Aakkoslauta

Anonyymi

Kuinka moni on kokeillut aakkoslautaa? Mitä tapahtui, josko mitään? Entä mitä ajattelette laudan käytöstä yleensä, onko sillä mahdollisuus saada yhteys henkimaailmaan, vai toimiiko moottorina jonkinlainen ideomotorinen vaikutus?

10

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noh? Eikö kukaan ome kokeillut? Palstalla on uskovaisia ja järkiperäisesti suhtautuvia. Molemmista löytyy varmasti kokeilijoita. Tanskassa on muuten tehty tästä tutkimuskin, ei mikään kovin vanha ilmeisesti.

    • Anonyymi

      Aakkoslaudat voi heittää pois. Jo Edison keksi tekniikan miten päästään henkimaailmaan sisälle. Nikola Tesla keksi aikakoneen lisäksi myös saman
      tekniikan. Hän keskusteli henkien kanssa. Kuolemansa jälkeen kaikki piirustukset takavaroikoitiin-Z> yleisen turvallisuuden periaatteella. No piirustuksia on Vatikaanin lisäksi myös huipputieteen käsissä . Nykyisin myös lähes normaalien ihmisten mielessä, joilla on tarvittavaa teknishengellistä perustietoa. Maailman johtava "siviili" tutkija on valokuvaaja Steven Huff, (Us. Phoenix Arizona ) joka on omistautunut alalle jo melkein 10-vuotta. Käy siis katsomassa viimeisin keskustelutekniikka YouTubesta: Huffparanormal

    • Anonyymi

      Minä kokeilin sitä lapsena veljeni kanssa, ja hyvin pian poksahti vanhanaikainen lamppu katossa ja sammui. Pelästyimme ja lopetimme heti touhumme. Carl Jung kokeili samaa myös, ja häneltä halkesi tammipöytä.

    • Anonyymi

      Olen kuullut juttua omalta äidiltäni, että muuan tyttöporukka kokeili ja sai oikeat vastaukset, siihen mitä kysyivät, mutta tälle porukalle kävi huonosti.

    • Älkää vaparit lähtekö mukaan tähän lautapeliin, jossa lasi liikkuu kirjainten päällä. Spiritismiä.
      Sillä on mahdollisuus saada yhteys henkimaailmaan, niinkuin sanoit.

      Michael Buschman on kirjoittanut tästä asiasta kirjan:
      "Kuka lasia liikuttaa?"

      Kustantaja: Päivä Oy

    • Anonyymi

      Ihmiset sitä lasia liikuttaa, eikä mikään muu. Jos joku henki liikuttaisi, käsiä ei tarvittaisi. Suurin vaara tuossa on oma mieli, suggestiot, pelot jne.

      • Juuri näin. Onko muuten noita lautoja vielä oikeasti käytössä missään? En muista vuosikausiin nähneeni mitään juttua.


      • Anonyymi

        Ei, vaan lautapeleissä lasi liikkuu tietääkseni itsestään ilman käsiä.
        En tosin ole pelannut sitä peliä enkä varmasti pelaa.
        Perkeleellisten pahojen henkien toimintaa.
        Älkää kokeilko !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan lautapeleissä lasi liikkuu tietääkseni itsestään ilman käsiä.
        En tosin ole pelannut sitä peliä enkä varmasti pelaa.
        Perkeleellisten pahojen henkien toimintaa.
        Älkää kokeilko !

        Köh. Lasi ei liiku itsellään. Kaikkien tulee laittaa kädet siihen päälle sen vuoksi, että muuten lasi ei liiku. Kyseessä on nk. ideomotorinen liike.


    • Anonyymi

      Kyllä seuraa elinikäinen onnettomuus, jos sellaista pelaa. Sen toimivuutta ei kannata kokeilla. Se toimii, jopa yksin pelaten , mutta seuraus on satanismi, henkivallat pahat, ja onnettomuudet. Myös menee ihmissuhteet niihin joiden kanssa pelaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1628
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      124
      1248
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    9. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe