Meinasin jäädä tänään liukuovien väliin

Anonyymi

Olin lähdössä kotiin liikekeskus myymälästä ja automaatiset liukuovet aukesiva, mutta kun olin ovien kohdalla, niin alkoivat menemään kiinni, eivätkä lopettaneet, vaikka meikäläinen oli jäämässä kahden liukuoven väliin.
No ei siinä muuta, kuin vähän voimaa käytin ja työnsin liukuovet sivuun, vaikka yrittävät panna hanttiin, mutta meikäläisen kanssa ei kannata alkaa vastustamaan.

Tuollaiset liukuovet ovat vaarallisia lapsille, vanhuksille ja naisille, jotka voivat jäädä tuollaisen liuku oven puristuksiin, ei heillä ole voimaa vastustaa kiinni menevää liukuovea, kuten miehillä.
Kyllä siinä kaula olisi vahingoittunut, jos liukuovet olisivat kaulaa puristaneet.

t. Ätmi toteaa

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olit todella vahva🥰

      • Olen samaa mieltä.

        Musta on jotenkin miehekästä se että kamppailee liukuovien kanssa.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Olen samaa mieltä.

        Musta on jotenkin miehekästä se että kamppailee liukuovien kanssa.

        (Hihitystä)

        Tuosta muuten tuli mieleen Vantaan Ikea.

        Vantaan Ikeassa on pyöröovi (siis ovi, joka pyörii).

        Laitekokonaisuus on massiivinen, ja muistuttaa tasavaltalaisten giljotiinia. Eli sitä varoo tällainen raavas mies luonnostaan.

        No siis sippani (siinä selittäessään ja pälättäessään) kompastui kenkiinsä juuri silloin, kun hän oli päässyt lauseessaan siihen oleellisimpaan, eli pointiin.

        Sitten alkoi kunnon hälinä ja paniikki.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Tuosta muuten tuli mieleen Vantaan Ikea.

        Vantaan Ikeassa on pyöröovi (siis ovi, joka pyörii).

        Laitekokonaisuus on massiivinen, ja muistuttaa tasavaltalaisten giljotiinia. Eli sitä varoo tällainen raavas mies luonnostaan.

        No siis sippani (siinä selittäessään ja pälättäessään) kompastui kenkiinsä juuri silloin, kun hän oli päässyt lauseessaan siihen oleellisimpaan, eli pointiin.

        Sitten alkoi kunnon hälinä ja paniikki.

        (Naurua)

        Mjoo

        Votte vain kuvitella.

        Itse tällaisena raamikkaana ja tilanteen tasalla järkähtämättömästi sitä seuraavana miehenä toimin refleksinomaisesti, eli etsin hätäkatkaisunappulan seinästä, ja pelastin siippani viimeiset itsetunnon rippeet murskautumasta massiivisen pyöröovilaitteen piittaamattomuuteen.

        Siinä mirri keräili lattialta lelujaan, ja tunsin olevani todellinen ratkaisija.

        Olen pulmatilanteiden herra.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Votte vain kuvitella.

        Itse tällaisena raamikkaana ja tilanteen tasalla järkähtämättömästi sitä seuraavana miehenä toimin refleksinomaisesti, eli etsin hätäkatkaisunappulan seinästä, ja pelastin siippani viimeiset itsetunnon rippeet murskautumasta massiivisen pyöröovilaitteen piittaamattomuuteen.

        Siinä mirri keräili lattialta lelujaan, ja tunsin olevani todellinen ratkaisija.

        Olen pulmatilanteiden herra.

        (Naurua)

        Ja arvatkaa mitä?

        No siis sain työntää kiitokseksi ostoskärryjä.

        (Reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Ja arvatkaa mitä?

        No siis sain työntää kiitokseksi ostoskärryjä.

        (Reps)

        Voi sinua. Miten kummassa aloit tuntuakin erittäin viehättävälle.


      • Anonyymi

        Jaa vahva, no on tullut treenattua painojen kanssa, ettei tuo liukuovi pannut hanttiin paljonkaan kun kiinni ponnaavia ovia työnsin sivulle, että pääsi ovesta ohi.
        Sitä ennen olin huoneessa pöydän vierellä istumassa ja piti yksi tuoli saada nurkasta toisaalle, eikä muuten onnistunut, kuin yhdellä kädellä tuolin jalasta nostaa ja kuljettaa, eikä se tuoli mitään painanut, vaikka muut tuolia kaksin käsin nostivat, minä yhdellä kädellä käsi suorana ylöspäin.
        Halpahallissa on sellaiset pottuilevat liukuovat, eivät aukene, kun on kaupasta ulos menossa, vaikka heiluu oven edessä, niin kiinni pysyy.
        Rymistin ja jalalla työnsin liukuovea, että ovi heräisi avautumaan ja sitten ovi avautuikin.
        Kerran jäin samassa paikassa likuoven ja kaupan sisällä olevan portin väliin "vangiksi", kun en mennyt heti liukuovista sisään, jolloin sisempi portti oli auki, vaan viime hetkellä, jolloin sisäpuolella oleva portti sulkeutui, eikä liukuovi auennut, muuten myymälävaras olisi päässyt siitä ulos, kun se oli sisäänkäynti, mutta siinä ei ollut kassaa.
        Joutuin ryömimään portin alta, kun oli senverran korkea, ettei yli päässyt.
        Enkä viittiny alkaa porttia runnomaan hajalle.

        t. Ätmi toteaa


    • mulle on käyny monesti niin et ton lähimmän liikekeskuksen liukuovet ei meinaa päästää mua ulos.. menevät kiinni nenän edessä ja sit vaikka kuinka peruutan ja kävelen uudestaan siihen, heilun ja tanssahtelen ja mitävaikka, nii ei ovet aukene ennenku joku muu tulee samoille oville..

      oonkai sit niin vähäpätöinen ja huomaamaton :P

      • Anonyymi

        Huomaamaton, ja valvontakameroillekin näkymätön. En tiedä mistä jostain vaan tuli itselleni mieleen Pelle Miljoonan lyriikat, niitä kuunnellut "pompitaan paikoillaan" :D

        Pelle tekee kyllä lapsillekin juttuja mielellään, on ollut PikkuKekkosessakin joskus :D
        Pehmeää rokkia lapsille, oliko joku hauska juttu joo: Andy McCoy;:n kanssa joku juttu oli niilla :_D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomaamaton, ja valvontakameroillekin näkymätön. En tiedä mistä jostain vaan tuli itselleni mieleen Pelle Miljoonan lyriikat, niitä kuunnellut "pompitaan paikoillaan" :D

        Pelle tekee kyllä lapsillekin juttuja mielellään, on ollut PikkuKekkosessakin joskus :D
        Pehmeää rokkia lapsille, oliko joku hauska juttu joo: Andy McCoy;:n kanssa joku juttu oli niilla :_D

        niin.. oliskohan sitä niin huomaamaton et jatkossa vois shoppailla ilman maksamatta :D
        tosin kun on "siunattu" myös umpirehellisellä mielellä, nii ei sitä kehtais..
        ja viimestään se tyssäis siihen ku ne perhanan ovet ei päästäis ulos!


      • Oletko kovin lyhyt? Se anturi on asennettu liian korkealle.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Oletko kovin lyhyt? Se anturi on asennettu liian korkealle.

        Silloin ihminen on tyhmä kuin persedentti sälli , jokka discoissa PERSETTÄÄN HEILUTTELEE, JA TOIVON HAUKIaon mukana pyllyissä :;D


      • Partakaweri kirjoitti:

        Oletko kovin lyhyt? Se anturi on asennettu liian korkealle.

        en erityisen, n. 160cm


      • m.wurst kirjoitti:

        en erityisen, n. 160cm

        Jos olet kummitus?


      • Partakaweri kirjoitti:

        Jos olet kummitus?

        "huuuu...!" *kahleiden kalistelua*

        mut eikö mun sillon pitäs kyetä menemään niitten ovien läpi..?


      • m.wurst kirjoitti:

        "huuuu...!" *kahleiden kalistelua*

        mut eikö mun sillon pitäs kyetä menemään niitten ovien läpi..?

        Kokeilemalla se selviää. Muista ottaa tarpeeksi vauhtia xD


      • Partakaweri kirjoitti:

        Kokeilemalla se selviää. Muista ottaa tarpeeksi vauhtia xD

        no se,
        täytynee laittaa vielä kypärä päähän ja ottaa sopivan kokoinen vasara mukaan noin niinku kaiken varalle..
        sit jos tulee sanomista, nii todeta vaan et koska olen kummitus nii tottahan mää kulen ovien Läpi, niinku.. :D


    • Anonyymi

      markkina taloudessa liukuovetkin on ohjelmoitu tunnistamaan huono asiakas, jäävät "pillistä" kiinni ovien väliin.

      • Anonyymi

        Noniin justiinsa kuin juuri Teuvosta eronnut Justiina: joskus nuo ovet eivät tunnista hyvin niitä pitää huitoa jotta tunnistavat jotta avautuvat.... on paljon kehitettävää liiketunnistimissa kyllä kun osat ovat varmaan huonoja, pitäisi olla Military Class -kaikki elektroniset osat jotta ovat keraamisia ja toimintatakuu -55c.... 95c takuuvarmasti.


    • Anonyymi

      No ainakin edes liukuovet halasivat ätmiä. Ota se siltä kannalta.

      • Anonyymi

        Tuollaisissa osissa yleensä kyllä lukee: Ceramic/Military purposes.... C-alkavia nimiä elektroniikkapiirejä, joissain lukee myös MIL :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaisissa osissa yleensä kyllä lukee: Ceramic/Military purposes.... C-alkavia nimiä elektroniikkapiirejä, joissain lukee myös MIL :D

        .... niin tuollaisista jos lapsetkin haluaisivat tutustua tietokoneiden toimintaan niin "monijalkaisia" eli logiikkapiirejä pitäisi asetella pattereiden kanssa että mitä ne tekevät :D

        Silloin piirit pitää olla "military class logic", teräksiset jalat "ötököillä" eli mikropiireillä ja keraamisia jotta eivät hajoa helposti kuin muoviset kokeillessa.


      • Ajattelit todella lämpimästi.🥰


    • Anonyymi

      Persedennti on kuin pepsodentti eli presidenttiki.... pyllyään pyörittää yokerhoissa :D ... .innostus tosiaan Pelle Miljoona Oy -juttuja, lyyrikoita.

    • Anonyymi

      Päärynnän makuisi jäätelöitö.

      • Anonyymi

        Päärynäjäätö .... minulla kyllä palaa silmät;: kirveleee silmiä , mutta ei ole vaaralllista.


        Päärynäjäätelö olisi kai mukavaa.'


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2237
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      173
      1329
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1157
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1047
    5. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1022
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      83
      1000
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      995
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      47
      902
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      880
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      61
      776
    Aihe