Nyt ihmiset tietävät kuinka mätä viidesläisyys on. Jos kirkko ei erota joukostaan vitos -liikettä, se menettää loputkin uskottavuudestaan ja taas väkeä eroaa sankoin joukoin kirkosta.
Kiitos Päivi rehellisyydestäsi
61
51
Vastaukset
- Anonyymi
Räsänen on tyhmä vanha akka
- Anonyymi
Päivi vihaa homoja eikä haluaisi antaa heille tasa-arvoista asemaa yhteiskunnassa. Sitten hän kehtaa sanoa vielä olevansa kristitty. Homojen vihkiminen näyttää vaarantavan hänen uskontonsa ja identiteettinsä. Uskomatonta???!!!
- Anonyymi
Milloin Päivi Räsänen on sanonut vihaavansa homoseksuaaleja?
- Anonyymi
Matt.22:36-40. Room.13:9 Sillä tämä: Älä tee huorin, älä tapa, älä varasta, älä himoitse, ja mikä muu käsky tahansa, ne sisältyvät kaikki tähän sanaan: Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. Gal.5:14 Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. Jaak.2:8 Vaan jos täyttätte kuninkaallisen lain Raamatun mukaan: Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi, niin te hyvin teette:
Kuten itse sanot niin myös käsky älä tee huorin sisältyy tuohon, rakasta lähimmäistäsi kuin itseäsi, eli jos joku ajattelee tuon käskyn tarkoittavan syntien vapaata sallimista käsittää koko käskyn täysin väärin.
ArtoTTT kirjoitti:
Kuten itse sanot niin myös käsky älä tee huorin sisältyy tuohon, rakasta lähimmäistäsi kuin itseäsi, eli jos joku ajattelee tuon käskyn tarkoittavan syntien vapaata sallimista käsittää koko käskyn täysin väärin.
Naimisissa olevat homot nimenomaan eivät tee huorin, jos vain pysyvät uskollisina.
- Anonyymi
RepeRuutikallo kirjoitti:
Naimisissa olevat homot nimenomaan eivät tee huorin, jos vain pysyvät uskollisina.
Sinullahan on omakohtaista kokemusta tästä😊
Niin avioliittohan on Jeesuksen märittelyn mukaan miehen ja naisen liitto, joten jos on miehen ja naisen välisessä avioliitossa.
- Anonyymi
ArtoTTT kirjoitti:
"Rakasta lähimmäistäsi kuten itseäsi" näin on Raamatussa. Minä rakastan itteäni niin, etten halua itselle pahaa, en halua, että joudun ongelmiin jne. Samoin minun tulee Jumalan Sanan mukaan rakastaa lähimmäistäni.
Miksi en sitten hyväksy kaikkea mitä maailma vaatii. Se johtuu yksinkertasesti siitä, että uskon Jumalaan ja Hänen Sanaan. Uskon myös siihen, että ajallisen matkan päättyessä tulee iankaikkisuus joko hyvänä tai pahana. Ja koska haluan hyvää itselle niin pyrin elämään niin, että saisin sen armosta itteleni aikanaan. Ja koska minun tulee rakastaa lähimmäistä niinkuin itseäni niin silloihan minun tulee ohjata ja neuvoa omilla kyvyilläni myös hänet tällä, tuolle iankakkisuusven hyvälle puolelle.
Mutta maailma ei halua, että rakastaisin lähimmäistä niinkuin itseäni vaan rakastaisin itseäni kuten maailma sen vaatii. ArtoTTT kirjoitti:
Älä tee huorin on tietysti sitä, ette saisi pettää puolisoaan.
- Anonyymi
Ei samaa sukupuoltaolevat voi mennä miehen ja naisen liittoon keskenään!
Anonyymi kirjoitti:
Ei samaa sukupuoltaolevat voi mennä miehen ja naisen liittoon keskenään!
Ei niin, mutta avioliittoon voivat mennä, ja jos pysyvät uskollisina rakkaille puolisoilleen, eivät tee huorin.
- Anonyymi
Ei niin, mutta avioliittoon voivat mennä, ja jos pysyvät uskollisina rakkaille puolisoilleen, eivät tee huorin.
Eli ymmärsit mikä on Jumalan kannalta tahto tässä asiassa. Kristinuskon mukaan ei ole olemassa samaa sukupuoltaolevien liittoja. Jos asiaa tarkastellaan kristinuskon kannalta, niin Jumalan tahto on se määräävä tekijä. Amen
- Anonyymi
Niin ja rakastavat toisiaan. Voihan miespari lastakin koittaa vaikka molemmin päin. Kovaa jyystöä vaan tuhkaluukkuihin.
Anonyymi kirjoitti:
Eli ymmärsit mikä on Jumalan kannalta tahto tässä asiassa. Kristinuskon mukaan ei ole olemassa samaa sukupuoltaolevien liittoja. Jos asiaa tarkastellaan kristinuskon kannalta, niin Jumalan tahto on se määräävä tekijä. Amen
Ja kun tarkastellaan yhteiskunnan kannalta, lainsäädäntö on ainoa asia jolla on merkitystä.
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan tahtoa ei ole vielä ollut saatavilla. Ainoastaan voimme ajatella että Jumalan tahto on se, ettei ihmisiä vihitä kirkossa avioliittoon.
Jos kirkko haluaa kumartaa maailmaa, niin on selvä että sen hengellinen merkitys häviää, ei ole enää kuin seuraavien syntien julistaminen laillisiksi, sen mukaan kuin maailma kulloinkin haluaa ja vaatii.
- Anonyymi
Näytät pitävän itseäsi synnittömänä koska näet syntiä ainoastaan muissa ihmisissä. Toistenko synnit sinua niin kovasti ahdistavat, mutta ei omasi?
Niin saat ihan vapaasti olla tuota mieltä, mutta se että olet tuota mieltä ei tee tuosta kommentistasi millään laitta totuutta.
Kirkko tai mikään muukaan uskonnollinen yhteisö ei päätä mikä on laillista ja mikä ei. Sen päättää ”maailma” eli kansa edustajiensa kautta.
Höpiset siihen malliin kuin enemmistön tahdon lähtökohtaisessa noudattamisessa olisi jotain pahaa. En kuitenkaan näe sille politiikassa vaihtoehtoja, etkä näe sinäkään jos olet yhtään rehellinen.
Liity kirkkoon, niin voit yrittää vaikuttaa siihen.Siinäpä taas hieno esimerkki palstan häirikön keskustselutaidoista, ihan noin mielenkiinnosta Arto, hyväksytkö sinä kristittynä tuollaisen kielenkäytön tällä palstalla?
Kerrohan Artoseni, vai vaikenetko ja hyväksyt tuon vaikenemalla?- Anonyymi
YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:
Siinäpä taas hieno esimerkki palstan häirikön keskustselutaidoista, ihan noin mielenkiinnosta Arto, hyväksytkö sinä kristittynä tuollaisen kielenkäytön tällä palstalla?
Kerrohan Artoseni, vai vaikenetko ja hyväksyt tuon vaikenemalla?"keskustselutaidoista"
😂😂😂😂😂😂😂 - Anonyymi
Vaikka himoitsetkin tuota kirjoittajaa, niin ikävä tuottaa sinulle häirikölle pettymys, en ole tuo mainitsemasi kirjoittaja😊
Siinäpä taas hieno esimerkki palstan häirikön keskustselutaidoista, ihan noin mielenkiinnosta Arto, hyväksytkö sinä kristittynä tuollaisen kielenkäytön tällä palstalla?
Kerrohan Artoseni, vai vaikenetko ja hyväksyt tuon vaikenemalla?#This message has been removed by Utopia.#
Niin mikä tässä viestissä mättää?- Anonyymi
ArtoTTT kirjoitti:
#This message has been removed by Utopia.#
Niin mikä tässä viestissä mättää?YEV on häirikkö ja hänelle mättää aina jos joku on eri mieltä hänen valheistaan.
Sitten alkaa jankkaaminen. ArtoTTT kirjoitti:
Niin mikä tässä viestissä mättää?Kas odottelit niin kauan että ko. viesti poistettiin. No sen jälkeisiä viestejä pystyt tietysti kommentoimaan, no artoseni hyväksytkö ne?
Kerrohan nyt. Nautitko siitä kun palstahäiriköt kirjoittavat tänne törkeyksiä? Onko mielestäsi kristillistä kirjoitella törkyä tänne? Onko OK että niille ketkä ovat kanssasi eri mieltä kirjoitellaan törkyä artoseni.RepeRuutikallo kirjoitti:
Kirkko tai mikään muukaan uskonnollinen yhteisö ei päätä mikä on laillista ja mikä ei. Sen päättää ”maailma” eli kansa edustajiensa kautta.
Höpiset siihen malliin kuin enemmistön tahdon lähtökohtaisessa noudattamisessa olisi jotain pahaa. En kuitenkaan näe sille politiikassa vaihtoehtoja, etkä näe sinäkään jos olet yhtään rehellinen.
Liity kirkkoon, niin voit yrittää vaikuttaa siihen.#Höpiset siihen malliin kuin enemmistön tahdon lähtökohtaisessa noudattamisessa olisi jotain pahaa. En kuitenkaan näe sille politiikassa vaihtoehtoja, etkä näe sinäkään jos olet yhtään rehellinen. #
No Jeesus ei edes halunnut rukoilla maailman puolesta.
John. 17:9»Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle.- Anonyymi
Kas odottelit niin kauan että ko. viesti poistettiin. No sen jälkeisiä viestejä pystyt tietysti kommentoimaan, no artoseni hyväksytkö ne?
Kerrohan nyt. Nautitko siitä kun palstahäiriköt kirjoittavat tänne törkeyksiä? Onko mielestäsi kristillistä kirjoitella törkyä tänne? Onko OK että niille ketkä ovat kanssasi eri mieltä kirjoitellaan törkyä artoseni.Onko ok kirjoitella islamilaista törkyä tänne, kuten sinä häirikkö teet?
- Anonyymi
Liity kirkkoon, niin voit yrittää vaikuttaa siihen.RepeRuutikallio, olet oikeassa ei Kirkko tai mikään muukaan uskonnollinen yhteisö päätä mikä on laillista ja mikä ei.
Tosin se laki joka määrittelee Jumalan läheisyyven ja lähimmäisen läheisyyen, rakkauden perustuu Jumalan sanan Raamatun kymmenen käskyn pohjaan.
Toisaalta siinä mielessä olet erehtynyt että sen on päättänyt ”maailma” eli kansa edustajiensa kautta. ArtoTTT kirjoitti:
Niin mikä tässä viestissä mättää?No artoseni? Oletko palstarollien ja törkykirjoitusten kannattaja?
ArtoTTT kirjoitti:
#Höpiset siihen malliin kuin enemmistön tahdon lähtökohtaisessa noudattamisessa olisi jotain pahaa. En kuitenkaan näe sille politiikassa vaihtoehtoja, etkä näe sinäkään jos olet yhtään rehellinen. #
No Jeesus ei edes halunnut rukoilla maailman puolesta.
John. 17:9»Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle.Tarkoitat sitä, ettei Jeesusta kiinnosta muut kuin, jotka hän on hänelle antanut.
Eikä Jeesus halunnut parantaa kaanaalaisen naisen sairasta lasta. On teillä Jeesus!- Anonyymi
Liity kirkkoon, niin voit yrittää vaikuttaa siihen."Kirkko tai mikään muukaan uskonnollinen yhteisö ei päätä mikä on laillista ja mikä ei. Sen päättää ”maailma” eli kansa edustajiensa kautta."
Ja Jumala taasen päättä mikä on Hänen mielestään laillista ja maallisten voimien on tähän alistuttava.
Room. 14:11
Sillä kirjoitettu on: "Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, minun edessäni pitää jokaisen polven notkistuman ja jokaisen kielen ylistämän Jumalaa". Anonyymi kirjoitti:
"Kirkko tai mikään muukaan uskonnollinen yhteisö ei päätä mikä on laillista ja mikä ei. Sen päättää ”maailma” eli kansa edustajiensa kautta."
Ja Jumala taasen päättä mikä on Hänen mielestään laillista ja maallisten voimien on tähän alistuttava.
Room. 14:11
Sillä kirjoitettu on: "Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, minun edessäni pitää jokaisen polven notkistuman ja jokaisen kielen ylistämän Jumalaa".Raamattu valehtelee.
En edes minä ole notkistunut ylistämään Jumalaa.
- Anonyymi
Vanhemmiten ihmisen ongelmat yleensä pahenevat. Näin on käynyt myös Päivin kohdalla hänen homovihansa suhteen.
Päivin mania tosiaan ei hellitä, vaan pahenee. Olisiko syynä kun hänet syrjäytettiin KD:n johdosta?
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Päivin mania tosiaan ei hellitä, vaan pahenee. Olisiko syynä kun hänet syrjäytettiin KD:n johdosta?
Uskoa Jeesukseen ei ole tavattu sentään maniaksi kutsua.
Anonyymi kirjoitti:
Uskoa Jeesukseen ei ole tavattu sentään maniaksi kutsua.
Tarkoitan hänen vimmaansa homojen solvaamisen.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Tarkoitan hänen vimmaansa homojen solvaamisen.
Jömbbö on todella naismainen😊
Anonyymi kirjoitti:
Jömbbö on todella naismainen😊
Sinä olet todella kova luulemaan kaikenlaista. Ja kova esittämään luulojasi.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Kerroin vain totuuden🤓
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Kimittävä-ääninen on sinusta miehekäs🤔
Anonyymi kirjoitti:
Kimittävä-ääninen on sinusta miehekäs🤔
Olet sinä melkoinen tollo. Kun kuulen kimitystä niin siirryn kauemmas. En kyllä sellaisen kanssa alkaisi elämään.
- Anonyymi
Onneksi Räsänen ei päätä kirkon linjauksista. Hän voi räksyttää mielin määrin ja rikokset ratkaistaan tuomioistuimissa.
- Anonyymi
Päivi Räsäsen käytös tuo kirkolle huonoa mainetta. Onhan hän entinen kirkkoministeri.
- Anonyymi
Kirkko ei erota ketään, vaikka tunnustautuisi saatananpalvojaksi. Kaikkien verorahat kelpaa.
- Anonyymi
Taannoin kirkko erotti papin joka sanoi ettei voi enää uskoa Jumalaan. Riittää kunhan uskoo johonkin eli on uskovainen. Minä uskon yksisarviseen. Olen uskossa.
- Anonyymi
Räsäsen vihakampanja saa jo huvittavia piirteitä. Kun homot rakastavat toisiaan ja haluavat avioliittoon, se on sitten häneltä jollakin tavalla pois.
- Anonyymi
Kun Päivi lainaa Raamattua vihapuheeseensa, syy ei ole Raamatun eikä Jumalan vaan Päivin, ja vain hän itse kantaa siitä vastuun.
- Anonyymi
Väitätkö että Räsänen olisi kirjoittanut Jumalan Sanan? Eihän Päivi ole Jumala - Jumala on taivaassa! Kyllä sinun tämän pitäisi tietää.
Päivi kirjoitti omia mielipiteitään sekä otti kuvan Raamatusta.
Kaiketi kaikki tarkoitti samaa.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Päivi kirjoitti omia mielipiteitään sekä otti kuvan Raamatusta.
Kaiketi kaikki tarkoitti samaa.Mitä Jömbbö tarkoitti🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väitätkö että Räsänen olisi kirjoittanut Jumalan Sanan? Eihän Päivi ole Jumala - Jumala on taivaassa! Kyllä sinun tämän pitäisi tietää.
Höh! Pitäisikö Paavali asettaan syytteeseen vai Jumala? Kyllä Päiviä tässä syytetään, ei ketään muuta.
- Anonyymi
Päivi tosiaan tuo esiin mitä on viidesläisyys. Se on elävä kristillinen seurakunta jossa Jumalan tahto on ylimmäisenä. Yksinkertaista - eikö vain?
- Anonyymi
sage8 kirjoitti:
Raamattuun vetoamalla ei yleensä kerro rehellisyydestä vaan todistamattomista uskomuksista.
Jotenkin näin - Jeesuksen uskovat vetoamme Pyhään Kirjaamme. Amen
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin näin - Jeesuksen uskovat vetoamme Pyhään Kirjaamme. Amen
Eli kirjaan, jossa on satojen kirjoittajien ajatuksia. Mitä te siitä?
- Anonyymi
Viidesläisyys on kirkon mätäpaise.
- Anonyymi
Minusta kaikilla näillä homojen vihaajilla on jokin ongelma omassa seksielämässään tai omassa seksuaalisessa identiteetissään. Muuten en voi ymmärtää niin kiihkeää homovihaa.
- Anonyymi
Viidesläiset ovat sairaita. Eläisivät itse ja antaisivat muidenkin elää.
- Anonyymi
Joo. Kun oma pimeys saa vallan aletaan puhua jumalan tahdosta
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891174Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.60950- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos76868Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta99812Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684