Katsastusmies

Anonyymi

Onhan sen katsastus miehenkin tehtävä tulosta transetin etupyöränlaakerit pitää vaihtaa sanoi inssi menin merkkilikkeeseen vaihtamaan kokenut ammattimies tutkaili onko niissä vikaa ja totesi on meillä parempaakin tekemistä mutta pakkohan ne on vaihtaa kun virkailija niin määrää katsastus asemien täytyy saada määrätty prosentti vika tilastoihin että se täyttää kriteerit mutta paljon niiltä jää huomioimatta todellisia kuten esimerkiksi kytkin joka takertua kun oli mennyt paine laakeri ja tämä vika on liikenteessä vaaralinen

3

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Katsastusmies on ainiastaan todennut välyksen ja/tai ylimääräisen äänen laakerista. Itse teit asentajan kanssa typerän valinnan vaihtaa ehjä laakeri. Mikähän sen asentajan motiivi oli? Olisit vaan vienyt sen sellaisenaan takaisin. Ei katsastusmies ensisijaisesti sitä tarkasta onko laakeri fyysisesti vaihdettu, vaan sen onko katsastustodistuksessa mainittu vika olemassa.

• Anonyymi

Mitä ihmeen väliä jollain turhalla laakerinvaihdolla oikein on? Pari satasta ja vähän ajanhukkaa. Olisit vaihdattanut sen kytkimen painelaakerin samalla niin sekin toimisi.

• Anonyymi

Pitäisikö sun opetalla kirjoittamaan oikein, ennenkuin kirjoitat tänne. Muutenkin kirjoituksesi on täyttä paskaa. Ei ole olemassa mitään prosentteja, mitkä pitäisi saavuttaa hylkäämällä olemattomista vioista.

Miksi on muuten niin helvetin vaikeaa käyttää VÄLIMERKKEJÄ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe