palamaan suomenlippuja. Lähdetään heittämään kivillä kyttiä.
Vastaukset 8
Eikö parempi olisi pohdiskella että kuinka irtaudut tulevaisuudessa yhteiskunnasta sen sijaan että kylvät "pelkoa" ympärillesi ?
Samaa tekee nimittäin yhteiskunta , ohjailee epävarmuudella ja sinä samaa perässä.- Anonyymi
Tosianarkistina en lähde mihinkään organisoituun toimintaan mukaan. Antaa kommunistien ja fasistien järjestäytyä.
Anarkian ydin toteutuu organisoimattomuudessa.
Valtion hajoaminen omaan mahdottomuuteensa tapahtuu anarkiasta riippumatta. Sitten aukeaa pieni ikkuna anarkistiselle hallinnolle, kunnes jokin voimakkaampi valtio tai aate ottaa alueen hallintaan. Anarkia säilyy silti. - Anonyymi
Ei vaan koko Helsinki palamaan Euroopan malliin. Mellakoita tulossa ja paljon.
- Anonyymi
Miksi?Siitäkö elämänlaatu paranee?
- Anonyymi
Siksi jotta saadaan rotat savustettua pois Helsingistä.
- Anonyymi
Tosi anarkisti auttaa naapurin mummoa ja kohtelee ystävällisesti kaikkia olentoja, sekä eläimiä että kasveja. Kunnon anarkisti osaa antaa ihmsarvon myös elämän sivupolkuja kulkeville lähimmäisilleen.
- Anonyymi
Isänmaalliset ja suomenmieliset suomalaiset kivittävät itsenäisyyspäivänä anarkisti-retkut tajuttomiksi ja sytyttävät heidät tuleen!
- Anonyymi
Ovatko ns. anarkistin tosiaan näin peloissaan? Ei tarvitse pelätä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2931195Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2991108Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50948- 106899
- 83877
- 101869
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2571Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11548