Haluan vaihtelua ärräpäävalikoimaani.Onko sinulla tarjolla nokkelia vaihtoehtoja näille ikäville v---u p-----e s-----a litanioille?
Itse käytän seuraavia (jos ehdin ennen tahdostariippumattomaa kirousgeneraattoriani)
No voi ny Wittenberg
Voi vittulajänkä
Sampuran Pimpura!
Osaatko kiroilla sivistyneesti?
11
627
Vastaukset
- muisto
Joskus joku kaverini hermostuessaan tokaisi:KIVA!
Äänenpainolla saa tuohonkin sanaan yllättävästi potkua:) - pahvi
No tässä mun.
Ärrkele!
Perkele!No tuo kyllä lipsahti ihan luonnostaan.
Voi vittu.No ei kyllä taida onnistua.Yritetääs vielä.
Jumankekkula.
Voi saa..!
Voi helevetin helevetti!
Joo en näköjään osaa. - Hienostunut kiroilija!
Olen joka toinen päivä hienostunut!! -kiroilija.
Silloin käytän seuraavia ilmaisuja:
"Voi FFFakktori!!####"
"Voi PPPerrrgaliitti!¤¤¤"
"Voi SSSaaattansbärilund!!###"
Vaikuttavat sivistyneemmiltä ja minusta tuntuukin silloin, että olisin älykkäämpi ja kouluttautuneempi kuin olenkaan. Ikään kuin tietäisin em. asioista jotakin.
Luon näin ympärilleni hyvin sivistyneen ihmisen kuvan.
Muut ovat vakuuttuneet älykkyydestäni ja sivistyksestäni ja kunnioittavat minua suuresti.
Ilman koulutusta olen päässyt tälle tasolle. Suosittelen tätä metodia kaikille!!! - Hesperian puiston Kreivitär
sivistyneesti. Kehtaatkin epäillä! Voimasanoina voi käyttää sivistyneesti esim. voi knölli, voi kykkä, himpura sentään ja voihan rahvas! Muutamia tässä mainitakseni. Tietenkään en kaikkea piireihin liittyvää voi tässä paljastaa!
..voi väätäinen, nyt hatuttaa, jurkele, voi vänkyrä,..
- dingman
Tulen joskus toimeen näinkin lievillä ilmaisuilla:Ou Shit! Voiny Rähmä ja Räkä!
Peekuna! Vitalis! - kippari
tälläinen hyvä jota käyttää eräs henkilö. Voi ketunleuka sentään;=)
- amaryllie
käytän persetti sanaa kun oikein kiivastun..
VOIHAN PERSETTI!!!!
on sanavarastossani myös sadatuksia...esim...
saablari,voihan vinetto,nyt hatuttaa, haista huilu,saakelin nutipää,suksi kuuseen,hiivatin turpajuntti,halvattu.....
mieleisin ja eniten käytetty on kuitenkin persetti.. - manaaja
Näitähän tuli ihan mukavasti.Kiitos kaikille.
Päähän tarttui heti mm. FFFaktori ja Peekuna
HPK:n ehdotukset olivat hyviä myös mutta kun olen
tätä rahvasta ite en voi niitä käyttää.Suvussa on
kyllä kuulemma yks aatelinen.
Lähettäkää lisää näitä jos kehitätte uusia.
Pidetään äänimaisema siistimpänä -
kiroillaan sivistyneesti! - quistis
lipsahtaa usein suustani:o)))
- sivitymätön
Akka PERKELE !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.2164917Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html354105Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2393910Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1353097Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1613086Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis652974Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat162781Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos692645Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien962399En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa132195