Miksi ette ota itse ?
Miksi täällä pyydetään muita ottamaan yhteyttä
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vastaan kaikkien puolesta : koska ollaan niin vitun saamattomia laiskoja paskoja
- Anonyymi
Minä en pyydä naista ottamaan yhteyttä. Otan itse heti kun olen varma eikä enää pelota enemmän kuin voin pelkoa voittaa. Pelaan tosi varman päälle. Mutta eipä mulle tule kuuloonkaan muu kuin, että ollaan ainiaan yhdessä koska kaipaan vaimoa, perhettä ja kotia, joka rakennetaan kalliolle. Vaimo on puolet siitä kalliosta.
- Anonyymi
Ottaisin heti ja nyt yhteyttä, jos olisi vaikka edes se numero...
en uskalla ottaa yhteyttä, eipä kyllä ole numeroakaan. joten ollaan saamattomia ja kirjotellaan ikävää palstalla! =(
- Anonyymi
Voi teitä rassuja. Olen seuraillut kirjoituksianne muutamia vuosia, ja koko ajan olette hokeneet samaa. Eikö teidän olisi aika jo toimia. Tämä viesti vanhalta ja viisaalta mummelilta.
- Anonyymi
Koska olen täysin seinähullu eikä kukaan varmasti halua seinähullun yhteyttä ottavan lisäksi olen rakastunut vain yhteen mutta mitäpä sillä väliä kun olen täysin seinähullu.
- Anonyymi
Koska hänellä on numeroni, mutta minulla ei hänen. Hän varmaan ottaisi yhteyttä, jos haluaisi.
- Anonyymi
Oletko antanut hänelle numerosi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko antanut hänelle numerosi?
Saanut sen välikäden kautta.
- Anonyymi
Se ei ole mahdollista, ei mitään tietoa numerosta.
- Anonyymi
Nii, tai liekö tulossa uusia kahvilaatuja sitten.
- Anonyymi
Onhan kauramaitoa saatavilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 22014797
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m182180Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?381853- 1371232
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes951220- 221100
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30882- 73765
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex80703Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80698