Toivottavasti eräät opettelee puhumaan että saa sönkötyksestä jotenki selvää,mulle turha tulla soittaa suuta.kesällä kermapärse pentu yritti soittaa suuta, käskin mennä harjaan pihaa hammasharjalla,ja lähdin tienaan..mukava kotia tienata yli 20e.t ,saa harrastuksia eteenpäin. Mulla varma paikka aina,ns rahakoneella.on meinaa ammattitietoa ja,ps palju lämpenöö.ps.jos tarvii niin Pohjanmaalla saunantakana on tilaa,vili poika 89
Saikulla mukava harrastaa
15
1030
Vastaukset
- Anonyymi
Toiset"sönkkää ja toiset ei pysty tuottamaan ymmärrettävää tekstiä...?! Koululaitoksen syytäkö???
- Anonyymi
Tuohan o pimiä
- Anonyymi
Tarkoittiko kirjoittaja kateita ihmisiä vai kadehtiko tietyn koneen henkilöitä vai tietyn kylän porukkaa arvosteli?
Onhan mahdollisuus pyytää itsekin ko työpisteelle jokaisella ja lakata kadehtimasta.
Reilu peli pohojammaalla.
- Anonyymi
Mitä tämä on , pitäisikö tästä ottaa selvää .vai mitä ,selventäkää jos joku osaa !
- Anonyymi
Loppui hammasharja harrastajan itsekehut.
- Anonyymi
Opettele puhumaan. Puhut jostain sönkötyksestä ja itse käytät "lämpenöö" ilmaisua?
Ja sekö ei ole sönkötystä?- Anonyymi
Et selvästi ole Virtolainen jos et "lämpenöö" ilmaisua käytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et selvästi ole Virtolainen jos et "lämpenöö" ilmaisua käytä.
Virtolainen, en pohjalainen. Jotkut yrittää Virroilla jotain eteläpohjanmaan sönkötystä väkisin vääntää, mutta ne joutas sinne sauna taakse tai sitten kyläkaupan parkkikselle ilmaisen makkaran ääreen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virtolainen, en pohjalainen. Jotkut yrittää Virroilla jotain eteläpohjanmaan sönkötystä väkisin vääntää, mutta ne joutas sinne sauna taakse tai sitten kyläkaupan parkkikselle ilmaisen makkaran ääreen.
Lämpenöö ei kuulune Virtain, vaan E-P:n sanavalikoimiin. Lämpenee, ilmaisee asian paljasjalkainen Virtolainen eikä mikään Virtoolainen 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et selvästi ole Virtolainen jos et "lämpenöö" ilmaisua käytä.
Taidat olla kotoisin Kurjenkylän perukoilta tai Äijännevan hallasoilta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lämpenöö ei kuulune Virtain, vaan E-P:n sanavalikoimiin. Lämpenee, ilmaisee asian paljasjalkainen Virtolainen eikä mikään Virtoolainen 🤣
Puolet virtolaisista on EP:ltä lähtöisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla kotoisin Kurjenkylän perukoilta tai Äijännevan hallasoilta?
KURKIEN kylästä ollahan ,varpaitten väli 5 senttiä soveltuu suolla kävelyyn ...
- Anonyymi
Pihilaisilta sitä me ollahan´´´´
- Anonyymi
Kollinkylästä
- Anonyymi
Kyä meinaa vähä naurattaa,ottaa tallille 25e tunti,ku eräät painaa peräsuoli pitkällä 10e.t. saa taas vähä rojektei etiäpäi ,samalla pysyy kta kohorillaa .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463