Seksikumppanien määrä

Anonyymi

Olen 44v nainen, tällä hetkellä sinkku. Olen elämäni aikana ollut parisuhteessa yhteensä n. 20v. Olen elämäni aikana harrastanut seksiä n. 70-100 miehen kanssa. Tekeekö se minusta lutkan, huoran tai muuten huonon naisen? Omasta mielestä olen ihan normi nainen haluineni. Aloitin seksin 15-vuotiaana.

T: Utelias tietämään

10

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet ihan normaali nainen joka tykkää seksistä, olisi kiva olla yksi heistä joka harrastaa kanssasi seksiä

    • Anonyymi

      Näin sinkkuna ei huono ajatus ollenkaan...

    • Anonyymi

      Anna mennä vaan jos haluttaa!

    • Anonyymi

      Kiinnostusta olisi kuulua listallesi, mielellään jopa vakituisena panona....ilman mitään mustasukkailuja.

    • Anonyymi

      Ehkä huono juttu, jos olet ollut suhteen aikana. Muuten ei. Hieno asia, kun pidät seksistä.

    • Mikään ei viittaa siihen, että olisit "huono nainen". Seksiä tulee harjoittaa aina, kun tekee mieli, sellaista mitä on saatavilla ja miellyttää. Paremminkin viittaa siihen, että olet viehättävä ja haluttu, nainen par excellence. 🌹👀

    • Anonyymi

      Lähes sama ikä. Naimisissa olin 20v. Aloitin seksin vasta pari kymppisenä. 40vuotiaaksi kumppaneita oli vain muutama. Eron jälkeen niitä on nyt muutamassa vuodessa kertynyt 20..määrä ei kyl todellakaan korvaa laatua. Mut kyllä mä silti edelleen nautin satunnaisestakin seksistä. En pidä itseäni lutkana vaan upeana, seksuaalisena naisena. Muut saa ajatella mitä haluaa.

      • Ei ole syytäkään pitää itseään lutkana, ei edes silloin, vaikka seksiseura olisi laadutontakin. Onnea sinulle jatkossakin , upea seksuaalinen nainen. 🌹👀


    • Anonyymi

      Kaikkea sitä ihmiset edes kysyvät.. No... ehkä hän tuntee jotain alemmuutta näitten hienostorouviin nähden.. Nämä hienostorouvathan pesee mennnen tullen nämä lukemat.. Näitten rouvien lukemien rinnalla olet pelkkä noviisi.. Ei sitä muuten hienostorouvaksi pääsisikään.. Voit huoletta jatkaa iloista ja vapaata elämääsi. Toisaalta toimiva parisuhde olisi ihan ihanne.. Ihanne koska sitä ei ole. Kaikki parisuhteet perustuvat sietämiseen.. Rakkautta ei ole.. On vain sietämistä. Joko taloudellisista syistä tai sitten ei vaan haluta olla yksin. Seksiä kannattaa harrastaa aina kun on mahdollista.. On sitten kiva vanhainkodissa muistella ja naureskella.. Terveisin Lyyli Leväperä 84 v. ketään vielä kiinnostaa niin olen sinkku...

    • Elämästä pitää nauttia! Jos omiin haluihin kuuluu seksin harastaminen mahdollisimman usein, niin sehän on ihailtavaa! Kaltaisiasi naisia tapaan mielelläni.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe