Aihealueet

Listaukset

Mitä Paula ajattelet tästä kaikesta?

Anonyymi

Tapasimme siis kesällä 09 ja olet ollut mielessä siitä lukien. Vaikutat siellä Turussa. Toivottavasti pian kohtaamme!) Terkuin A

5

75

Vastaukset

• Onko Paula koskaan täällä? Terkuin mä

• Riippuu Paulasta..oli ainakin joskus saattaa olla ikävä jotain juttua mitä sai alkunsa?

• No täällähän se pari sataa kilsaa pohjoisempana -09 kesällä sai alkunsa. Sun vanhemmat haki sinut Turkuun takasin syksyllä, eli 10 vuotta sitten. Nyt kuitenkin kaikki alkaa jo olla myöhäistä. Sinä olet huipulla. Minä noh ,,,, T minä

• Anonyymi kirjoitti:

No täällähän se pari sataa kilsaa pohjoisempana -09 kesällä sai alkunsa. Sun vanhemmat haki sinut Turkuun takasin syksyllä, eli 10 vuotta sitten. Nyt kuitenkin kaikki alkaa jo olla myöhäistä. Sinä olet huipulla. Minä noh ,,,, T minä

No en minä mitään rupusakkia ole, mutta kyllähän sinä toki olet aivan huippu!). T Mä

• Anonyymi kirjoitti:

No en minä mitään rupusakkia ole, mutta kyllähän sinä toki olet aivan huippu!). T Mä

Mut ilman päätähtenä Paulaa homma ei etene. Oi kaunis Paula tule jo vapauttamaan mut ikävästä. T mä

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Käsienpesu yhtä lähes tyhjän kanssa - Koronavirus leviää ilman välityksellä

Kymmenet kirkossa käyneet saivat koronatartunnan Saksassa https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006517138.html "Yli 40 ihmistä on saanut koronavirustartu
        Maailman menoa
        197
        9539
      2. Trump häviää Presidentin vaalit ? Ennuste

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006516345.html Tuon mukaan Biden saa murskavoiton. Vaaleihin on aikaa, joten tilanne saattaa muuttua
        Maailman menoa
        120
        4002
      3. Millä oikeudella presidenttin Niinistö tenttasi pääministeriä ja eduskunnan puhemiestä eilen tv:ssä?

Ei presidentti ole pääministerin esimies eikä eduskunnan puhemiehen esimies. Kummallinen tilaisuus. Yrittikö nöyryyttää Marinia ja Vanhasta?
        Maailman menoa
        181
        3636
      4. Sofia Belof on nyt Eiranrannan Stefun kotirouva

Taas Seiska oli oikeassa, vaikka Sohvi jälleen oli kieltänyt muuttavansa Stefun omistamiin asuntoihin. Muuttopuuhissa neitonen oli heti kun ex:n isä h
        Kotimaiset julkkisjuorut
        153
        3105
      5. Martina Nannalle viinille

Martina menee Nannalle viinille. Naapurin Roope on Martinan kuskina. Siis mitäh... Minkä ikäinen tuo Roope on? Tosi nuoria ystäviä Martinalla on. Pape
        Kotimaiset julkkisjuorut
        77
        1918