ovat kyllä Räsäsen puolella, tämä touhu on jo selvää ajojahtia häntä kohtaan.
En ole minkään sortin uskovainen, mutta sympatiani
43
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tietysti olet uskovainen koska vain uskovaiset kirjoittelee tällä palstalla noin.
- Anonyymi
Älä kuvittele kaikenlaista.
Anonyymi kirjoitti:
Älä kuvittele kaikenlaista.
Palstan "anonyymi" on pääsääntöisesti tosiaan törkeyksiä ja valheita anonymiteetin suojissa kirjoitteleva ns. "oikeauskoinen".
- Anonyymi
YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:
Palstan "anonyymi" on pääsääntöisesti tosiaan törkeyksiä ja valheita anonymiteetin suojissa kirjoitteleva ns. "oikeauskoinen".
Hahahahaa siinä se nähdään kuinka palstaa jatkuvasti kyttäävä tyyppi, heti kuvittelee tietävänsä kuka minä eli avaaja olen. Mutta luulo ei ole tiedon väärti, en ole palstan vakkari kuten selvästi sinä. Ilmeisesti sinulla ei ole mitään järkevää tekemistä päivisin, ja roikut sitten täällä.
Eipä muuten sinunkaan oikeaa nimeä tunnu näkyvän, eli olet anonyymi myös kuten kaikki muutkin. Anonyymi kirjoitti:
Hahahahaa siinä se nähdään kuinka palstaa jatkuvasti kyttäävä tyyppi, heti kuvittelee tietävänsä kuka minä eli avaaja olen. Mutta luulo ei ole tiedon väärti, en ole palstan vakkari kuten selvästi sinä. Ilmeisesti sinulla ei ole mitään järkevää tekemistä päivisin, ja roikut sitten täällä.
Eipä muuten sinunkaan oikeaa nimeä tunnu näkyvän, eli olet anonyymi myös kuten kaikki muutkin.Todista nyt edes olevasi aloittaja. Kommenttisi sisältö muuten vastaa edelleen palsstan ns. "oikeauskoisten" tapaa kirjoitella täällä.
- Anonyymi
Todista nyt edes olevasi aloittaja. Kommenttisi sisältö muuten vastaa edelleen palsstan ns. "oikeauskoisten" tapaa kirjoitella täällä.
Älä nyt ole noin lapsellinen...
terv, avaaja Anonyymi kirjoitti:
terv, avaajaLähinnä lapsellista on kuvitella että kuvittelet että kommenttisi otetaan tosissaan.
- Anonyymi
Lähinnä lapsellista on kuvitella että kuvittelet että kommenttisi otetaan tosissaan.
Minulle nyt ihan sama mitä sinä tai muut täällä aamusta iltaan roikkuvat pellet on mieltä, mutta saat kuvitella mitä huvittaa.
Anonyymi kirjoitti:
Minulle nyt ihan sama mitä sinä tai muut täällä aamusta iltaan roikkuvat pellet on mieltä, mutta saat kuvitella mitä huvittaa.
No näköjään ei todellakaan ole sama koska edelleen jatkat kommentointia.
Anonyymi kirjoitti:
terv, avaajaSiinähän tervehtelet, mutta voit tosiaan ihan hyvin olla joku muu kuin avaaja. Tässä ei ole mitään lapsellista, silkka tosiasia vain.
Anonyymi kirjoitti:
Täällähän sinäkin roikut 24/7.
Heh. Niinhän se on. Päivi kun on solvannut homoja jo vuosikymmenen ajan. Kuin maaninen ajojahti.
Anonyymi kirjoitti:
Jep, ei kannata välittää 😃
- Anonyymi
Päivi kiihoittaa.
- Anonyymi
Onhan Räsänen saanut jo paljon tukea ei-uskovaisilta henkilöiltä, eri tahoilta. Mutta vasemmistolaiset haluaa rajoittaa sananvapautta Suomessa.
"Mutta vasemmistolaiset haluaa rajoittaa sananvapautta Suomessa."
Sananvapautta Suomessa rajoitetaan ihan lainsäädännön pojalta. Lait taas ovat demokraattisesti valitun kansanedustuslaitoksen (sen joka edustaa sinuankin) enemmistön päättämitä.
Kuten tietysti tiedätkin.- Anonyymi
"Mutta vasemmistolaiset haluaa rajoittaa sananvapautta Suomessa."
Sananvapautta Suomessa rajoitetaan ihan lainsäädännön pojalta. Lait taas ovat demokraattisesti valitun kansanedustuslaitoksen (sen joka edustaa sinuankin) enemmistön päättämitä.
Kuten tietysti tiedätkin.Niin, ja ne rajoitukset määritellään muissa laeissa.
Ei saa uhkailla, vainota, syrjiä, herjata, sanoa väärää todistusta jne.
Mihinkään noista ei tietääkseni ole Päivi Räsänen ei ole syyllistynyt. Anonyymi kirjoitti:
Niin, ja ne rajoitukset määritellään muissa laeissa.
Ei saa uhkailla, vainota, syrjiä, herjata, sanoa väärää todistusta jne.
Mihinkään noista ei tietääkseni ole Päivi Räsänen ei ole syyllistynyt."Mihinkään noista ei tietääkseni ole Päivi Räsänen ei ole syyllistynyt."
Sen onko syyllistynyt tosiaan päättää Suomessa viime kädessä oikeuslaitois. Et siis sinä.- Anonyymi
"Mihinkään noista ei tietääkseni ole Päivi Räsänen ei ole syyllistynyt."
Sen onko syyllistynyt tosiaan päättää Suomessa viime kädessä oikeuslaitois. Et siis sinä.Ettekä myöskään te kommarit.
eri vastaaja:) Anonyymi kirjoitti:
Ettekä myöskään te kommarit.
eri vastaaja:)Jos luit kommenttini niin huomaat että kommenttisi on täysin turha ja sen lisäksi se tietysti on asiaton.
- Anonyymi
Jo on aikakin saada tuollainen kyykäärme ja Shalom sekä lopunajan portto oikeuden eteen vääristä profetioistaan.
Nainen vaietkoon seurakunnassa ja Avioliiton pyhä sakramentti kunniaan.- Anonyymi
Kuule vassari, sinä olet turha koko Suomessa. Hanki elämä.
- Anonyymi
Viharikoksia Suomessa.
Uhreja jopa väijytty baarien edessä – Epäilyt seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin kohdistuvista viharikoksista kasvussa. (eipä haittaa)
- Jos sukupuoliseen vähemmistöön kuuluvat ovat esimerkiksi jonkun uskonnon piirissä, uskonnon edustajat voivat sulkea hänet ulkopuolelle ja kohdistaa vihaa. Tällaista on todettu mm. Islamin uskonnon piirissä. - Anonyymi
Kun eräs muslimi haukkuu kaikkia perussuomalaisia äänestäviä rasisteiksi niin eipä siitä aloiteta mitään viharikostutkintaa.
Johtuisiko siitä, että Islam on niin paljon kristinuskon yläpuolella tietyissä piireissä?- Anonyymi
Niin, eli vihervassarien piireissä.
Ei vaan siitä että kun viranomaiset tutkivat asian he totesivat että aihetta tutkintaan ei ollut.
- Anonyymi
Halla-aholla ei ole mitään Räsästä vastaan, vaikka Halla-aho ei uskovainen olekkaan, lähinnä kai ateisti. Ja johtaa puoluetta jolla on hirmuinen kannatus, sillä demaritkin ovat 9% perässä - valtava ero.
Nyt Suomea ajetaan vasemmiston ja vihreiden voimin kuilun partaalla alas sellaiseen syövereihin, että maassa saatetaan tarvita paljon mustia hamekankaita. Sosialistit luovat slummit ja kurjaliston, temppu, johon oikeistopolitiikka ei koskaan kykenisi. Kaikkien kulutusta koskevien verojen korotukset, niin polttoaineen, tupakan kuin viinankin, sattuvat kaikkein huonoimmin toimeentulevaan väestönosaan. Ei minua Suomessa käydessäni liikuta tippaakaan, mitä nuo edellä mainitut maksavat, eikä liikuta sitä viittä prosenttia maan, joka jo maksaa 45% valtionverosta.Väligallupeilla ei maata hallita eikä niillä ole mitään käytännön merkitystä muulla kuin propagandamielessä.
- Anonyymi
sage8 kirjoitti:
Väligallupeilla ei maata hallita eikä niillä ole mitään käytännön merkitystä muulla kuin propagandamielessä.
Kuuluuko politiikka uskontoon, ei minun mielestä.Jokaisella on uskonkin vapaus, hyvä niin.
- Anonyymi
sage8 kirjoitti:
Väligallupeilla ei maata hallita eikä niillä ole mitään käytännön merkitystä muulla kuin propagandamielessä.
Kansa on tyytymätön punavihreään hallitukseen. Kohta se hajoaa kun Kepu lähtee.
Anonyymi kirjoitti:
Kansa on tyytymätön punavihreään hallitukseen. Kohta se hajoaa kun Kepu lähtee.
Ei ole vielä kansan mielipidettä asiasta kysytty z niin että suosio olisi heikkoa.
Avauksessa on tyypilliset usko.vaisen elementit, mutta ilman pahoja kirjoitusvirheitä.
- Anonyymi
ruutilla taas kultivoitu teksti ilman sisältöä, harmillista, onnekseen ei työaikana juurikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ruutilla taas kultivoitu teksti ilman sisältöä, harmillista, onnekseen ei työaikana juurikaan.
Eihän tuo sossupummi töissä käy.
Miksei aloittaja kirjoita rekatullaan?
- Anonyymi
Syöpähoidoista ja eläkkeistä täytyy ottaa
rahaa trendikäisiin sukupuolen korjaus hoitoihin.Pelkuri hallituksia
Sipilän ja Antin.Munattomat miehet.- Anonyymi
Joo, mielenterveysongelmia on alettu hoitaa kirurgisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mielenterveysongelmia on alettu hoitaa kirurgisesti.
Vastuutonta!
- Anonyymi
Päivin sydän kantaa vastuun vanhuksista ja lapsista ,kun samanaikaisesti sormeaan
heristävä homoaate ottaa
yhteiskunnan rahat omiin
tarkoituksiin. - Anonyymi
Aika erikoista että puoluekoneisto yrittää
pakottaa homot kristittyje
n kirkkokiusaksi ,kun samalla maallinenvalta itse toitottaa
että kirkko ei saisi ohjata
poliittista valtaa.Jumalalla
on suurin valta taivaan ja maan päällä.Älkää koetelko
Jumalan armoa Jumala myös kostaa 3_4 sukupolveen isien pahat teot.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61957- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos77871EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta101818Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684