Onhan sen katsastus miehenkin tehtävä tulosta transetin etupyöränlaakerit pitää vaihtaa sanoi inssi menin merkkilikkeeseen vaihtamaan kokenut ammattimies tutkaili onko niissä vikaa ja totesi on meillä parempaakin tekemistä mutta pakkohan ne on vaihtaa kun virkailija niin määrää katsastus asemien täytyy saada määrätty prosentti vika tilastoihin että se täyttää kriteerit mutta paljon niiltä jää huomioimatta todellisia kuten esimerkiksi kytkin joka takertua kun oli mennyt paine laakeri ja tämä vika on liikenteessä vaaralinen
Katsastusmies
3
100
Vastaukset
- Anonyymi
Katsastusmies on ainiastaan todennut välyksen ja/tai ylimääräisen äänen laakerista. Itse teit asentajan kanssa typerän valinnan vaihtaa ehjä laakeri. Mikähän sen asentajan motiivi oli? Olisit vaan vienyt sen sellaisenaan takaisin. Ei katsastusmies ensisijaisesti sitä tarkasta onko laakeri fyysisesti vaihdettu, vaan sen onko katsastustodistuksessa mainittu vika olemassa.
- Anonyymi
Mitä ihmeen väliä jollain turhalla laakerinvaihdolla oikein on? Pari satasta ja vähän ajanhukkaa. Olisit vaihdattanut sen kytkimen painelaakerin samalla niin sekin toimisi.
- Anonyymi
Pitäisikö sun opetalla kirjoittamaan oikein, ennenkuin kirjoitat tänne. Muutenkin kirjoituksesi on täyttä paskaa. Ei ole olemassa mitään prosentteja, mitkä pitäisi saavuttaa hylkäämällä olemattomista vioista.
Miksi on muuten niin helvetin vaikeaa käyttää VÄLIMERKKEJÄ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882