Martin Niemöllerin kuuluisaa runoa mukaillen tähän hetkeen esimerkinomaisesti:
” Ensin ne tulivat vaientamaan Kristillisdemokraatit, enkä puhunut mitään, koska en ollut kristillisdemokraatti.
Sitten ne tulivat vaientamaan Perussuomalaiset, enkä puhunut mitään, koska en on ollut perussuomalainen.
Sitten ne tulivat vaientamaan ev.lut kirkon konservatiivit, enkä puhunut mitään, koska en ollut ev.lut kirkon jäsen.
Sitten ne tulivat vaientamaan minun yhteisöni, eikä ollut enää ketään, joka olisi puhunut puolestani.”
Mietipä tätä
9
63
Vastaukset
Natsit sanoivat juutalaisille.
Ette saa elää juutalaisina tässä maassa.
Ette saa elää juutalainan.
Ette saa elää.Vertauksesi on kurallaan, sillä kukaan ei ole vaimentanut noita ryhmiä. Kyse on siitä, että ihan mitä vain ei voi sanoa. Tämä tuntuu ottavan koville joissakin tapauksissa.
MV-lehden perustanutta Ilja Janitskinia vastaan käydään tällä hetkellä oikeutta. Onko hänkin vain väärin kohdeltu oikeuden puolustaja?Totta, ette ole kovasta yrityksestänne huolimatta onnistuneet. Ettekä onnistu 😃 Joten lepo vaan.
usko.vainen kirjoitti:
Totta, ette ole kovasta yrityksestänne huolimatta onnistuneet. Ettekä onnistu 😃 Joten lepo vaan.
Muistat toivottavasti, että Sinua ei ole keskustelijana minulle olemassakaan. En kommentoi mitenkään Sinun tuotoksiasi. Tämä vain muistutuksena.
InhottavaRealisti kirjoitti:
Muistat toivottavasti, että Sinua ei ole keskustelijana minulle olemassakaan. En kommentoi mitenkään Sinun tuotoksiasi. Tämä vain muistutuksena.
😂 et voinut olla aukaisematta päätäsi 😂 minä ainakin skippaa ne jotka eivät ole minulle olemassa.
- Anonyymi
InhottavaRealisti kirjoitti:
Älä mussuta!
- Anonyymi
Vääristelet hienon runon sanomaa. Puolustan itse kaikkia, joiden ihmisoikeuksia pyritään OIKEASTI loukkaamaan. Aivan sama ovatko kristittyjä, ateisteja, homoja, muun uskoisia jne. Sen sijaan asioita vääristeleviä uhriutuvia idiootteja, jotka eivät osaa esittää asiaansa lakia rikkomatta, ei tulisi mieleenkään puolustaa.
- Anonyymi
Sinulla on oikeus kuitenkin nimitellä muita idiooteiski.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on oikeus kuitenkin nimitellä muita idiooteiski.
Noin se menee....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961545- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403951- 163910
- 57762
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642