Kaikille.............
<3
Vastaukset 12
- Anonyymi
Hyvää yötä sinullekin! ❤️
Kiitos Risto.
💕Nukuin jo todella ajoissa kun valot pimeni talossa klo 22.00. Jätin iltalenkin väliin ja minua harmittaa se kun jäi välistä.
Mutta ukko nukku jo klo 22.00
Joudun taas kuulemaan miehen harmitusta kun ei se halua että kirjoitan sähköpostissa kenenkään kanssa mutta sanoin sille miten et voi luottaa minuun, en ole vieläkään koskaa palstoilta nähnyt ketään, niin miksi uskot että nyt lähtisin pettämään.
Oon hyvin itseni siedättänyt pysymään erossa yli 10 vuoden ajan.
Mielummin kirjoitan sähköpostissa kuin täällä ihmisten kiusattuna. Jos haluat kirjoittaa minulle se on se valtakunta@ ja loppuun suomi24.fi.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Nukuin jo todella ajoissa kun valot pimeni talossa klo 22.00. Jätin iltalenkin väliin ja minua harmittaa se kun jäi välistä.
Joudun taas kuulemaan miehen harmitusta kun ei se halua että kirjoitan sähköpostissa kenenkään kanssa mutta sanoin sille miten et voi luottaa minuun, en ole vieläkään koskaa palstoilta nähnyt ketään, niin miksi uskot että nyt lähtisin pettämään.
Mielummin kirjoitan sähköpostissa kuin täällä ihmisten kiusattuna. Jos haluat kirjoittaa minulle se on se valtakunta@ ja loppuun suomi24.fi.Älä nyt mieshyvä altista itseäsi raadollisille psykoanalyyseille ja diagnooseille nettityttöilystäsi tai oikeastaan viihdyttävää luettavaa se julkinen urputus ja ruotiminen varmaan on 😁
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Nukuin jo todella ajoissa kun valot pimeni talossa klo 22.00. Jätin iltalenkin väliin ja minua harmittaa se kun jäi välistä.
Mielummin kirjoitan sähköpostissa kuin täällä ihmisten kiusattuna. Jos haluat kirjoittaa minulle se on se valtakunta@ ja loppuun suomi24.fi.Mitä ihmettä täällä kirjoitat kun olet naimisissa kyttäätkö exsääsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä täällä kirjoitat kun olet naimisissa kyttäätkö exsääsi?
Ei, en ole naimisissa enkä esim siinä määrin harhoissani, että kuvittelen välittömästi tavoittavani herjojeni kohteet ja ai niin, se tärkein en harrasta trollihahmojen luomista, enkä ole misogyyninen luuseri muutenkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, en ole naimisissa enkä esim siinä määrin harhoissani, että kuvittelen välittömästi tavoittavani herjojeni kohteet ja ai niin, se tärkein en harrasta trollihahmojen luomista, enkä ole misogyyninen luuseri muutenkaan
9.14 vastauksen vastaus siis, ajaa saman asian kyllä tämäkin, päämäärä h a v a i n n o l l i s t a m i n e n vrt selkokieliset uutiset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys oli valtakunnalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä harhaista tuossa kysymyksessä oli valtakuntahan on itse kertonut olevansa perheellinen. Minä en ole herjannut muisteleppas omat kirjoituksesi herjaaja.
Luuseri sellainen on kaukana minusta. Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä täällä kirjoitat kun olet naimisissa kyttäätkö exsääsi?
Ystävä kaipuu Risto on ystäväni .😁
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Ystävä kaipuu Risto on ystäväni .😁
En usko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2052029
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481186Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1741082- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56861- 69772
- 100772
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.338677- 26661