Ku osa ihmisistä on päässy vauhtiin et missä kohtii leffaa on moka niin kertokaapa missä kohtii kuninkaan paluuta on virheitä.Ite en oo kyl ettiny mut kiva niitä on sit ettiä ku joku on löytäny:)
kuninkaan paluu
5
604
Vastaukset
- Alex
Moi !
Mordorin portilla Aragorn seurueineen tapaa Sauronin lähettilään. Hermostuksissaan Aragorn sivaltaa lähettilään pään irti ja portit alkavat avautua.
Kun seurua poistuu portilta ei lähettiläästä eikä hänen hevosestaan ole mitään merkkiä jäljellä.
tämä "kupru" johtuu varmaan siitä että tuo lähettiläs-kohtaus on lisätty extended-versioon ja ei ole huomioitu kunnolla.
--- minä
tota kohtausta ei ole teatteriversiossa?jos se sauronin lähetti on viety pois siitä,joku on tullu nostamaan sen siitä pois ehkä...täytyy kattoo molemmista versioista toi:)
- minä
minä kirjoitti:
tota kohtausta ei ole teatteriversiossa?jos se sauronin lähetti on viety pois siitä,joku on tullu nostamaan sen siitä pois ehkä...täytyy kattoo molemmista versioista toi:)
Katoin äsken molemmista ton kohtauksen.teatteriversiossa sitä ei ollut mut sit siinä pidennetyssä oli.En edes muistanu et teatteriversiossa sitä kohtausta ei ole.
Joo se oli vähän huonosti tehty ku aragon löi lähetiltä pään poikki niin se lähetti katos melkein heti.Sen kohtauksen olisi voinut vähän paremmin tehä siihen pidennettyyn versioon mut se on tehty mikä tehty. - minä
minä kirjoitti:
Katoin äsken molemmista ton kohtauksen.teatteriversiossa sitä ei ollut mut sit siinä pidennetyssä oli.En edes muistanu et teatteriversiossa sitä kohtausta ei ole.
Joo se oli vähän huonosti tehty ku aragon löi lähetiltä pään poikki niin se lähetti katos melkein heti.Sen kohtauksen olisi voinut vähän paremmin tehä siihen pidennettyyn versioon mut se on tehty mikä tehty.En tiä et onks toi leffamoka tai jotain.keksin siihen ratkasun mut en tiä onko leffan tekijät sitä näin aatelleet:
Jos se hevonen säikähtää sitä ku aragon lyö siltä lähetiltä pään poikki niin se lähtee karkuun ja se lähetin ruumis tippuu matkalla johki sinne sotatantereen alueelle ja sit se pää ni se jää sinne aragonin kumppaneitten ja mordorin jalkoihin ku ne alkaa taistelemaan.
Sinällään siinä kohtauksessa ei oo mitään vikaa. - zoos
minä kirjoitti:
En tiä et onks toi leffamoka tai jotain.keksin siihen ratkasun mut en tiä onko leffan tekijät sitä näin aatelleet:
Jos se hevonen säikähtää sitä ku aragon lyö siltä lähetiltä pään poikki niin se lähtee karkuun ja se lähetin ruumis tippuu matkalla johki sinne sotatantereen alueelle ja sit se pää ni se jää sinne aragonin kumppaneitten ja mordorin jalkoihin ku ne alkaa taistelemaan.
Sinällään siinä kohtauksessa ei oo mitään vikaa.Jaa, taas listaillaan elokuvan virheitä...
Ensinnäkin tämä Sauronin "lähetti" on nimeltään Sauronin Suu, Barad-dûrin Tornin komentaja, ei siis mikään lähetti.
Toiseksi. Tuo moka, jota te vatvotte, ei ole nyt mitenkään erityinen, kun ajattelee kuinka kiire tekijöillä on ollut saada elokuva purkkiin.
Kolmanneksi, onko mitään ideaa etsimällä etsiä virheitä jostakin elokuvasta? Lopulta se vain johtaa siihen, että leffaa katsoessaan huomio kohdistuu vain noihin virheisiin, eikä itse elokuvaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k18710770Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t1057573Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t337421Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht37396Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa895779Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus525238Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset325009Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk144817Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k62174Ei muuta kun kylärinkiä ajamaan!!!
Huomenta! Tuossa ku kylän pinnassa asunu koko iän, nii viime vuosina nii harmittanu ku viikonloppusin niin hiljasta, sil431715