Postin kulku kun on nykyään...

Anonyymi

....ei edes kehtaa sanoa mistä. Meilläpäin ei ole postinjakajia paljoa näkynyt viime aikoina.
Kauppa- ja liikeketjut maksavat turhaan mainosten tekemisestä ja jakamisesta kun ei edes Postinen kolahda luukusta.
Ennen sentään mainokset tulivat ajallaan kotiin kun mainostenjakajat ne jakoivat.
Postiin kun laittaa palautetta asiasta niin kauniisti vastaavat olevansa pahoillaan ja olevansa yhteydessä aluejohtajiin. Siltikään ei mitään muutosta tapahdu.
Mistä johtuu että näinkin tärkeä asia kuin postin jako on mennyt ihan metsään?

4

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Valitat siitä, ettei joku jaa sinulle mainoksia!? Kiellä mainosten ja ilmaisjakelujen jakaminen. Ei tarvitse valittaa.

      Posti jakaa mainoksia vain maksaville oikeaa postia saaville ostokykyisille asiakkaille, ihan kuten sopimuksessa lukee.

      • Anonyymi

        Mistäs tiedät kuinka ostokykyinen olen? Enkä kiellä mainoksia koska en halua kieltää.
        Ja Posti kun on tehnyt sopimuksen myös mainosten jakamisesta Postisen välissä niin sehän on silloin oikeaa postia.
        Pikku vinkki myös: laatikoissa ja luukuissa ei ole mainintaa kuka on ostokykyinen ja kuka ei.
        Kunhan minäkin vaan valitan ihan valittamisen ilosta kun tuntuu olevan nykyään muodissa, valitettavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs tiedät kuinka ostokykyinen olen? Enkä kiellä mainoksia koska en halua kieltää.
        Ja Posti kun on tehnyt sopimuksen myös mainosten jakamisesta Postisen välissä niin sehän on silloin oikeaa postia.
        Pikku vinkki myös: laatikoissa ja luukuissa ei ole mainintaa kuka on ostokykyinen ja kuka ei.
        Kunhan minäkin vaan valitan ihan valittamisen ilosta kun tuntuu olevan nykyään muodissa, valitettavasti.

        Kyllä sinun osoitteessa on merkintä: Ostokyvytön, vain mainosten kuvia katseleva rahaton luuseri. Jaetaan vain laskut.

        Posti tilastoi ja tietää kaiken asiakkaistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinun osoitteessa on merkintä: Ostokyvytön, vain mainosten kuvia katseleva rahaton luuseri. Jaetaan vain laskut.

        Posti tilastoi ja tietää kaiken asiakkaistaan.

        On hyvä kun on tiedossa että katson vain kuvat, se onkin kivaa kun ei ole varaa ostaa mitään erikoista, eli ei ole sitä rahaa kovin paljoa. Luuserina en sentään enää itseäni pidä, aikoinaan kyllä niin ajattelin. Mutta onhan se kiva kun joku palauttaa takaisin maan pinnalle....
        Hyvää loppuvuotta sullekin kuka ikinä oletkaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10255
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1576
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe