Vihreät haluaa tuhota ilmaston

Anonyymi

Vihreät Vihreät halua päästää Isis porukan Eurooppaan ja Suomeen...

Terroristijärjestö suuntasi viestin USA:ssa ja Euroopassa asuville seuraajilleen.

Ääri-islamistiseen ISIS-terroristijärjestöön kytköksissä oleva verkkosivusto kehottaa ryhmän seuraajia aiheuttamaan ”massiivista ekologista tuhoa” eri puolilla Yhdysvaltoja ja Eurooppaa.

Asiasta kertoo äärijärjestön verkkofoorumeja seuraava Middle East Media Research Institute.

ISIS:iä tukevan Quraysh-median julkaisemissa propagandakuvissa taistelijoita kehotetaan sytyttämään maastopaloja osana Yhdysvaltoja ja sen liittolaisia vastaan käytävää jihadia. Ensimmäinen kuva julkaistiin jo huhtikuussa.

– Sytyttäkää tulipaloja metsissä ja pelloilla. Osoitamme viestin erityisesti niille, jotka asuvat Euroopassa ja Amerikassa, viestissä kirjoitetaan.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siksi viherkommareilla on niin kiire saada ne Isis morsiammet tänne suomeen että päästään mukaan näihin Isis talkoisiin....Terrorism Wellcome....

• Anonyymi

Vielä kauheampaa on se, että punavihreät tahot haluavat tuhota koko europpalaisen sivilisaation suurmamutuksen avulla!

Mitä väliä on jollain sadan vuoden päästä tulevalla ilmastonmuutksella, jos ja kun elämme muslimienemmistöisessä maassa ja Euroopassa jo 40 vuoden päästä???

• Anonyymi

Vittu, että tulevilla sukupolvilla on täällä kivaa, miettikää nyt? Sitten vielä ihmetellään, että syntyvyys laskee, no kuka helvetti haluaa tehdä lapsia tälläiseen yhteiskuntaan. Muslimit toki lisääntyy, kuin rotat, kun siellä ei naisella ole mitään sanomista siihenkään asiaan.

• Anonyymi

Kun terroristit päästettään suomeen taatusti ilma pilaantuu ja vähän muutakin kuin lisämausteena.

• Anonyymi

Onneksi hallitus kaatuu piakkoin ja saadaan ps-hallitus kansan tahdon mukaan valtaan. Siihen sitten päättyy vallalla oleva jakamattomat ihmisoikeudet isis-terroristeille ja kaiken maailman muille turvapaikkashoppailijoille!

Arvonpohja-Antin ulostulot ( viimeksi eläkerahaston ryöstö ) nopeuttaa paskahallituksen nurinmenoa. Kestetään nyt vielä max 6kk!

• Ei kai se Turkin vastuulla ole pitää huolta suomalaisista isis-terroristeista?
      Euroopan maat on mätämunia kun eivät kykene muuttamaan lakejaan ja kovempia rangaistuksia ja laittaa isis-terroristinsa lukkojen taakse, vaikkapa elinkautinen vankeus.
      Jokainen Euroopan valtion täytyisi myös hakea lapset pois, ottaa huostaan lapset, sillä lapset ei ole syyllisiä vanhempiensa tyhmyyksiin tai raakuuksiin.

• Anonyymi

Ai Suomeenkin isis-terroristit "elinkautiseen"? Ampuahan noi pitäisi!

• Anonyymi

"suomalaisia ISIS-terroristeista"!?

Onko heillä Matti- ja Pekka-tyylisiä nimiä vai mistä päättelet heidän olevan suomalaisia?!

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6052
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      336
      5351
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2707
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1885
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1697
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1581
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1543
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1464
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1413
    Aihe