Kirkossa esiintyy jopa vihaa. Eräs läheinen ystäväni joutui tahtomattaan työttömäksi kun hänet päätettiin irtisanoa työpaikastaan firman YT-neuvotterlujen johdosta. Adventtikirkossa hänestä alettiin ensin puhumaan selän takana ilkeitä ja levittelemään huhuja, ja äkkiä hän huomasi joutuneensa yhteisön ulkopuolelle ja lopulta häneltä suljettiin kirkon ovet. Ystäväni kertoi että nuo puheet ja huhut joita hänestä levitettiin koski nimen omaan hänen työttömyyttään ja hän myös koki joutuneensa adventtikirkon harjoittaman ajojahdin uhriksi.
Adventtikirkko on tympeä ja nuiva työttömiä kohtaan
5
58
Vastaukset
- Anonyymi
Paappa sanoi, jos itse et ole nähnyt, etkä tunne asiaa, sinun ei kannata uskoa tarinoihin.
Minä uskon isäpapan, edesmenneen neuvoja. Katsos kun se työtön ei ole lahkon pastoreiden mielestä hyvä maksava asiakas. Sellainen luuseri on parempi savustaa ulos, ettei ole kuluttamassa kirkon penkkejä.
Lahkon pastoreille kelpaavat jäseniksi lääkärit, juristit, yksityisyrittäjät, joilla on kohtuu liikevaihto ja vanhukset, joilta puoliso on kuollut eikä heillä ole paljon lähisukulaisia. Ne vanhukset, joilla on paljon omaisuutta ja jotka ovat jo hivenen dementoituneet, he ovat pastoreille kultakaivos.
Muu pohjasakka siellä kirkossa lauantaina on pastoreille rasite ja jonnen joutavaa porukkaa. Ilmaa.- Anonyymi
Valheesi ei meitä hetkauta.
- Anonyymi
Aika halvalla myyt persoonasi nimimerkin arvon.
Tavallaan typerän kiusaajan henkilöpersoonan kuva kehittyy kirjoitustesi perusteella sinustakin. Sekö on tavallaan hinta, mitä haluat edustaa vaikka tällä palstalla.
Tuntuuko se sinun tohtorihatun tuntoiselta, mutta on tonttulakin näköinen.
- Anonyymi
Ja höpöhöpö.
Adventtikirkko ei vainoa työttömiä. Jos hän on kokenut jotain epämukavaa, niin siihen ovat syyllisiä yksittäiset ihmiset, eikä kirkko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162995EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje301377- 1031227
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133978- 57881
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22703- 40698
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta111654