Olen 44v nainen, tällä hetkellä sinkku. Olen elämäni aikana ollut parisuhteessa yhteensä n. 20v. Olen elämäni aikana harrastanut seksiä n. 70-100 miehen kanssa. Tekeekö se minusta lutkan, huoran tai muuten huonon naisen? Omasta mielestä olen ihan normi nainen haluineni. Aloitin seksin 15-vuotiaana.
T: Utelias tietämään
Seksikumppanien määrä
10
87
Vastaukset
olet ihan normaali nainen joka tykkää seksistä, olisi kiva olla yksi heistä joka harrastaa kanssasi seksiä
- Anonyymi
Näin sinkkuna ei huono ajatus ollenkaan...
- Anonyymi
Anna mennä vaan jos haluttaa!
- Anonyymi
Kiinnostusta olisi kuulua listallesi, mielellään jopa vakituisena panona....ilman mitään mustasukkailuja.
- Anonyymi
Ehkä huono juttu, jos olet ollut suhteen aikana. Muuten ei. Hieno asia, kun pidät seksistä.
Mikään ei viittaa siihen, että olisit "huono nainen". Seksiä tulee harjoittaa aina, kun tekee mieli, sellaista mitä on saatavilla ja miellyttää. Paremminkin viittaa siihen, että olet viehättävä ja haluttu, nainen par excellence. 🌹👀
- Anonyymi
Lähes sama ikä. Naimisissa olin 20v. Aloitin seksin vasta pari kymppisenä. 40vuotiaaksi kumppaneita oli vain muutama. Eron jälkeen niitä on nyt muutamassa vuodessa kertynyt 20..määrä ei kyl todellakaan korvaa laatua. Mut kyllä mä silti edelleen nautin satunnaisestakin seksistä. En pidä itseäni lutkana vaan upeana, seksuaalisena naisena. Muut saa ajatella mitä haluaa.
Ei ole syytäkään pitää itseään lutkana, ei edes silloin, vaikka seksiseura olisi laadutontakin. Onnea sinulle jatkossakin , upea seksuaalinen nainen. 🌹👀
- Anonyymi
Kaikkea sitä ihmiset edes kysyvät.. No... ehkä hän tuntee jotain alemmuutta näitten hienostorouviin nähden.. Nämä hienostorouvathan pesee mennnen tullen nämä lukemat.. Näitten rouvien lukemien rinnalla olet pelkkä noviisi.. Ei sitä muuten hienostorouvaksi pääsisikään.. Voit huoletta jatkaa iloista ja vapaata elämääsi. Toisaalta toimiva parisuhde olisi ihan ihanne.. Ihanne koska sitä ei ole. Kaikki parisuhteet perustuvat sietämiseen.. Rakkautta ei ole.. On vain sietämistä. Joko taloudellisista syistä tai sitten ei vaan haluta olla yksin. Seksiä kannattaa harrastaa aina kun on mahdollista.. On sitten kiva vanhainkodissa muistella ja naureskella.. Terveisin Lyyli Leväperä 84 v. ketään vielä kiinnostaa niin olen sinkku...
Elämästä pitää nauttia! Jos omiin haluihin kuuluu seksin harastaminen mahdollisimman usein, niin sehän on ihailtavaa! Kaltaisiasi naisia tapaan mielelläni.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin5910945Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174591Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r333977Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4412228Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142180Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2601638FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01421Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu771230Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101165- 391126