kuninkaan paluu

minä

Ku osa ihmisistä on päässy vauhtiin et missä kohtii leffaa on moka niin kertokaapa missä kohtii kuninkaan paluuta on virheitä.Ite en oo kyl ettiny mut kiva niitä on sit ettiä ku joku on löytäny:)

5

579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alex

Moi !

Mordorin portilla Aragorn seurueineen tapaa Sauronin lähettilään. Hermostuksissaan Aragorn sivaltaa lähettilään pään irti ja portit alkavat avautua.
      Kun seurua poistuu portilta ei lähettiläästä eikä hänen hevosestaan ole mitään merkkiä jäljellä.

tämä "kupru" johtuu varmaan siitä että tuo lähettiläs-kohtaus on lisätty extended-versioon ja ei ole huomioitu kunnolla.

--

• minä

tota kohtausta ei ole teatteriversiossa?jos se sauronin lähetti on viety pois siitä,joku on tullu nostamaan sen siitä pois ehkä...täytyy kattoo molemmista versioista toi:)

• minä
        minä kirjoitti:

tota kohtausta ei ole teatteriversiossa?jos se sauronin lähetti on viety pois siitä,joku on tullu nostamaan sen siitä pois ehkä...täytyy kattoo molemmista versioista toi:)

Katoin äsken molemmista ton kohtauksen.teatteriversiossa sitä ei ollut mut sit siinä pidennetyssä oli.En edes muistanu et teatteriversiossa sitä kohtausta ei ole.

Joo se oli vähän huonosti tehty ku aragon löi lähetiltä pään poikki niin se lähetti katos melkein heti.Sen kohtauksen olisi voinut vähän paremmin tehä siihen pidennettyyn versioon mut se on tehty mikä tehty.

• minä
        minä kirjoitti:

Katoin äsken molemmista ton kohtauksen.teatteriversiossa sitä ei ollut mut sit siinä pidennetyssä oli.En edes muistanu et teatteriversiossa sitä kohtausta ei ole.

Joo se oli vähän huonosti tehty ku aragon löi lähetiltä pään poikki niin se lähetti katos melkein heti.Sen kohtauksen olisi voinut vähän paremmin tehä siihen pidennettyyn versioon mut se on tehty mikä tehty.

En tiä et onks toi leffamoka tai jotain.keksin siihen ratkasun mut en tiä onko leffan tekijät sitä näin aatelleet:

Jos se hevonen säikähtää sitä ku aragon lyö siltä lähetiltä pään poikki niin se lähtee karkuun ja se lähetin ruumis tippuu matkalla johki sinne sotatantereen alueelle ja sit se pää ni se jää sinne aragonin kumppaneitten ja mordorin jalkoihin ku ne alkaa taistelemaan.
        Sinällään siinä kohtauksessa ei oo mitään vikaa.

• zoos
        minä kirjoitti:

En tiä et onks toi leffamoka tai jotain.keksin siihen ratkasun mut en tiä onko leffan tekijät sitä näin aatelleet:

Jos se hevonen säikähtää sitä ku aragon lyö siltä lähetiltä pään poikki niin se lähtee karkuun ja se lähetin ruumis tippuu matkalla johki sinne sotatantereen alueelle ja sit se pää ni se jää sinne aragonin kumppaneitten ja mordorin jalkoihin ku ne alkaa taistelemaan.
        Sinällään siinä kohtauksessa ei oo mitään vikaa.

Jaa, taas listaillaan elokuvan virheitä...
        Ensinnäkin tämä Sauronin "lähetti" on nimeltään Sauronin Suu, Barad-dûrin Tornin komentaja, ei siis mikään lähetti.

Toiseksi. Tuo moka, jota te vatvotte, ei ole nyt mitenkään erityinen, kun ajattelee kuinka kiire tekijöillä on ollut saada elokuva purkkiin.

Kolmanneksi, onko mitään ideaa etsimällä etsiä virheitä jostakin elokuvasta? Lopulta se vain johtaa siihen, että leffaa katsoessaan huomio kohdistuu vain noihin virheisiin, eikä itse elokuvaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      106
      2449
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      106
      1912
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      16
      1804
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1457
    5. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      192
      1432
    6. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1375
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      133
      975
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      57
      957
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      125
      948
    10. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      946
    Aihe