Saikulla mukava harrastaa

Anonyymi

Toivottavasti eräät opettelee puhumaan että saa sönkötyksestä jotenki selvää,mulle turha tulla soittaa suuta.kesällä kermapärse pentu yritti soittaa suuta, käskin mennä harjaan pihaa hammasharjalla,ja lähdin tienaan..mukava kotia tienata yli 20e.t ,saa harrastuksia eteenpäin. Mulla varma paikka aina,ns rahakoneella.on meinaa ammattitietoa ja,ps palju lämpenöö.ps.jos tarvii niin Pohjanmaalla saunantakana on tilaa,vili poika 89

11

314

Vastaukset

• Toiset"sönkkää ja toiset ei pysty tuottamaan ymmärrettävää tekstiä...?! Koululaitoksen syytäkö???

• Tuohan o pimiä

• Tarkoittiko kirjoittaja kateita ihmisiä vai kadehtiko tietyn koneen henkilöitä vai tietyn kylän porukkaa arvosteli?
      Onhan mahdollisuus pyytää itsekin ko työpisteelle jokaisella ja lakata kadehtimasta.
      Reilu peli pohojammaalla.

• Mitä tämä on , pitäisikö tästä ottaa selvää .vai mitä ,selventäkää jos joku osaa !

• Loppui hammasharja harrastajan itsekehut.

• Opettele puhumaan. Puhut jostain sönkötyksestä ja itse käytät "lämpenöö" ilmaisua?

Ja sekö ei ole sönkötystä?

• Et selvästi ole Virtolainen jos et "lämpenöö" ilmaisua käytä.

• Anonyymi kirjoitti:

Et selvästi ole Virtolainen jos et "lämpenöö" ilmaisua käytä.

Virtolainen, en pohjalainen. Jotkut yrittää Virroilla jotain eteläpohjanmaan sönkötystä väkisin vääntää, mutta ne joutas sinne sauna taakse tai sitten kyläkaupan parkkikselle ilmaisen makkaran ääreen.

• Anonyymi kirjoitti:

Virtolainen, en pohjalainen. Jotkut yrittää Virroilla jotain eteläpohjanmaan sönkötystä väkisin vääntää, mutta ne joutas sinne sauna taakse tai sitten kyläkaupan parkkikselle ilmaisen makkaran ääreen.

Lämpenöö ei kuulune Virtain, vaan E-P:n sanavalikoimiin. Lämpenee, ilmaisee asian paljasjalkainen Virtolainen eikä mikään Virtoolainen 🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Et selvästi ole Virtolainen jos et "lämpenöö" ilmaisua käytä.

Taidat olla kotoisin Kurjenkylän perukoilta tai Äijännevan hallasoilta?

• Anonyymi kirjoitti:

Lämpenöö ei kuulune Virtain, vaan E-P:n sanavalikoimiin. Lämpenee, ilmaisee asian paljasjalkainen Virtolainen eikä mikään Virtoolainen 🤣

Puolet virtolaisista on EP:ltä lähtöisin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös