Leo Meller tulot taas 150te

Anonyymi

Hyvin menee Patmoksella.

27

1891

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

TE lyhenne on ainakin ollut työ- ja elinkeinotoimisto. Lie sekin nimi jo vanha. Mitenkä se liittyy asiaasi?

• Anonyymi

Pölijäksiko aivan vasiten heittäydyt.

150te tarkoittaa sataviisikymmenta tuhatta euroa.

• Anonyymi

Lexalla on varaa pitää Patmosradio äänessä vaikka yksin, mutta silti pitää kerjätä mummoilta.

• Nämä ovatkin mummojen ja pappojen lahjoittamat rahat, raha täytyy pitää liikkeellä.

• Henki kirjoitti:

Nämä ovatkin mummojen ja pappojen lahjoittamat rahat, raha täytyy pitää liikkeellä.

Aivan. Mummoilta ja papoilta saaduista pennosista se 151 411 euroakin on muodostunut.

• Henki
        RepeRuutikallo kirjoitti:

Aivan. Mummoilta ja papoilta saaduista pennosista se 151 411 euroakin on muodostunut.

Nettona.

• Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

Tiedätkö kuinka suuria kuluja Leon tehtävienhoitoon kuluu kaikenkaikkiaan? Matkat,kirjahankinnat,kaikki mistä emme tiedä.

Leolla lienee edelleen Ranskassa omistamansa linna. Sen kunnossapito maksaa varmasti maltaita.

Yhdessä voitamme.

• Anonyymi

Sananl.30:8-9 Vilppi ja valhepuhe pidä minusta kaukana. Älä köyhyyttä, älä rikkautta minulle anna; anna minulle ravinnoksi määräosani leipää, etten kylläisenä tulisi kieltäjäksi ja sanoisi: Kuka on Herra? ja etten köyhtyneenä varastaisi ja rikkoisi Jumalan nimeä vastaan.

• Anonyymi

Saisitteko tietoon Punaisen Ristin suurten johtajien palkat? Olen kuullut, että tienaavat kaksinkertaisesti Leo Melleriä enemmän.
      Entä Pelastusarmeijan Suomen johtajan palkka?

• Anonyymi

Vertailun vuoksi: Orpolla ja Mellerillä lähes samat tulot. O:lla ei potuloja, M:llä "vain" n. 4000.

• Anonyymi

Ja punaisen istin toimitusjohtajalla 1 0000000.. Vai mitä se on?

• Anonyymi

Jumala antaa niille ansiotuloja jotka kirkastavat Hänen nimeään. Amen!

• Anonyymi

Heh, joo, tuollaisilla letkautuksilla rahanahneet 'hengelliset' johtajat höynäyttävät vähemmän ymmärtäviä.

Ja helppoahan se on, kun aatteellisella puolella ei ole minkäänlaista kuluttajansuojaa.

• Anonyymi

He, jotka antavbat rahaa Mellerille, itse mahdollistavat tämän toiminnan. Meller yksin ei vetäisisi suuria summia tileilleen: jotkut ne hänelle antavat. Ovat osallisia hänen teoissaan.

Onko kiva kerran tulla tuomituksi Mellerin rinnalla? Kannattiko maksaa okkultismista ja vääristä profetioista, epäjumalan - kuten Israelin valtion ja antikristillisen juutalaisuuden - palvonnasta, ohi Kristuksen?

• Anonyymi

Kaikki näyttävät ymmärtävän rahanahneiden sopimattoman toiminnan. Mutta sitä ei ymmärretä, että miten seurakunnan tulisi toimia raha-asioiden kanssa.
      Siitä löytyy opetuskirjoitus:
      https://jeesus-on-herra.com/raha-asian_opetus/

Uhraaja.

• Anonyymi

Tienaamani rahat jotka olen mummoilta saanut, menevät kyllä parempiin tarkoituksiin tässä tapauksessa esim. antamalla ne minulle, jos verrataan siihen, että olisivat pelanneet rahansa veikkauksen peleissä tai pelikoneissa. Veikkaus ei kykene takaamaan pelaajilleen taivaaseen pääsyä, jonka minä voin luvata lahjoittajilleni. Terv.Leo.

• En ota kantaa miten leo ottaa vastaan lahjoituksia ja miten käyttää niitä, mutta taivaspaikkaa hän ei voi luvata lahjoittajille. Sen tekee vain Jeesus Kristus. Ei tekstin kirjoittaja ole Patmoksen Leo!

• Anonyymi

Sananl.20:25 Ihmiselle on ansaksi luvata hätiköiden pyhä lahja ja vasta perästäpäin harkita lupauksiansa.

• Anonyymi

Job.22:30 Hän pelastaa senkin, joka ei ole viaton; sinun kätesi puhtauden tähden hän pelastuu.

• Anonyymi

Katollisen uskon mukaan ihminen voi aneiden avulla, lieventää kiirastulessa viettämäänsä aikaa, syntien tunnustuksen jälkeen. Nekatiivistä sävyä termi sai keskiajalla, kun kirkonmiehet myivät aneita mojovia rahasummia vastaan.

• Anonyymi

Matt.25:27 Sinun olisi siis pitänyt jättää minun rahani rahanvaihtajille, niin minä tultuani olisin saanut omani takaisin korkoineen. Luuk.19:23 miksi et siis antanut rahojani rahanvaihtajan pöytään, että minä tultuani olisin saanut periä ne korkoineen? Matt.21:12. Mark.11:15. Joh.2:15 "ja kaasi vaihtajain rahat maahan ja työnsi heidän pöytänsä kumoon."

• Anonyymi

Olen aina kunnioittanut köyhiä saarnamiehiä. Köyhyys tarkoittaa sitä, että saarnaaja on tosissaan eikä rahan perässä. Saarnamiehen ei tarvitse tienata oikein mitään. Sanassa on sanottu, että Jumala pitää huolen omistaan.

• Anonyymi

Muistaakseni eräässä laulussakin todettiin: ja pelin aina hävisi se köyhä saarnamies....

• Anonyymi
    • Anonyymi

2Moos.22:25. 3Moos.25:36-37 Älä ota korkoa tai voittoa häneltä, vaan pelkää Jumalaasi ja anna veljesi elää luonasi. Älä anna hänelle rahaasi korolle äläkä ota elintarpeista voittoa. 5Moos.23:20 Muukalaisen saat panna korkoa maksamaan, mutta et veljeäsi, että Herra, sinun Jumalasi, siunaisi sinua kaikessa, mihin ryhdyt, siinä maassa, jota menet ottamaan omaksesi.

• Anonyymi

Entäs sitten Cedercreutz, kun pitää heikko-osaisia talkootyönä töissä koulullaan? Miksei nämä kerjäläiset näytä hyvää esimerkkiä tekemällä itse työtä hyvää hyvyyttään ilman palkkaa ja luota huolenpitoon?

• Anonyymi

Hes.18:13 antaa rahansa korolle ja ottaa voittoa - saisiko tämä elää? Ei hän saa elää: kaikkia näitä kauhistuksia hän on tehnyt, hänen on kuolemalla rangaistava; hän on verivelan alainen. Alaviite: 3Moos.20:9.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      50
      2902
    2. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      85
      2505
    3. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      114
      2022
    4. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      38
      1698
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      80
      1486
    6. Kysynkin sinulta nyt...

Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä
      Ikävä
      30
      1464
    7. Missä paikassa ja minkälaisessa tilanteessa

Olit silloin kun tajusit ihastuneesi häneen?
      Ikävä
      94
      1404
    8. Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?

Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.
      Maailman menoa
      276
      1351
    9. En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista

Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si
      Ikävä
      3
      1344
    10. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1274
    Aihe