Santalannotkon alueelle olevalle sanomalehtilaatikon omistajille

Anonyymi

Meidän taloudessamme asuu dementiaa ja alzheimerintautia sairastava henkilö.
Jonka käsihygienia on ollut jo ennen kyseistä diagnoosiakin enemmän, kuin huono.

Mutta kun ikävä kyllä valitettavasti kyseinen henkilö sattuu sairastamaan vielä tätä kyseistä sairautta, eli dementiaa ja vaikea-asteista alzheimerintautia, niin sen seurauksena, hän edelleenkin kävelee sanomalehtilaatikolle lehteä hakien, ja kun käsihygienian laatu ja taso on mitä on, niin seuraksetkin ovat sitten tätä.

Olen itse, ainakin yrittänyt tuoda pontevasti tälläkin keskustelupalstalla sitä, että jos dementiaa sairastava ei pärjää enää kotona, eikä kykene suoriutumaan kotihoidon asioista ja itsestään huolehtimisesta itse, niin sellaisten ihmisten paikka olisi jossakin aivan muualla, kuin kotioloissa. So, sorry vaan, mutta tätä mieltä minä vain olen. - Ja hyvistä, perusteluista syistä.


Mutta sinne N. niementielllä asuville suosittelen ihan vakavasti, että siirrätte omien Savon Sanomien lehtien nouto/hakupisteen tien alkupäähän.

Koska meidän taloudessa asuu, valitettavasti sellainen dementiaa ja alzheimerintautia sairastava henkilö, joka, kaikista omien lehtien tilaamisesta ja sen sanomisesta, ja ilmoituslappujen, sekä kaikille taloudessamme asuville henkilöille sanomisesta, se ei koskaan tule menemään perille ja jakeluun dementiaa sairastaville ihmisille. Emme pysty takaamaan sitä, että vaikka olemme itse lopettaneet oman lehtemme tilaamisen, että teidän lehtenne tulevat olemaan jatkossa siistejä ja puhtaita. Koska ikävä kyllä, meidän taloudessamme asuu umpidementikko, jolla sissteystaju ja taso on jo kadonnut tyystin ja kokonaan.

- Siis, jos haluatte ja toivotte, että lehtenne eivät tule olemaan likaisia, en tässä halua, että missä sotkussa, päätelkää itse, niin olkaa hyvä ja siirtä'kää se kyseinen lehtien noutopaikka toiseen paikkaan, eli tien toiseen päähän.

Anteeksi, jos tämä järjestely tulee tuottamaan teille jotakin vaivaa.
Silti suosittelen sanomalehtienne noutopaikan siirtämistä, näiden asianhaarojen vallitesssa, ehdottomasti.

3

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olemme itse lopettaneet sanomalehden tilaamisen. Ja meistä kukaan, paitsi dementiaa sairastava, saattaa käydä edelleenkin lehtilaatikolla, kuvitellen, että sieltä lehtilaatikosta löytyy sanomalehti.

      Tiedoksi kaikille. Kukaan muu meidän taloudestamme ei käy lehtilaatikolla.

      Dementiaa sairastava toimii usein automaattisesti. Toimien nk. ennen vanhaan.

      Ikävä kyllä tässä tapauksessa,. sillä on omat seurauksensa. Etenkin, kun kyseisen henkilön käsihygienia ja sen taso on varsin huono.

      Tämä ilmoituksena teille.

    • Anonyymi

      ALoitustekstistä puuttui noin keskeltä teksti, että olemme kyllä sanoneet, ja meidän kodissamme on myöskin ilmoituslappu sanomalehden tilaamisen lopettamisesta meidän taloutemme kohdalta omassa kodissamme. Mutta dementiaa sairastava, ja etenkin lähimuistin, tai kokonaan muistin kadottava ei tällaisia asioita koskaan tule muistamaan. Joten hän tulee jatkossakin laahustamaan sinne teidän lehtilaatikollenne ja sotkemaan ulos*eeseen teidän omat lehtenne.

      Pahoittelen, että näin vain on!

      Valittakaa terveyskeskukseen, terveydenhuoltojärjestelmään, tai asioista vastaavaan sosiaali ja terveysministeriöön. Jos haluatte asioihin todella ja oikeasti jotakin muutosta ja parannusta.

    • Anonyymi

      Sanomalehti sopii hyvin perseen pyyhkimiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1555
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe