Olen 44v nainen, tällä hetkellä sinkku. Olen elämäni aikana ollut parisuhteessa yhteensä n. 20v. Olen elämäni aikana harrastanut seksiä n. 70-100 miehen kanssa. Tekeekö se minusta lutkan, huoran tai muuten huonon naisen? Omasta mielestä olen ihan normi nainen haluineni. Aloitin seksin 15-vuotiaana.
T: Utelias tietämään
Seksikumppanien määrä
10
72
Vastaukset
olet ihan normaali nainen joka tykkää seksistä, olisi kiva olla yksi heistä joka harrastaa kanssasi seksiä
- Anonyymi
Näin sinkkuna ei huono ajatus ollenkaan...
- Anonyymi
Anna mennä vaan jos haluttaa!
- Anonyymi
Kiinnostusta olisi kuulua listallesi, mielellään jopa vakituisena panona....ilman mitään mustasukkailuja.
- Anonyymi
Ehkä huono juttu, jos olet ollut suhteen aikana. Muuten ei. Hieno asia, kun pidät seksistä.
Mikään ei viittaa siihen, että olisit "huono nainen". Seksiä tulee harjoittaa aina, kun tekee mieli, sellaista mitä on saatavilla ja miellyttää. Paremminkin viittaa siihen, että olet viehättävä ja haluttu, nainen par excellence. 🌹👀
- Anonyymi
Lähes sama ikä. Naimisissa olin 20v. Aloitin seksin vasta pari kymppisenä. 40vuotiaaksi kumppaneita oli vain muutama. Eron jälkeen niitä on nyt muutamassa vuodessa kertynyt 20..määrä ei kyl todellakaan korvaa laatua. Mut kyllä mä silti edelleen nautin satunnaisestakin seksistä. En pidä itseäni lutkana vaan upeana, seksuaalisena naisena. Muut saa ajatella mitä haluaa.
Ei ole syytäkään pitää itseään lutkana, ei edes silloin, vaikka seksiseura olisi laadutontakin. Onnea sinulle jatkossakin , upea seksuaalinen nainen. 🌹👀
- Anonyymi
Kaikkea sitä ihmiset edes kysyvät.. No... ehkä hän tuntee jotain alemmuutta näitten hienostorouviin nähden.. Nämä hienostorouvathan pesee mennnen tullen nämä lukemat.. Näitten rouvien lukemien rinnalla olet pelkkä noviisi.. Ei sitä muuten hienostorouvaksi pääsisikään.. Voit huoletta jatkaa iloista ja vapaata elämääsi. Toisaalta toimiva parisuhde olisi ihan ihanne.. Ihanne koska sitä ei ole. Kaikki parisuhteet perustuvat sietämiseen.. Rakkautta ei ole.. On vain sietämistä. Joko taloudellisista syistä tai sitten ei vaan haluta olla yksin. Seksiä kannattaa harrastaa aina kun on mahdollista.. On sitten kiva vanhainkodissa muistella ja naureskella.. Terveisin Lyyli Leväperä 84 v. ketään vielä kiinnostaa niin olen sinkku...
Elämästä pitää nauttia! Jos omiin haluihin kuuluu seksin harastaminen mahdollisimman usein, niin sehän on ihailtavaa! Kaltaisiasi naisia tapaan mielelläni.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1111658En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä321092SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2001032Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e7287908Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.35802Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33754- 37736
Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6721+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais233713Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen29693