Olen onnellinen!

Anonyymi

Nimittäin sitten, kun tämä maanpäällinen paskamainen ja turha vaellus on lopullisesti OHI! Ja toivottavasti se tapahtuu hyvin PIAN!

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ota yhteys hautaustoimistoon, ei tänne, täällä ollaan vielä elämäniloisia...

      • Anonyymi

        Olen todellakin onnelinen, kun pääsen eroon kaikesta mahdollisesta paskanjauhannasta, jota te someääliöt levitätte.


    • Anonyymi

      Olen vakavasti masentunut ja aloituksesi hymyilytti :) Samaa mieltä. ^^

    • Hei,

      Et kertonut tilanteestasi paljoa, mutta itsetuhoisista ajatuksista kannattaa joka tapauksessa keskustella ammattilaisen kanssa.

      On olemassa monenlaisia auttavia tahoja, joihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja matalalla kynnyksellä. Näistä palveluista voi saada sekä tukea että vinkkejä avun hakemiseen.

      - Tukinet.net - Tukipisteesti netissä https://tukinet.net/

      Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.

      - Valtakunnallinen kriisipuhelin

      Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää numerossa 09 252 5010 arkisin klo 9-07 ja viikonloppuisin sekä juhlapyhinä klo 15-07.

      - Kriisikeskukset

      Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Niiden yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Mielenterveys ry:n nettisivuilta: https://mieli.fi/fi/tukea-ja-apua/kasvokkain/kriisikeskusverkosto

      Kiireellisessä tilanteessa voit ottaa yhteyttä paikkakuntasi psykiatriseen päivystykseen.

      Ystävällisin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

    • Anonyymi

      Moi. Mikä sulla on hätänä? tuo mitä lausuit on hätähuuto. Minulla on ollut pahaa aikaa hyvin pahaa. Olen myös halunnut lähteä tästä paskasta maailmasta.
      Olen vielä vaiheessa mitä teen elämäälleni, tuli ero ja tuntuu etten jaksa, pitäisköhän meidän katsoa kortit loppuun.
      Mitäpä jos tehtäisiin jotakin mieleistä " hehe" empä tiedä sukupuoltasi? Mutta mulla ei ole autotallia, autosähköjen kanssa on mukavaa roplata.
      Voitaisko tehdä jotain yhdessä?. Asutko missäpäin? ja sukupuolesi on siis mikä? ja paikkakuntasi. Eihän tää mikään treffipalsta olekkaan, mut jos antaisimme itsellemmi mahdollisuuden.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      426
      2981
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      101
      2324
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      351
      2036
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1913
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1777
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1217
    7. 158
      1212
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      96
      1144
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      937
    Aihe