mun

..pitää alkaa kohta boikotoida yhtä baarii.. jos vähän sattuu nuokahtaa niin sit heitetään ulos.. ei näin.. oonhan sinnekin mestaan rahaa tuonut jonkin verran.. höh..

6

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lahtiska

Ala ihmeessä boikottiin-ei tuolla tavalla asiakkaita palvella!Itse olen törmännyt lähes saman kaltaiseen kohteluun muutamissakin eri kuppiloissa.Kahdesti minut on heitetty ulos baarista LIIAN KOVAN PUHEÄÄNEN VUOKSI!!!!En voi millään m,uotoa käsittää sitä...eikö baariin mennä juuri juomaan alkomahoolia ja siitä johtuen usein äänen volyymi saattaa tahtomattakin nousta ja jos pieni nais ihminen tahtoo saada äänensä kuuluviin,on silloin aivan Pakko puhua kovemmalla äänellä kuin vierustoveri.Useita varoituksiakin olen saanut asian vuoksi-ihan jopa omasta kanta kuppilasta ja viimeviikonloppuna tälläista tapahtui jopa ennen puolta päivää,jolloin baarissa ei edes ollut paljon muita asiakkaite,joten mitäpä kiekumiseni olisi näin lähi porukan kesken häirinnyt!?En ymmärrä tätä ja itse aion seuraavan varoituksen jälkeen aloittaa myös boikotin-eikai asiakastakaan voi kohdella kuin tiski rättiä-ainoastaan siitä syystä että tämä on nauttinut ravintolan tuotteit-maksanut niistä-ja siitä johtuen humaltunut,eikai????

• ..täytyy katella muita baareja.. harmi vaan.. ihan hyvä paikka mutta jos rauhallinen maksava asiakas heitetään pois.. niin ei hyvä..

• neiti ihminen
        pervokki kirjoitti:

..täytyy katella muita baareja.. harmi vaan.. ihan hyvä paikka mutta jos rauhallinen maksava asiakas heitetään pois.. niin ei hyvä..

kyllä ottaa enmmän ku pannuun!sen vielä ymmärtää jos itse aiheuttaa TODELLISTA häiriötä tai esim.oksentelee..mutta nuokkumisen ei pitäs ketään haitata.nuokkuuhan ihmiset tanssi lattiallakin toisiinsa nojaillen...ja siinä kovassa puheäänessä ei ollut kysymys kuitenkaan suoranaisesta huutamisesta,vaan todellakin PUHEÄÄNESTÄ!!!

• neiti ihminen kirjoitti:

kyllä ottaa enmmän ku pannuun!sen vielä ymmärtää jos itse aiheuttaa TODELLISTA häiriötä tai esim.oksentelee..mutta nuokkumisen ei pitäs ketään haitata.nuokkuuhan ihmiset tanssi lattiallakin toisiinsa nojaillen...ja siinä kovassa puheäänessä ei ollut kysymys kuitenkaan suoranaisesta huutamisesta,vaan todellakin PUHEÄÄNESTÄ!!!

..pohtinut että onko niillä jotain mua vastaan? harvasta paikasta mut nuokkumisen takia on ulos heitetty.. ja mä oon yleensä hyvin rauhallinen eikä mulla satu olemaan erityisen kovaa puheääntä..

en kyllä mene siihen mestaan ikinä..

• sama
        pervokki kirjoitti:

..pohtinut että onko niillä jotain mua vastaan? harvasta paikasta mut nuokkumisen takia on ulos heitetty.. ja mä oon yleensä hyvin rauhallinen eikä mulla satu olemaan erityisen kovaa puheääntä..

en kyllä mene siihen mestaan ikinä..

itselläni kävi myös mielessä että voisiko olla mahd. että naamani ei miellytä mutta en usko koska olemme muuten aika hyvissä väleissä omistajan ja työntekijöiden kanssa kuten myös koko muun baarin porukan kaa...ei ummarra...jonkin sortin suvaitsemattomuuta?....tai kenties kateutta kun eivät itse saavuta samnkaltaista äänen toisto tasoa ...tai sun tapauksessa olotilaa.:))))))

• sama kirjoitti:

itselläni kävi myös mielessä että voisiko olla mahd. että naamani ei miellytä mutta en usko koska olemme muuten aika hyvissä väleissä omistajan ja työntekijöiden kanssa kuten myös koko muun baarin porukan kaa...ei ummarra...jonkin sortin suvaitsemattomuuta?....tai kenties kateutta kun eivät itse saavuta samnkaltaista äänen toisto tasoa ...tai sun tapauksessa olotilaa.:))))))

..väleissä mielestäni mäkin oon sen baarin henkilökunnan kanssa.. ehkä se yks on vähän semmonen että meikäläisen pärstä ei miellytä.. tai sitte se on vaan työhönsä kyllästynyt..jota en kyllä yhtään ihmettelisi..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      377
      40129
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      115
      8532
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      5980
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      22
      4578
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      62
      3845
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3582
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      74
      3141
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      32
      2838
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2428
    10. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      19
      2252
    Aihe