SÄÄNTÖMAFIAN_VASTUSTAJA
" nazi kirjoitti:
Tämä hauska uutinen on luettavissa Kauppalehdessä 31.10.2019.
Alalinnkki löytyy myös Iltalehden sivulta"
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16108245/hakkerit-pakottivat-ydinvoimalan-alasajoon-!
(räkänaurua) :D. Kiusa se on pienikin kiusa :)
Vastaavia tapauksia sattuu aina silloin tällöin. Ydinvoimalan muuttumista ydinpommiksi ei kuitenkaan kukaan halua nähdä.
Ydinvoimalan alasajoon pystyy luontokin, jolle ydinvoiman on pahin vihollinen ihmisen jälkeen.
.
Uutisessa tuputetaan tuollaisille tapauksille vakioselitystä, ettei maailma pelästy:
"NPCIL vakuuttaa, että haittaohjelma ei päässyt voimalan kriittisimpiin järjestelmiin, joilla valvotaan reaktoreiden toimintaa. Se on yhtiön mukaan saastuttanut vain hallinnollista verkkoa, joka on erillään noista kriittisistä järjestelmistä. Voimalan tuotannon keskeyttäminen kuitenkin viittaa siihen, että mistään pikkuharmista ei ole kyse."
hauska uutinen
6
71
Vastaukset
- Anonyymi
Hauska uutinen tämäkin;
Vihreiden puheenjohtaja on ydinvoimalupien kannattaja.
https://www.verkkouutiset.fi/maria-ohisalo-ydinvoimaloiden-jatkoluvista-sovittu/ Tuo voi tietysti olla myös valeuutinen Pohjois- Korean lokaamiseksi.
On aika tavatonta että ydinvoimala ilmoittaa ongelmistaan; sanoisin että se on jopa ennen kuulumatonta.- Anonyymi
ja lisää hauskoja ydinvoima-uutisia;
https://www.kansanuutiset.fi/artikkeli/4073010-ydinvoiman-kannatus-ylitti-vastustuksen-myos-vihreissa-ja-vasemmistoliitossa - Anonyymi
Vierailijalle:
ÄLÄRUOKI TROLLIA!!!Olen kuullut että keskinäiset ydinvoimasopimukset kieltävät ankarasti tiedottamasta yhtään mitään vaaratilanteista voimaloissa.
Ne tulevat ilmi vasta kun onnettomuus on niin vakava että siitä joudutaan antamaan varoitus lähiasukkaille.- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Olen kuullut että keskinäiset ydinvoimasopimukset kieltävät ankarasti tiedottamasta yhtään mitään vaaratilanteista voimaloissa.
Ne tulevat ilmi vasta kun onnettomuus on niin vakava että siitä joudutaan antamaan varoitus lähiasukkaille.Olen kuullut että muutamat nimimerkit kiertävät pitkin keskusteluita trollaamassa. Nimimerkkisi klikkaaminen tuo esille viestihistorian, joka vahvistaa kuulopuheet.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211831
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1311608Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill521526Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671352Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741346- 1481295
- 521218
- 591158
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.701136