EU direktiivin mukaan

Anonyymi

Muovipullon korkin on pysyttävä kiinni pullossa.Ehdotan kehitettäväksi myös Koskenkorvapulloihin kiinnipysyvää korkkia.Ehkä jo ensi juhannukseksi tai vaikka vapuksi. Voisi käyttää vaikka muutaman vappusatasen tämän idean kehittämiseen.

2

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan noita maustekastikkeissa jo olemassa. Mutta semmonen on HYVÄ direktiivi että käden on pysyttävä kossupullossa kiinni..että jotta niin että.

      • Anonyymi

        Kossu on elämän eliksiiriä. Ilman sitä en voisi elää. Päivässä menee kaksi pulloa, parhaimpana 4-5 pulloa.
        Rakasta harrastustani, ryyppäämistä, häiritsee rajusti työnteko. Olen suunnitellut siirtyväni pelkästään harrastukseni pariin.
        Jätän työni sellaiselle, joka työntekoa himoitsee.
        Vaimo ja lapset menköön, vaikka merten taa.
        Ahhhhhh...... vain minä, pullo ja savukkeet. Ihanaa on se elämä. Vain me kolme.
        Te rakkaimpani. Vain me kolme.
        Tässä on minulle rakkain virsi: https://www.youtube.com/watch?v=quLFDSzP0LI


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      354
      4041
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1759
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1282
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe