Järviradio?

Anonyymi

Fanitatteko?

Minä en, enkä ymmärrä jos joku tykkää tyylistä.

26

869

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainoa radio jota kuuntelen. Muista tulee aina ennen pitkää jotain hiphopia ja sitä en kuuntele sekuntiakaan. Muutenkin nykymusa on mitäänsanomatonta ja muka hienosti laulettu englanniksi.

      • Anonyymi

        Jos kyseinen radiokanava sattuu olemaan auki, melkein masennun.
        Minua harmittaa varsinkin yksi tympeä naisjuontaja joka ei anna vanhusten sanoa asiaansa loppuun vaikka maksavat puhelusta yli 10 egee.

        Ja muutenkin suurimmaksi osaksi mollivoittoista kuuluu olevan.
        Tietenkin on jokaisen oma asia mitä kuuntelee ja mihin rahansa pistää. Eipä muuta.


    • Anonyymi

      Järviradio on ainoa radio josta tulee oikeaa melodista musiikkia. Nykymusiikki raatelee korvia. Iso osa on kuin mielipuolen tekeleitä, hirveää kimitystä tai karjumista. Rap-änkytys on sanonko mistä?
      Järviradiolla on valtavasti kuuntelijoita eikä ihme.

    • Anonyymi

      Voiko tuota fanittaakin, myydäänkö jossain markku paitoja ?

    • Anonyymi

      Matintuvan Hannu on paras.Soittaa parasta musiikkia ja hänellä on parhaat jutut sekä huumori.Erityisesti sleepparit on suosiossa kuten minullakin joka olen 70luvun nuori ja aloitin heidän kuuntelemisesta silloin.
      Hyviä tietovisoja tulee ja kuuntelijan ääni sekä Kalevit ym on aivan parasta.
      Arvosana Kiitettävä

    • Anonyymi

      Järviradio on kuin Alajärvi poenoiskoossa!

      • Anonyymi

        Pienoiskoossa?

        Kuuntelijamäärä viikossa 307 000

        Kuuntelijoista 46% miehiä, 54% naisia

        Tavoitetun yleisön kuunteluaika keskimääräisenä päivänä: 218min


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pienoiskoossa?

        Kuuntelijamäärä viikossa 307 000

        Kuuntelijoista 46% miehiä, 54% naisia

        Tavoitetun yleisön kuunteluaika keskimääräisenä päivänä: 218min

        Mentiin Turku Tukholma risteilylle.
        Koko matkan Sjoki-Hämeenkyrö-Sastamala-Huittinen -Turku kuului järviradio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pienoiskoossa?

        Kuuntelijamäärä viikossa 307 000

        Kuuntelijoista 46% miehiä, 54% naisia

        Tavoitetun yleisön kuunteluaika keskimääräisenä päivänä: 218min

        Kuuntelevan keski-ikä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mentiin Turku Tukholma risteilylle.
        Koko matkan Sjoki-Hämeenkyrö-Sastamala-Huittinen -Turku kuului järviradio.

        Järviradio kuuluu autoradiosta espanjan aurinkorannikolla. Ainakin joskus kun radio Finlandialla ei ole omaa ohjelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuntelevan keski-ikä?

        Mikä suomalaisten keski-ikä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pienoiskoossa?

        Kuuntelijamäärä viikossa 307 000

        Kuuntelijoista 46% miehiä, 54% naisia

        Tavoitetun yleisön kuunteluaika keskimääräisenä päivänä: 218min

        Ettei muun sukupuolisia ensinkään?


    • Anonyymi

      En minäkään ymmärrä kuka jaksaa jotain radio suomipoppia kuunnella tahi radio novaa.
      Kukin kuunteloo mitä lystää.

    • Anonyymi

      En oo koskaa järviradioo kuunnellu, mutta kauhiaa paskaa on.

      • Anonyymi

        Minä kuuntelen yötä päivää järviradiota. Sammutusnappulan vois vaikka het katkaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kuuntelen yötä päivää järviradiota. Sammutusnappulan vois vaikka het katkaista.

        Kun hihhulit alkavat puhua, suljen siksi aikaa.


    • Anonyymi

      Välillä jäätävää musiikkia mutta muuten ihan hyvä asema.

    • Anonyymi

      Eikö se ole sellainen vanhusten kanava, "nuoruusmuistoja" ja sen sellaista.
      Masentaa ajatuskin.

      • Anonyymi

        Kuulin Helsinkiläiseltä tuttavaltani, joka on minua reilu 30 vuotta nuorempi, että Punavuoren hipsterit ovat löytäneet Järviradion. Olin lentää perheelleni. Nämä hipsterit pitävät Järviradiota todellisena vaihtoehtona ja keskittyvät ohjelmiin, joissa soivat vanhat finnhitsit. Sellaista musiikkia ei kuulemma soita mikään muu kanava. Pitkää ikää Järviradiolle! Itse en kuuntele, mutta hyvä että kuuntelijoita piisaa.


    • Anonyymi

      Maailman parasta suomalaista musiikkia!
      En voi kuvitella olevani sitä ilman..

      • Anonyymi

        Sain uuden elämän, kun löysin Järviradion.


    • Anonyymi

      Järviradiossa on alettu soittaa liikaa hanurimusiikkia. Sitä soitetaan kymmeniä kappaleita päivittäin, vaikka se on hyvin pienen piirin musiikkia.
      IImeisesti radio ponsoroi teostomaksujen muodossa samalla tuttavapiirin hanuristeja joita on paljon pohjanmaalla. Myös instrumenttimusiikki on lisääntynyt viime aikoina. Sekin on ihan kauheeta!!!

      • Anonyymi

        Paras radio. Hyvää musiikkia. Hyvä juontaja
        Alarinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras radio. Hyvää musiikkia. Hyvä juontaja
        Alarinta.

        Muuten hyvä mutta sitä viiiiviii ei kyllä jaksa kuunnella. Ilman häntä oli radio ihan ok, mutta hän pilaa koko toosan. Miksi ei vois jo poistua radiosta, niinkuin hannu ymmärsi tehdä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1699
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1584
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1298
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1217
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe