Kenonumerot aina vierestä oli taso mikä hyvänsä.
Eilinen ilta-"arvonta"
Mun rivissä 6-taso 4 11 27 40 45 64 27
Tulos " 5 10 41 46 63
eli 5 oli aivan
vierestä
Aina menee vierestä, ihan aina niin, että se 50 centin palautus vaan tulee, no nyt tuli 1,50 .
Kyllä valvojan tietsikka tietää kun ne pelatut rivit syötetään sinne ennen "arvontaa".
Näin menee kenonumerot vierestä
6
65
Vastaukset
- Anonyymi
Periaatteessa voitat aina veikkauksen peleistä, ynnäilee Olli Sarekoski 💋💋💋
- Anonyymi
Olen pelannut Kenoa päälle 8 vuotta ja suuremmat yli 100€*voitot loppuivat heti kun kenon arvonta muuttui manipuloiduksi. Voitot olivat tuurista kiinni kun numerot valittiin lottoarvonta periaatteella mutta nyt ei enään riitä tuuri koska kone tietää etukäteen pelatut numerot. Pelissä ei ole enää läpinäkyvyyttä!
- Anonyymi
Kyllä tuo Lottokin haisee jo kakalle siinä missä Kenokin. Raha kun se pitää saada ni se pitää ottaa keinolla millä hyvänsä. Pelikoneet jää kauppoihin ja sillä sipuli. Vuosien päästä soraäänet unohdetaan ja pelikoneita on yhtä kaupoissa kuin nykyisilläänkin ja johtajan walletti on paksu.
- Anonyymi
Kyllä me tulemme vähentämään huomattavasti pelikoneitamme, mutta tappioidemme minimoimiseksi tulemme nostamaan kertapanoksen kahdeksi euroksi sekä pankkikortin ylärajaksi tuhat euroa. Terv. Veikkauksen informaattori.
- Anonyymi
Vieläkö jossain on aitoa perinteistä arvontaa 😅
- Anonyymi
Samaa matematiikkaa nykyarpapeliessä myöskin nettideittailussa jälkeen jonkun oivalluksesta ryhtyä lisäämään vääriä seuraa etsiviä ansaitakseen enemmin 😅 😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579