Ihan itse kukin voisi varmaan jo miettiä...
Montako avausta Räsäsestä vielä tarvitaan?
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Itsekin teit taas yhden lisää joten vastaa sinä.
Nää on näitä usko.vaisen ja kumppanien "Päivi- evankeliointeja" joilla yritetään vaikuttaa mielipiteisiin. Turha on kuitenkin toivo.
Todella paljon tulee uusia avauksia.
Itse tein jokin aika sitten ehkäpä jopa ensimmäisen "Patmoksessa kuohuu"-avauksen, koska havaitsin patmoksessa kuohuvan.
Tällä palstalla äärilaidan uskovat kiistivät kaiken kuohunnan.
Räsäsen asia on ihan mitätön ja kuohunta on vain yltynyt koko ajan ja se on levinnyt patmoksesta muihin äärikristittyihin piireihin.
Muutaman kerran olen jo sanonut että pelkkä mahdollisuus esitutkintaan mitättömässä' tapauksessa on heille suurempi asia kuin uskomansa vedenpaisumus.
Räsäselle poliitikkona tuo asia tuntuu olevan paljon suurempi kuin suomalaisten työttömyys, valtionvelka ja Nato-kysymys yhteensä.- Anonyymi
Maaniselta vaikuttaa. Ja asia on keskusteltu puhki monta kertaa.
- Anonyymi
Ei yhtäkään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448961
- 785472
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383934Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543302- 503260
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273165- 412276
- 341932
- 2091747