Osaatko kiroilla sivistyneesti?

manaaja

Haluan vaihtelua ärräpäävalikoimaani.Onko sinulla tarjolla nokkelia vaihtoehtoja näille ikäville v---u p-----e s-----a litanioille?
Itse käytän seuraavia (jos ehdin ennen tahdostariippumattomaa kirousgeneraattoriani)
No voi ny Wittenberg
Voi vittulajänkä
Sampuran Pimpura!

11

648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muisto

      Joskus joku kaverini hermostuessaan tokaisi:KIVA!
      Äänenpainolla saa tuohonkin sanaan yllättävästi potkua:)

    • pahvi

      No tässä mun.
      Ärrkele!
      Perkele!No tuo kyllä lipsahti ihan luonnostaan.
      Voi vittu.No ei kyllä taida onnistua.Yritetääs vielä.
      Jumankekkula.
      Voi saa..!
      Voi helevetin helevetti!
      Joo en näköjään osaa.

    • Hienostunut kiroilija!

      Olen joka toinen päivä hienostunut!! -kiroilija.
      Silloin käytän seuraavia ilmaisuja:

      "Voi FFFakktori!!####"
      "Voi PPPerrrgaliitti!¤¤¤"
      "Voi SSSaaattansbärilund!!###"

      Vaikuttavat sivistyneemmiltä ja minusta tuntuukin silloin, että olisin älykkäämpi ja kouluttautuneempi kuin olenkaan. Ikään kuin tietäisin em. asioista jotakin.

      Luon näin ympärilleni hyvin sivistyneen ihmisen kuvan.

      Muut ovat vakuuttuneet älykkyydestäni ja sivistyksestäni ja kunnioittavat minua suuresti.
      Ilman koulutusta olen päässyt tälle tasolle. Suosittelen tätä metodia kaikille!!!

    • Hesperian puiston Kreivitär

      sivistyneesti. Kehtaatkin epäillä! Voimasanoina voi käyttää sivistyneesti esim. voi knölli, voi kykkä, himpura sentään ja voihan rahvas! Muutamia tässä mainitakseni. Tietenkään en kaikkea piireihin liittyvää voi tässä paljastaa!

    • ..voi väätäinen, nyt hatuttaa, jurkele, voi vänkyrä,..

    • dingman

      Tulen joskus toimeen näinkin lievillä ilmaisuilla:Ou Shit! Voiny Rähmä ja Räkä!
      Peekuna! Vitalis!

    • kippari

      tälläinen hyvä jota käyttää eräs henkilö. Voi ketunleuka sentään;=)

    • amaryllie

      käytän persetti sanaa kun oikein kiivastun..
      VOIHAN PERSETTI!!!!
      on sanavarastossani myös sadatuksia...esim...
      saablari,voihan vinetto,nyt hatuttaa, haista huilu,saakelin nutipää,suksi kuuseen,hiivatin turpajuntti,halvattu.....
      mieleisin ja eniten käytetty on kuitenkin persetti..

    • manaaja

      Näitähän tuli ihan mukavasti.Kiitos kaikille.
      Päähän tarttui heti mm. FFFaktori ja Peekuna
      HPK:n ehdotukset olivat hyviä myös mutta kun olen
      tätä rahvasta ite en voi niitä käyttää.Suvussa on
      kyllä kuulemma yks aatelinen.
      Lähettäkää lisää näitä jos kehitätte uusia.
      Pidetään äänimaisema siistimpänä -
      kiroillaan sivistyneesti!

    • quistis

      lipsahtaa usein suustani:o)))

    • sivitymätön

      Akka PERKELE !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe