Kaupunginvaltuusto perustelee päätöstään sillä, että demokratiavastaisuus, ääriajattelu ja jopa väkivalta ovat yhä näkyvämpiä ilmiöitä kaupungissa.
https://yle.fi/uutiset/3-11048829
Dresden julisti natsihätätilan
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
arkpiäivää suomessa mutta täällä vain ummistetaan silmät ongelmalta ja annetaan natsismin rehoittaa
- Anonyymi
Miksiköhän se siellä rehottaa? Onkohan siihen jokin syy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksiköhän se siellä rehottaa? Onkohan siihen jokin syy.
"Onkohan siihen jokin syy."
Natsit? V***n idiootti. - Anonyymi
Missä sitä näkee? Näetkö myös kuunatseja?
Anonyymi kirjoitti:
Missä sitä näkee? Näetkö myös kuunatseja?
Ei tartte mennä Suolikaxnelosta kauemmaksi.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä vihernatsien väkivalta on saatava loppumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Onkohan siihen jokin syy."
Natsit? V***n idiootti.Mitähän pitäisi tehdä? Vaihtaa kansa, sakemannit, vaikka lähi-itäläisiin?
Kun Saksa hävisi sodan, olivat siionistit jo päättäneet hävittää koko kansan. Tämän kansanmurhan vastustaminen on sitä teidän 'natsismia'. Kansa herää ja suvakkikusetus ei mene läpi enää....
- Anonyymi
Kieltääkö hallaaho holokaustin?
Ainakin Halla-Aho on ihmetellyt "holohölötystä", jossa kieriskellään tekopyhästi menneisyydessä samaan aikaan kun nykyiset ihmisoikeusloukkaukset saavat jatkua.
- Anonyymi
KTS kirjoitti:
Ainakin Halla-Aho on ihmetellyt "holohölötystä", jossa kieriskellään tekopyhästi menneisyydessä samaan aikaan kun nykyiset ihmisoikeusloukkaukset saavat jatkua.
Ja pahin loukkaus oli hallaaholle kun se ei saanut itse määrittää mikä on vihapuhe ja siitä tuli rikostuomio.
Anonyymi kirjoitti:
Ja pahin loukkaus oli hallaaholle kun se ei saanut itse määrittää mikä on vihapuhe ja siitä tuli rikostuomio.
Perussuomalaisten Van Wonterghem menee pitemmälle ja epäilee holokaustin uhrilukuja kommunistien juoneksi.
- Anonyymi
KTS kirjoitti:
Perussuomalaisten Van Wonterghem menee pitemmälle ja epäilee holokaustin uhrilukuja kommunistien juoneksi.
Persuilla on samat konstit kuin putiinilla. Historia uusiksi vain.
- Anonyymi
KTS kirjoitti:
Kuinka lähellä hän on ajatuksineen ....
Todella lähellä ... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuilla on samat konstit kuin putiinilla. Historia uusiksi vain.
Persut on tämän päivän juutalaisia, kaikkeen syyllisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut on tämän päivän juutalaisia, kaikkeen syyllisiä.
Älä häpäise juutalaisia. Persut ne hakee syyllisiä ja kokoaa lynkkaussakkeja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60919
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 8722
- 11719
- 346708
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661