Tuomikylän sonniasema ja kiinteistöt. Joku ne on ostanut? Kaippa tietävät mitä ovat ostaneet?
Sonniasema
16
262
Vastaukset
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Eio.
- Anonyymi
Onn
- Anonyymi
Kyllä oli poijat teheny hyvät kaupat,kele ku en ollu hereellä.
- Anonyymi
Karehtikaa, se on niin ittellistä Ilimajokista touhua.
- Anonyymi
Pitääskö Persujen teherä valitus asiasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääskö Persujen teherä valitus asiasta?
Kepulit haluaas jota kunta käyttää etuostoa, mutta kunnan kassa on tyhjä.
- Anonyymi
Ei pirä. On se.
- Anonyymi
Hometta?
- Anonyymi
Ää pähän oo.
- Anonyymi
Kunnantoinisto siirretään evakkoon Sonniasemalle.
Päiväkoti navettaan.
Terveyskeskus puretaan.
- Anonyymi
Jos on vielä lämmitys öljyllä, joutuu vaihtamaan, ei halpa juttu. Samaten asbestia löytyy ja paljon. Ei huva.
- Anonyymi
Mitäs se asbesti haittaa kun ei sitä käsitellä,jos sitä edes oikeasti jossain siellä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs se asbesti haittaa kun ei sitä käsitellä,jos sitä edes oikeasti jossain siellä on.
Asbesti kartoitus on aikoinaan kunnan puolesta tehty. Itse olin tekemässä. Kun jotain korjataan tai vanhaa revitään, asbestikartoitus pitää taas tehdä ja se maksaa paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asbesti kartoitus on aikoinaan kunnan puolesta tehty. Itse olin tekemässä. Kun jotain korjataan tai vanhaa revitään, asbestikartoitus pitää taas tehdä ja se maksaa paljon.
Ennen oli raskaalla polttoöljyllä lämmitys. Nyt se on kielletty. Jos kaikki paikat lämpöisenä aikoo pitää, palaa kyllä aikamoinen kasa rahaa. Paras olisi purkaa kaikki ja tehdä puisto.
- Anonyymi
Ää se mitää oo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1211667
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998