Linnan juhlien 2019 teema: kutsuvieraina henkilöitä, jotka edistävät luotettavan tiedon levittämistä
Tänä vuonna presidentti Niinistö ja rouva Jenni Haukio haluavat huomioida henkilöitä ja instituutioita, jotka toiminnallaan edistävät luotettavan tiedon välittämistä ja yhteiskunnallista keskustelua.
”Jokainen voi osaltaan edistää kunnioittavaa keskustelukulttuuria sekä vahvistaa luottamusta tietoon ja asiantuntijuuteen, ja mikä olennaisinta, pysyä totuudessa. Tämä rakentaa luottamusta”, Niinistö sanoo.
Presidenttipari kutsuu Linnaan noin 1 700 eri tavoin ansioitunutta suomalaista.
HS 30.10.2019
Linnan juhlien teema 2019 ns. vastuullinen media?
5
105
Vastaukset
Pistämmekö veikaten. Saako Antti Heikkilä kutsun?
- Anonyymi
Heikkilä on poppamies ja häntä edustaa taas muutama nunnukka-asuun pukeutunut valittaja lapista.
- Anonyymi
Huuhaastudiolaiset ainakin ovat saaneet kutsun. Nyt sitten jännätään joutuu polpo ulostamaan heidät taas kesken illan?
- Anonyymi
Aika hiljaiselta voi linnanjuhlissa näyttää jos tällaisia tiedonvälittäjiä etsitään.
Ilman Junes Lokan ja Sebastian Tynkkysen sinnikästä työtä tiedonvälittäjänä suomalaisia ei olisi informoitu (varoitettu) mm. Oulun lapsiin kohdistuneista seksuaalirikoksista ja groomingista.
Tynkkystä ei valitettavasti voi jättää kutsumatta Linnaan, mutta Lokkaa ei ehkä näy.
Mitäs tuumaatte, vilahtaako Ylen luottoääni Matti Rönkä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1225609- 643950
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺433569Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332892Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭302872En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä112207Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle302172Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli122150- 1181717
- 1141590