Jehovan todistajat ainoita oikeita kristittyjä

Anonyymi

Jehovan todistajat joutuivat ateistisen Hitlerin vainoamiksi, koska kieltäytyivät pitämästä mitään maallista johtajaa palvonnan kohteena. Jehovan todistaja siis noudattivat samaa alkukristittyjen periaatetta, joka johti Rooman aloittamiin vainoihin. Silloin kristityt kieltäytyivät polvistumasta keisarin edessä.

Jehovan todistajat ovat pitäneet myös alkuseurakunnan väkivallattoman vastarinnan periaatteen kieltäytymällä aseista ja tappamisesta.

Katolilaiset ovat taikauskoisia hörhöjä ja protestantit mukarehellisiä maallistuneita luikeroita.

Syvä kunnioitukseni Jehovan Todistajille.

12

63

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jehovalaisten heikkous on siinä, että he eivät julista evankeliumia vaan omin oppejaan.

• Anonyymi

Miten niin heikkiys? Hehän ovat moraalisesti kaikkein lujimpia.

Vain itsesääliin hukkuvat uhriutujat ja ikivalittajat tarvitsevat sitä jeesus-sössötystä ja armosta lepertämistä.

• Anonyymi

jeho meinaa kopio raamatulla ohittaa.kristillisen raamatun.taivasten valta kuntaan.mennessään.minä pyrin aku ankan lehtellä. varma läpi mänö jos jehova kopiolla.läpäsöö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin heikkiys? Hehän ovat moraalisesti kaikkein lujimpia.

Vain itsesääliin hukkuvat uhriutujat ja ikivalittajat tarvitsevat sitä jeesus-sössötystä ja armosta lepertämistä.

Onko moraalista viedä pankista toisen rahat? Ei Jehovan Todistajat ole kun tavallisia ihmisiä, ei siis pyhimyksiä. Heistäkin löytyy rikollisia!!

• Anonyymi

ootko kuullu.kun oli jehovan lahko.niin se porukka joka kopio raamattuun usko.joila oli niitä pirun tappo punkkereita.pitkin mehtiä jotka .lopulta märkänivät sinne mehtään.petoviilillä tuntuvat olevan kyksennetty.

• Juu, kyllä jehovan todistajat ovat opiltaan lähempänä alkukristittyjä, kuin luterilaiset tai helluntailaiset.

• Tämä on kyllä totta.

• Samoin joutuivat natsien vainoamiksi Raamatussa pitäytyvät uskovaiset "tunnustuskirkon" jäsenet. Heistä kuuluisin Dietrich Bonhoeffer kuoli keskitysleirillä.
      Jehovan todistajat olivat myös yksi ryhmä joka joutui natsien vainoamaksi. Tosin Jehovan todistajien oppi poikkeaa alkuseurakunnan opista, siksi he ovatkin oma erityinen ryhmänsä.

• Anonyymi

Tarkasti ottaen Jehovan todistajat eivät joutuneet vainottavaksi, vaan Raamatun tutkijat joutuivat vainottaviksi.

Jehovan todistajat syrjäyttivät aikoinaan Raamatun tutkijat porukoistaan, jotka eivät uskoneet uusiin tuuliin ja vielä 1980-luvulla eli Suomessa Jehovan todistajista erotettuja Raamatun tutkijoita.

• Anonyymi

Eiköhän Hitler tapattanut juutalaisia! Paljon oliko kuusi miljoonaa?

• Anonyymi

Mitä ne tähän kuuluvat? Jehovalaisista on puhe.

• Anonyymi

Älkää eksykö. Jehovan todistajat ei tunnusta Jeesusta lihaksi tulleeksi Jumalan pojaksi. Heillä on väärä oppi.
      Raamatussa sanotaan selvästi että ellei he tunnusta Jeesusta Kristusta lihaksi tulleeksi Jumalan pojaksi he eivät pääse taivasten valtakuntaan.
      Jehovan todistajille Jeesus on vain profeetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      157
      941
    2. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      662
    3. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      70
      639
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      581
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      539
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      520
    7. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      37
      513
    8. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      106
      510
    9. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      499
    10. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      21
      478
    11. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      271
      476
    12. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      45
      453
    13. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      37
      431
    14. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      91
      428
    15. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      34
      425
    16. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      415
    17. 21
      412
    18. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      26
      410
    19. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      24
      396
    20. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      66
      393
    Aihe