numeroihin voi soittaa enkä voi ladata puheaikaa kuin perjantaina vasta niin toki silloin soitan. Hämää se kun siellä lukee että maksettu viimekuusa kaikki laskut.
Mene kyselemään chatissa. Nettiinhän näköjään pääset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene kyselemään chatissa. Nettiinhän näköjään pääset.
Aloittajalle että sanoohan sen nyt tyhmänkin järki että jos ei näy avoimia laskuja ja menee kohtaan maksetut laskut ja kyseisten laskujen kohdalla näkyy päivä milloin maksettu nin sitten ne on maksettu. Vähän outoo jos ei ole itse niitä makanut niin kuka sitten mutta kuitenkin silloin ne on maksettu :D
- Anonyymi
Tätäkään ongelmaa ei olisi kun viitsisi maksaa ne laskunsa ajoissa.
- Anonyymi
Laskujen ongelmat ratkesi kerralla,irtisanoin kaikki liitymät kerralla
kaikki 6.Aivan turhaa olla jokaisella perheen jäsenellä,kun kumminkin on vain yksi maksaja.Ennenkin pärjättiin yhdellä lankapuhelimella tai käytiin naapureissa soittelemassa vain tarvittavat soitot.Osakeomistajat tuskin kärsii minun irtisanomistani,mutta jos kaikki muutkin ajattelisivat samoin.
Paperilaskulisä!- Anonyymi
Mielestäsi on reilua, että käydään naapurissa soittelemassa ilmaisekdi naapurin laskuun? Onneksi ei ole enää moista röyhkeyttä.
- Anonyymi
Mitä jos maksaisit laskusi ajoissa? Olisiko ihan liikaa vaadittu?
- Anonyymi
Elisa sai jo rahansa perintäfirmalta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397880Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412039Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822