Miksi SUURIN SAASTUTTAJA lentäminen on täysin verotonta?

Anonyymi

SIksikö, että Mauri Pekkarinen (kepu) lentää Jyväskylästä maanantaiaamuna "eduskuntaan" ja torstaina takaisin. Sinun kustannuksella.

Kerosiinin litrahinta on n. 30 senttiä kun me muut maksamme polttoaineista 1,4 - 1,8 euroa litra ! Veroja suurin osa !

5

84

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koska kerosiinin hinta on täysin VEROTON eli 30 sentiä litra, päätti oikeistohallitus korottaa henkilöautojen polttoiaiden veroja, koska niissä käytetään Katalysaattoreita.

• Anonyymi

Lentomatkustamiselle on paikallaan tehdä vero joka tulee maksettavaksi jokaisesta lentomatkasta matkalipun hinnassa.

Yritysmatkaajat saavat lippunsa jokatapauksessa firman piikkiin, joten veroparatiiseihin varojaan muutenkin piilottelevat rakennusliikkeet ja lastenhoitokoijaritkin joutuvat maksaa edes jotain veroja.

Tavallinen kansalainen joka matkustaa lentokoneella yhtä usein kuin minä, eli olen kerran 60 vuotisen elämäni aikana ollut matkustajalentokoneessa, joutaa hyvin maksaa verot niiltä kerroilta kun joskus on lentomatkustamassa.

Kukaan ei häviä tässä pelissä. Yritysmatkailijat saavat firman piikkiin työmatkansa jokatapauksessa, ja harvoin matkustaville on aivan sama mitä se lento maksaa silloin kun jonnekin lentää.

Turhat lentämiset joutaakin karsia. Miksi sitä ylipäätään muuten vain lentomatkailisi saastuttamassa jos ei ole kyse tuottavasta työmatkasta.

Turha matkaileminen käyttämään Suomessa tienattuja rahoja ulkomailla, on syytä verottaa koska rahat päätyvät pois Suomen kansantaloudesta. siksi onkin syytä saada matkailua karsittua siten että se joka matkailee, se myös maksaa hyvitystä siitä että käyttää rahat Suomen ulkopuolella.

Ilmastohörhöilijöille on aivan oikein että alkavat nyt sitten maksaa, ja karsia turhan lentokoneilla lomamatkailunsa pois.

Jos ei tienattuja rahoja käytetä Suomessa tulee maksaa verot siitä että matkustaa ulkomaille viemään rahaansa.

• Anonyymi

>>Ilmastohörhöilijöille on aivan oikein että alkavat nyt sitten maksaa,
        >>ja karsia turhan lentokoneilla lomamatkailunsa pois.

Muistan, kuinka aikanaan mm. lumi-tutkijat pitivät konfrenssiaan Filippiineillä.

Mutta, asia on tietysti hieman kinkkinen, yrittäähän valtionyhtiö Finnairkin haalia kaikin keinoin asiakkaikseen kiinalaisia, joita on maailmassa kaikkein eniten. Olisiko oikein, että suomipoika pannaan verolle tässäkin asiassa ja kineskejä lennätetään verottomasti !
        Kineskien lennättäminen on finnairin päästrategia !

• Anonyymi

ATK alalla oli tapana järjestää "Windows -kurssia" sun muuta Espanjan golfkentille.
      Kyse oli piilotetusta lahjonnasta päättäjätasolle.
      Samaa lienee jatkua edelleen ja sen takia lentämistä on niin niin paljon.

• Anonyymi

Ei ole!?

Koska näköjää ainaki kotimaan lennoista menee se 10 %.
      Mut ulkomaan lennot näyttäs olevan 0 % ALV!? En tiennykkä. Jännä juttu.

Mut veikkaan et meni kirjanpitäjille liian vaikeeks päättää et kumman maan ALVia pitäs käyttää, lähtömaan, vai tulomaan, ni joku sit vissii turhautu ja päätti et: ”Olkoo *ittu sit nolla!” Ehkä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4578
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3572
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2784
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2113
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      110
      1316
    Aihe