Tunnettu miekkarimies ja Suomen Kansa Ensin entinen puheenjohtaja ja entinen jäsen Marco de Wit etsii uutta kotia. Onko se IPU?
Marco de Wit siirtymässä IPU:un?
10
104
Vastaukset
- Anonyymi
IPUun sopisi hyvin muiden hörhöjen sekaan.
- Anonyymi
Kun kakkaa lisätään kakan joukkoon syntyy haiseva höyryävä kasa jota kutsutaan tunkioksi. Ipu nyt ei kummoinen kikkare ole eikä se sen puoleen siitä kummene, vaikka voodoopapit herättäisivät jonkun kummoisemmankin zombin sinne leukojaan loksuttamaan.
- Anonyymi
Marco kerää valtakirjoja monta sataa, voi tehdä verettömän vallankaappauksen jopa IPUn
- Anonyymi
Eipä taida IPUssa onnistua valtakirjakikkailu.
- Anonyymi
Imperiumitason mies imperiumitason puolueeseen. Sopii kuin vasara naulan kantaan!
- Anonyymi
HeHEEE "NE" kaappaa ipupuolueen omiin hämärätarkoituksiinsa lisää mediatapahtumia
- Anonyymi
Juu ei Marco tai yksinkertaisesti yhtään kukaan, koskaan mistään iukinä.. hairahdu tahraamaan mainettaan, sotkemalla itseään ipu.n tahmalimaiseen haisevaan raunioon.
- Anonyymi
Mano de Wit, tässä on mahdollisuutesi. Ipu on helppo vallata.
- Anonyymi
Kehden puolueen puheenjohtajana samanaikaisesti ei voi toimia.
- Anonyymi
kehden? Siis tarkoitat kai kahden ? : D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144383
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831662Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641498Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731475Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2401359Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651003