Tilaatteko verkkokaupoista vaatteita?

Atte oli vähän pettynyt:

https://www.is.fi/mystyle/art-2000006298678.html

Mitähän tuo oikein valittaa kun ei tuo tullut takki juurikaan mainoskuvasta poikkea.

No saahan sitä olla tyhmä jos tahtoo. Itse ostin viime keväänä hyvän merkkitalvitakin alesta, olisiko ollut jotain 70-80% alennuksessa niin eipä tainnut juurikaan enempää maksaa kuin tuo Aten tilaama riepu.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tilaan ja ovat ihan luotettavia ja suuremmat valikoimat kuin kivijalkakaupoissa. Jos tilaa Kiinasta tai epämääräisistä liikkeistä niin saa syyttää ihan vain itseään.

    • Kertaakaan en ole tilannut

    • Anonyymi

      En tiedä kannattaa tuolla tavoin ostaa, minä löysin kyllä hyvän joulu-kauluspaidan: tummaa purppuraa, aivan kaupasta ostin.

      "mustak" oli joku ihmeellinen nimitys jonka virolainen tai puolivenäläinen nainen antoi minulle, kun käytän monesti tuollaisia mustia pitkiä nahkaa tai muuta, kaveri sanoi nahkatakistani että, puuttuu vain SS-leimat lehvistä, isä sanoi: Hitlerillä oli vähän pidempi tuollainen nahkatakki.

      Jos kun menee harvoin sukulaistenkin luokse, niin kyllä nyt vähän voi panostaa, en tarkoita ammuksia, vaan pukeutumista sitten :)

    • Anonyymi

      Noniin turha tosiaan meidän porukoissa esiintyäkään ilman mitään kauluspaitaa, adidas-verkkareilla ja lasten t-paidalla jotta napanöyhtä näkyy varmaan karseata, paaseeköhän edes sisälle vai ammutaanko jo ovella sitten.... no minä pääsen mutta: kuitenkin kohtuullisuus omassa pukeutumisessakin pitäisi olla toisia ihmisiä kohtaan.

    • enpä kovin usein, viimeks zalandosta tilasin reilu vuosi sitte calvin kleinin alusvaatteita ku puolisko oli saanu zalandon lahjakortteja jostain työnsä kautta, muutoinhan nuo "kleinin callen" kalsarit olis meikäläiselle liian kalliita ku kyse on kuitenki käyttövaatteista, ei mistään designer-luomuksista..
      eikä ne ny tietenkään samalle näytä tavallisen pulleron päällä kui mainoskuvien timmin ja slimmin alusvaatemallin päällä, mut muuten ihan kelvollisia kalsareiksi, et emmää oo kokenu tarpeelliseksi asiasta märmättää.. :D

      näitten "kiinankauppojen" mainoksia saan jatkuvasti facebookkiin ja pariinkin kertaan jotkut tuttavat kehuneet tilanneensa kaikkee "tosi kivaa ja halpaa wishiltä"..
      mut ite oon sen verran kyyninen et en usko hyvään ja halpaan, enkä varsinkaan liian hyvään ollakseen totta..

      • Anonyymi

        Mikähän olisi sitten mukavas joululahja; vihreät kuulat, ne karkit, ovat aika herkullisia.


      • Kleinin Calle? Onkohan se niitten Kleinin Hilkan ja Veikon pojanpoika? Vanahimman pojan, sen Kleinin Jahvetin poika? Sekö tekköö kalsareitakin? Pitäis ihan kyssyy, löytyskö peruspoksereita, puuvillasia? Jos Veikolta whatsapilla kysäsis...😁


      • Disse kirjoitti:

        Kleinin Calle? Onkohan se niitten Kleinin Hilkan ja Veikon pojanpoika? Vanahimman pojan, sen Kleinin Jahvetin poika? Sekö tekköö kalsareitakin? Pitäis ihan kyssyy, löytyskö peruspoksereita, puuvillasia? Jos Veikolta whatsapilla kysäsis...😁

        se vissiinki, emminäkään varmasti tiiä..
        sen nimi nuisa pöksyissä lukkee, siis Callen elikkä ulukomaankielellä Calvinin..

        ukolle tilattiin kans jonku armaan pöksyjä, ko niisä lukkee et 'armani' (oisko vähä kirjotusvirhettä tullu..?)


      • m.wurst kirjoitti:

        se vissiinki, emminäkään varmasti tiiä..
        sen nimi nuisa pöksyissä lukkee, siis Callen elikkä ulukomaankielellä Calvinin..

        ukolle tilattiin kans jonku armaan pöksyjä, ko niisä lukkee et 'armani' (oisko vähä kirjotusvirhettä tullu..?)

        No jospa ne on kirjoittanut ukkos pöksyihin vähän niinkuin ohjeen sulle, että kenen ne on?

        Ajatelleet, että kun katsot, että kenenkähän nääkin on? Nostat ja katsot: Armani <----(no se a-kirjain yks jäänyt pois...) Ahaa!!! Siis mun armaani kalsongit....niin onkin! :oD


      • Disse kirjoitti:

        No jospa ne on kirjoittanut ukkos pöksyihin vähän niinkuin ohjeen sulle, että kenen ne on?

        Ajatelleet, että kun katsot, että kenenkähän nääkin on? Nostat ja katsot: Armani <----(no se a-kirjain yks jäänyt pois...) Ahaa!!! Siis mun armaani kalsongit....niin onkin! :oD

        näinhän sen täytyy olla, ei sitä aina ite hoksaa.. :D

        muistelen jossain joskus nähneeni myytävän myös pöksyjä missä lukee viikonpäivät, mut ku ite on sen verran anarkisti vielä et ihan varmaan pitäisin perjantai-pöksyjä maanantaina.. tai hankkisin koko arsenaalin pelkkiä keskiviikko-kalsareita.
        muahan ei määräillä ...kele!


      • m.wurst kirjoitti:

        näinhän sen täytyy olla, ei sitä aina ite hoksaa.. :D

        muistelen jossain joskus nähneeni myytävän myös pöksyjä missä lukee viikonpäivät, mut ku ite on sen verran anarkisti vielä et ihan varmaan pitäisin perjantai-pöksyjä maanantaina.. tai hankkisin koko arsenaalin pelkkiä keskiviikko-kalsareita.
        muahan ei määräillä ...kele!

        Joo, mä mietin pääni puhki.... Mutta oon sitä mieltä, että aina löytyy joku järkevä syy. :o)

        Oispa muuten ärsyttäviä kalsareita....Eka viikon jälkeen alkais jo tulla tiistain jälkeen vastaan vaan torstaita ja perjantaita, mutta keskiviikkoja ei löytyios mistään, kun ne on eriväriset.... Tuossa kävisi sama juttu kuin katukivetyksessä, jos meinaa loikkia jokatoiselle aina.... jossain tulee perhana puolikkaat ja sit menee koko jako sekaisin ja joutuu keskellä katua ihmettelemään ja miettimään, miten edetä....(katukivettäjät hoi! Ei puolikkaita kiviä!!!)


    • Eihän sitä yhtään tiedä, että miten istuu. Kyllä se pitää saada sovittaa.

      • Pitänee tarkentaa tuota avausta sen verran että siinä mainitun takin ostin budgetin kevätalesta. En ikinä tilaa vaatetavaraa kun haluan sovittaa ennen ostospäätöstä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Pitänee tarkentaa tuota avausta sen verran että siinä mainitun takin ostin budgetin kevätalesta. En ikinä tilaa vaatetavaraa kun haluan sovittaa ennen ostospäätöstä.

        Ihan oikeasti ostan vaatteita kerran tai pari vuodessa ihan semmoisesta halli-tyyppisestä kaupasta, jossa on sovituskoppeja. Muodista kun en ymmärrä mitään, niin luulen että jos mun kuteet ei ole muotia juuri sillä/tällä hetkellä, niin ne on ainakin olleet joskus tai sitten ehkä tulee olemaan. Aika sama.

        Paljon vähemmän siihen menee aikaa, kun surffailla jossain nettikaupan sivuilla. Saati että pitäisi lähetellä aaltopahvia edestakaisin ympäri maailmaa.

        Kohtuu hyvin noilla "kivijalka" eli kauppakeskuskaupoillakin tuntuu menevän. Vaikka kyllä en yhtään ymmärrä kuka ne kaikki elättää, kun luulisi kaikilla ihmisillä jo olevan kaikki kaapit täynnä vaatetta.


      • kyllä, mulla on varmasti ihan liikaa vaatteita, vaikka oonkin viime aikoina karsinut turhaan ostamista ja myynyt nettikirpparilla tai vienyt kierrätykseen sellaisia mitä en itse enää käytä.

        mut näin vanhana kirppishaukkana ja muotifriikkinä sekä hamstraamistaipumukseni äidinperintönä saaneena, on tuota kampetta tullut kerättyä jo ehkä parinkin ihmisen käyttötarpeiksi..
        vaan on tuolla kaapissa ja edelleen myös käytössä muutamia helmiä, mitkä ovat kulkeneet minun mukanani jo lähemmäs parikymmentä vuotta ja valmistajatietojen sekä kirpputori-alkuperänsä perusteella jonkun muun käytössä ehkä jopa toiset parikymmentä vuotta.
        esims mun edelleen käytössä oleva talvitakki on valmistettu Seinäjoella, tod. näk. 1980-luvun alkupuolella.

        mut niin, yhtäkaikki ton kirppistelyn suhteen olisi ekologisinta ja eettisintä ja kaikinpuolin fiksuinta pitää homma hallussa ja ostaa vain oikeaan tarpeeseen.


      • m.wurst kirjoitti:

        kyllä, mulla on varmasti ihan liikaa vaatteita, vaikka oonkin viime aikoina karsinut turhaan ostamista ja myynyt nettikirpparilla tai vienyt kierrätykseen sellaisia mitä en itse enää käytä.

        mut näin vanhana kirppishaukkana ja muotifriikkinä sekä hamstraamistaipumukseni äidinperintönä saaneena, on tuota kampetta tullut kerättyä jo ehkä parinkin ihmisen käyttötarpeiksi..
        vaan on tuolla kaapissa ja edelleen myös käytössä muutamia helmiä, mitkä ovat kulkeneet minun mukanani jo lähemmäs parikymmentä vuotta ja valmistajatietojen sekä kirpputori-alkuperänsä perusteella jonkun muun käytössä ehkä jopa toiset parikymmentä vuotta.
        esims mun edelleen käytössä oleva talvitakki on valmistettu Seinäjoella, tod. näk. 1980-luvun alkupuolella.

        mut niin, yhtäkaikki ton kirppistelyn suhteen olisi ekologisinta ja eettisintä ja kaikinpuolin fiksuinta pitää homma hallussa ja ostaa vain oikeaan tarpeeseen.

        Voi ei. Kuulostaa kun sulla olisi vähän huono omatunto. Mä tein just laskelmia ja sain tulokseksi, että jokainen uusi ostettu rätti toimii loistavasti hiilinieluna ja estää jäätiköiden sulamisen. Lisäksi polttamalla osa voidaan lämmittää myös asunnot ja lopettaa kokonaan kivihiilen käyttö.


      • scrg kirjoitti:

        Voi ei. Kuulostaa kun sulla olisi vähän huono omatunto. Mä tein just laskelmia ja sain tulokseksi, että jokainen uusi ostettu rätti toimii loistavasti hiilinieluna ja estää jäätiköiden sulamisen. Lisäksi polttamalla osa voidaan lämmittää myös asunnot ja lopettaa kokonaan kivihiilen käyttö.

        on tota joitain rasuja jo mökin kamiinasa poltettu :D

        ja on kyl joo huono omatuntokin, sitä ku on vuosia ollu himoshoppailija ja jo hyvin lähellä himohamstraajaa, osa kamoista saattoi mennä ostamisen jälkeen suoraan kaappiin ostoskasseissaan ja hintalaput ja kaikki paikoillaan.. kirpputoreiltakin on tullut ostettua jos ja vaikka minkälaista rättiä "ku tää oli muotia sillonku olin nuori" ja "saatan mää ehkä joskus tätä käyttää..."


    • Eipä tule osteltua. Ensin kierretään oman seudun liikkeet ja jos ei löydy niin käynti isommalla kirkolla yleensä riittää. Jos ei löydy sieltäkään niin tuskin olisin edes oikeasti tarvinnut. Paikallisia yrittäjiä pyrin tukemaan mahdollisimman paljon.

      • Anonyymi

        Oikein. Nettikauppa on p.rseestä. Käyttäkää omien kylien kivijalkamyymälöitä. Sovitus ja osto.


    • Ei nettikauppaa. Kannatan asiointia liikkeessä.

      Ja nyt muuten onkin hyvä jos Postin lakko tulee ja pitkänä tulisikin.

      Ruppee oman pitäjän tuotannot vetämään :)

    • Anonyymi

      En tilaa koska paskat postilaiset lakkoilee oska eivät jaksa tehdä duunia perkele. No olen mä tilannu bensalatkun ja jigejä kalastukseen ja ne tulee usein pikana.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2327
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      175
      1392
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1167
    4. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1128
    5. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      91
      1080
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1067
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1015
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      957
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      930
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      64
      847
    Aihe