kuninkaan paluu

minä

Ku osa ihmisistä on päässy vauhtiin et missä kohtii leffaa on moka niin kertokaapa missä kohtii kuninkaan paluuta on virheitä.Ite en oo kyl ettiny mut kiva niitä on sit ettiä ku joku on löytäny:)

5

559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alex

      Moi !

      Mordorin portilla Aragorn seurueineen tapaa Sauronin lähettilään. Hermostuksissaan Aragorn sivaltaa lähettilään pään irti ja portit alkavat avautua.
      Kun seurua poistuu portilta ei lähettiläästä eikä hänen hevosestaan ole mitään merkkiä jäljellä.

      tämä "kupru" johtuu varmaan siitä että tuo lähettiläs-kohtaus on lisätty extended-versioon ja ei ole huomioitu kunnolla.

      --

      • minä

        tota kohtausta ei ole teatteriversiossa?jos se sauronin lähetti on viety pois siitä,joku on tullu nostamaan sen siitä pois ehkä...täytyy kattoo molemmista versioista toi:)


      • minä
        minä kirjoitti:

        tota kohtausta ei ole teatteriversiossa?jos se sauronin lähetti on viety pois siitä,joku on tullu nostamaan sen siitä pois ehkä...täytyy kattoo molemmista versioista toi:)

        Katoin äsken molemmista ton kohtauksen.teatteriversiossa sitä ei ollut mut sit siinä pidennetyssä oli.En edes muistanu et teatteriversiossa sitä kohtausta ei ole.

        Joo se oli vähän huonosti tehty ku aragon löi lähetiltä pään poikki niin se lähetti katos melkein heti.Sen kohtauksen olisi voinut vähän paremmin tehä siihen pidennettyyn versioon mut se on tehty mikä tehty.


      • minä
        minä kirjoitti:

        Katoin äsken molemmista ton kohtauksen.teatteriversiossa sitä ei ollut mut sit siinä pidennetyssä oli.En edes muistanu et teatteriversiossa sitä kohtausta ei ole.

        Joo se oli vähän huonosti tehty ku aragon löi lähetiltä pään poikki niin se lähetti katos melkein heti.Sen kohtauksen olisi voinut vähän paremmin tehä siihen pidennettyyn versioon mut se on tehty mikä tehty.

        En tiä et onks toi leffamoka tai jotain.keksin siihen ratkasun mut en tiä onko leffan tekijät sitä näin aatelleet:

        Jos se hevonen säikähtää sitä ku aragon lyö siltä lähetiltä pään poikki niin se lähtee karkuun ja se lähetin ruumis tippuu matkalla johki sinne sotatantereen alueelle ja sit se pää ni se jää sinne aragonin kumppaneitten ja mordorin jalkoihin ku ne alkaa taistelemaan.
        Sinällään siinä kohtauksessa ei oo mitään vikaa.


      • zoos
        minä kirjoitti:

        En tiä et onks toi leffamoka tai jotain.keksin siihen ratkasun mut en tiä onko leffan tekijät sitä näin aatelleet:

        Jos se hevonen säikähtää sitä ku aragon lyö siltä lähetiltä pään poikki niin se lähtee karkuun ja se lähetin ruumis tippuu matkalla johki sinne sotatantereen alueelle ja sit se pää ni se jää sinne aragonin kumppaneitten ja mordorin jalkoihin ku ne alkaa taistelemaan.
        Sinällään siinä kohtauksessa ei oo mitään vikaa.

        Jaa, taas listaillaan elokuvan virheitä...
        Ensinnäkin tämä Sauronin "lähetti" on nimeltään Sauronin Suu, Barad-dûrin Tornin komentaja, ei siis mikään lähetti.

        Toiseksi. Tuo moka, jota te vatvotte, ei ole nyt mitenkään erityinen, kun ajattelee kuinka kiire tekijöillä on ollut saada elokuva purkkiin.

        Kolmanneksi, onko mitään ideaa etsimällä etsiä virheitä jostakin elokuvasta? Lopulta se vain johtaa siihen, että leffaa katsoessaan huomio kohdistuu vain noihin virheisiin, eikä itse elokuvaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2921
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2204
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1164
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1047
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      944
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      763
    Aihe