Olin tänään ideaparkissa,niin Elisan myyjät oli käytävän tukkona. Taisi olla ainakin 4myyjää huutelemassa ja pysäyttämässä ihmisiä keskelle käytävää.Ärsyttävää käytöstä.
käytävän tukkona
6
71
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän on heidän työtään. Tulos tai ulos.
- Anonyymi
Itse myös inhoan tuollaista kaupustelutapaa.
- Anonyymi
Koko Ideapark olisi saanut jäädä rakentamatta. Turhake koko kauppakeskus.
- Anonyymi
syvältä tollaiset myyjät jotka suorastaan ahdistelee ihmisiä ja luulee ittestään liikoja.jos ulkona hyökkäilisivät samallalailla lottaisin turpaan. Kyllä omilla aivoilla ajatteleva ihminen osaa tehdä valintansa ilman tuputtamista prkle. ei siinä elisan nulikat päätä minkä liittymän valitsen puhelimeeni j..malauta.
- Anonyymi
Tulit sitten keskustelupalstalle kertomaan asiasta nimettömänä? Perus suomalaista käytöstä joka ei johda mihinkään. Arkojen mielensäpahoittajien maa.
- Anonyymi
Hävettikö ja jännittikö oma epävarmuus ja kauaksi paistanut köyhyys ja naamavääräisyys, sekö hävetti niin että piti oikein kirjoittaa, ei ole muiden vika kun asiasi ovat noin huonosti ja voit huonosti että täysin olemattomat asiat ärsyttää, no tee jotain asioillesi, s...........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368