Asun Pääkaupunkiseudun ympäryskunnassa ja mietin Helsinkiin muuttoa. Minkälainen paikka Meri-Rastila on asua entä Vuosaari. Onko kuinka rauhatonta.
Meri-Rastila asuinpaikkana?
4
236
Vastaukset
- Anonyymi
No ei mielestäni yhtään rauhatonta. Ihan samanlaista kuin missä tahansa Helsingissä.
Olen itse asunut Meri-Rastilassa koko elämäni, 23 vuotta. - Anonyymi
Muutaman vuoden päästä Meri-Rastila näyttää samalta kuin videolla:
https://www.youtube.com/watch?v=HQ7nRioXVLs - Anonyymi
Suosittelen hankkimaan 10 lasta sinne kaikki suomalaiset että ulkomaalaisten enemmistö pysyy tasasempana sillä siellä on koulutkin täynnä ulkomaalasia
- Anonyymi
Kyllä niitä härveleitä pitäis rakentaa myös helsinkiin, siellähän on asumattomia pikkusaaria meriedusta täynnä niin ei häiritsis ketään eikä tarvis mehtiä kaataa kun vois piuhat vetää meren pohjassa niinkuin tekevät saksaan menevälle kaasuputkelle.. kun ajoivat ydinvoiman ja hiilivoiman alas ja ja alkanut tuulimyllyistä siivet tippuun hankalasti hyödynnettävänä jätteenä 😁
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849