Täällä on kirjoitettu vuosi sitten ojaresten korkeista palkoista samalla kun muut työntekijät elävät köyhyysrajalla.
nyt verotoimistosta näki että vaikka rami ojareksen palkan ympärillä oli bolemiikkiä niin silti hän nosti jälleen palkkaansa edellisestä vuodesta 6000 €, kuten jokaisena aiempana vuotena!! HÄPEÄ RAMI OJARES v2018 verotettava tulo 82 185 € joka oli ansiotuloa, tulovero: 12 086€ verot ja maksut yhteensä 29 118 €
TV7 RAMI OJAREKSEN PALKKA
30
5010
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan Raamatun mukaan menee. Matt.13:12. 25:29. Mark.4:25 Sillä sille jolla on, sille annetaan; mutta siltä, jolla ei ole, otetaan pois sekin, mitä hänellä on. Luuk.8:18 Katsokaat siis, mitä kuulette; sillä sille, jolla on, annetaan, mutta siltä, jolla ei ole, otetaan pois sekin, minkä hän luulee itsellään olevan. Luuk.19:26 Minä sanon teille: jokaiselle, jolla on, annetaan; mutta jolla ei ole, siltä otetaan pois sekin, mikä hänellä on.
- Anonyymi
eli ne joilla ei ole menettää loputkin, tuo mentalitettihän varmaankin tv7 johdossa onkin, johtajille annetaan, työntekijöitä voi oikeastaan ottaa loput vähätkin.
Uskovaiset lahjoittajat ovat itse mahdollistaneet väärinkäytökset, joten nyt on täysin turha itkeä huijareiden tuloista. Virheistä täytyy oppia ja tehdä tietyt johtopäätökset tulevaa ajatellen.
- Anonyymi
Olisi mielenkiintoista tietää, paljonko Mirja Ojares nostaa palkkaa TV7:ltä.
Hän on useasti painottanut, ettei Martti Ojares nosta palkka, muttei ole koskaan kertonut, tekeekö hän itse työtä talkoilla vai nostaako Mirja palkkaa ja kuinka paljon.
Jos joku osaisi selvittää asian, ja pistäisi tänne tiedon, olisin kiitollinen tiedoista.- Anonyymi
no saat sen itsekin verotoimistosta, mutta olen tsekannut. hänellä on ollut n 55 000€/vuosi eli huomattavasti vähemmän kuin Ramilla, mutta myös huomattavasti enemmän kuin kellään joka ei ole Ojares.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no saat sen itsekin verotoimistosta, mutta olen tsekannut. hänellä on ollut n 55 000€/vuosi eli huomattavasti vähemmän kuin Ramilla, mutta myös huomattavasti enemmän kuin kellään joka ei ole Ojares.
Kiitos tiedosta. Niin vähän arvelinkin, että ei Mirja siellä ihan hyvää hyvyyttään työssä ole, vaan todella hyvät rahat tienaa.
Olen jo aikaa sitten lopettanut TV7:n tukemisen siksi, että sieltä tulee liikaa äärikarismaattista hapatusta Piipposineen jne.
TV7 alkaa tuntua enemmän ja enemmän liiketoiminnalta, kuin terveen evankeliumin julistajalta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedosta. Niin vähän arvelinkin, että ei Mirja siellä ihan hyvää hyvyyttään työssä ole, vaan todella hyvät rahat tienaa.
Olen jo aikaa sitten lopettanut TV7:n tukemisen siksi, että sieltä tulee liikaa äärikarismaattista hapatusta Piipposineen jne.
TV7 alkaa tuntua enemmän ja enemmän liiketoiminnalta, kuin terveen evankeliumin julistajalta.Mirja Ojares oli töissä Hesarissa. Hänellä on hyvä eläke.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mirja Ojares oli töissä Hesarissa. Hänellä on hyvä eläke.
Nostaa palkkaa eläkkeen päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mirja Ojares oli töissä Hesarissa. Hänellä on hyvä eläke.
Mirja Ojares ei ollut Hesarissa töissä, vaan oli henkilökunnan lapsille tarkoitetussa päiväkodissa johtajana. Koulutukseltaan lastentarhan opettaja. Ei ehtinyt varmaan kovin suurta eläkettä ansaita, koska päiväkoti oli avoinna vain muutamia vuosia. En tiedä mitä on tehnyt sen jälkeen.
- Anonyymi
Hyvät Ystävät, Rouva Mirja Ojares on
toden näköisesti eläkkeellä, tai ollut jo
aiemmin. Hän on hyvin mukava persoonallinen ja asiallinen. Pidän hänestä niinkuin sisaresta Kristuksessa pidetään. Jeesus on molempien no 1. Sitten tulee 42 vuotias poikani saksalaisen aviovaimonsa ja heidän kaksi tytärtään. Sitten sisar perheineen.
Ja muut serkut ja suku. Toki uskovaiset ystävät, Vanhoillis Lestadiolaisten eli kirkon sisäinen herätysliike. Jo polven korkuisena juoksimme siskoni kanssa.
Mutta olen Jeesukselle kiitollinen, että
hän puhui minulle vanhempieni kautta.
Kävin teininä myös helluntai seurakunnan tilaisuuksissa. Siellä on raitis opetus. Joillain oli jo valmiina mitä elämältään haluaa. Mutta menin hiljaiseksi, koska olin suunnitellut, että lähden äitini sisaren ja kahden nuoremman serkkujen kanssa Vancouveriin. Ikävä kyllä se jäi. Tapasin erään miehen ja siitä kehittyi avioliitto.
Sain ihanan terveen poikalapsen. Voi kun hänen omatuntonsa soisi, että hän soittaisi äidilleen eli minulle. Isänsä kuoli synnynnäiseen sydänvikaan 2001 keväällä 29.4. 2001. Itkin ja surin vuosikausia. Onneksi viimeinen puhelu hänelle oli, että usko kaikki syntisi ja rpäilyksesi anteeksi Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä. Hän vastasi nöyrästi, JOO. Senjälkeen ei viikkoon
kuulunut soittoa. Hän oli pohjanmaalla.
Ehdotin anopille, että menkää poliisin kanssa katsomaan, onko hän enää elossa. Pojaltani tulikin soitto, että Isi on saanut rauhan. Siitä on jo aikaa 22 vuotta. Elän jälleen näkemisen toivossa.
Isäni, äitini ja vanhin sisareni kuoli agressiiviseen rintasyöpään. Eräs rouva päivitteli, että miten sun loma meni. Sanoin olin vihityn mieheni hautajaisissa. Kauheeta ko. Rva sanoi.
Hän oli häissä ja sinä hautajaisissa.
Vuodet on vierineet. Rukoilkaa kaikki uskovaiset, että poikani, aviovaimonsa ja lapset kun he varttuvat saavat parannuksen armon. Kiitoksia Jeesus ja uskovaiset ystävät, tutut ja tuntemattomat. Tv7 on auki nyt puhuu rouva JOE ZEDERZREUTS
TV7 palveluksessa. Ei raha ole uskovaisen päämäärä, vaan paratiisi ja taivaassa ikuinen elämä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TV7 alkaa tuntua enemmän ja enemmän liiketoiminnalta, kuin terveen evankeliumin julistajalta.Tv7:n budjetti lienee yli 2 milj euroa, josta valtaosa tulee lahjoituksista. Minultakin n 3000 euroa vuodessa. Täytyy lisätä määrää, koska jotkut näköjään syövät kuormasta.
- Anonyymi
Taitaa vastata aika tarkkaan hänen eläkettään tuo tulo.
- Anonyymi
Haiskahtaa lievästi kateudelta? Perheyhtiön omistajilla on pääsääntöisesti isommat tulot kuin ko firman työntekijöillä, ja osakeyhtiön TÄRKEIN tehtävä on tuottaa voittoa omistajilleen. Niin myös tv7:n tapauksessa. Puheet kanavan tarkoituksesta evankeliumin julistajana voi jokainen pisteyttää haluamallaan tavalla.
Ihan pikkurahalla ei tämäkään bisnes pyöri. Valitettavan suuri osa kanavan ohjelmistosta on ostettu ulkomailta, joten valtion vaihtotaseelle kanavan toiminta on negatiivista. Mummojen lahjoitukset valuvat pois Suomesta.- Anonyymi
Ristin Tuki ry on rekisteröity yhdistys, eli ry:n ei ole tarkoitus eikä saa tuottaa voittoa. Siksi varmaan nostavat palkkana, että ei ole tuottoa. Ota selvää, mitä tarkoittaa Oy, Ky, Tmi, ry….
ennen kuin alat kirjoittelemaan voitoista….🤣
Rauhan tervehdys.
Se ei keneltäkään pois, kun seurakuntien ulkopuoliset järjestöt kuten Patmos ja TV7 keritsee lampaat?
Totta kai se on pois, niin ettei seurakunnissa ole varaa evankeliointiin, todelliset evankelistat ja Jumalan palvelijat elopellolla näkevät puutetta eikä moni nuori voi erottautuakaan Jumalan palvelustyöhön, kun toiset keräävät yli kohtuuden itselleen aarteita.
Tässäkin toteutuu lopunajan profetia.
"Kuulkaa nyt, te rikkaat: itkekää ja vaikeroikaa sitä kurjuutta, joka on teille tulossa.
Teidän rikkautenne on mädännyt, ja teidän vaatteenne ovat koin syömät; teidän kultanne ja hopeanne on ruostunut, ja niiden ruoste on oleva todistuksena teitä vastaan ja syövä teidän lihanne niinkuin tuli. Te olette koonneet aarteita viimeisinä päivinä.
Katso, työmiesten palkka, jonka te vainioittenne niittäjiltä olette pidättäneet, huutaa, ja leikkuumiesten valitukset ovat tulleet Herran Sebaotin korviin." - Jaakobin kirje 5:1-4
Tässä raamattutunti mammonan palvovannan vaaroista:
https://www.youtube.com/watch?v=PuxjUQOqPDM
Siunauksin, MM.- Anonyymi
Paljonkos ne Mattilan vuositulot sitten ovat...?
Kuka tietää??
- Anonyymi
Matt. 23:14
"Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te viette leskiltä talot ja latelette pitkiä rukouksianne vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan teidän tuomionne.
2. Piet. 2:3 ja ahneudessaan he valheellisilla sanoilla kiskovat teistä hyötyä; mutta jo ammoisista ajoista heidän tuomionsa valvoo, eikä heidän perikatonsa torku. - Anonyymi
>>Uskovaiset lahjoittajat ovat itse mahdollistaneet väärinkäytökset
Maunolla hyvä video, mutta en ymmärrä kuka lahjoittaa rahaa TV7 kanavalle. Toki varmaan 70-80 vuotiaille kristillinen tv-kanava on joku status asia eivätkä he ymmärrä Youtuben olevan nykyaikaa.
Tosin eläkeläisillä taitaa olla eniten rahaa käytössä nykyään Suomessa. Nuorten aikuisten ja 30-50 vuotiaiden rahat menee asuntovelkojen maksuun ja perheen elättämiseen. - Anonyymi
Tosi hyvää työtä tekevät TV7. Mutta enemmän saisi olla esillä selkeää pelastussanomaa siitä, että
- Jeesus Kristus on AINOA mahdollisuutemme pelastua
- Hän pelastaa, parantaa ja täyttää Pyhällä Hengellä
- Uskoon tulon jälkeen on seuraava askel raamatulliselle kasteelle tuleminen
- Ja Jeesus täyttää Pyhällä Hengellä.
Tahdotko sinä?- Anonyymi
Jeesus kumosi vesikasteen, lähettämällä Pyhän Hengen kasteen helluntaina. Lukekaa tarkkaan, Johannes sanoo "minä kastan vedellä, mutta Hän joka tulee kastaa Pyhällä Hengellä" Johannes sanoo tämän "alentuneella mielellä, vähätellen", minä kastan "VAIN VEDELLÄ" Johannes tuntee olevansa mitätön Jeesuksen rinnalla ja korostaa nimenomaan Jeesusta ja tulevaa Pyhän Hengen kastetta. Ei tarvita mitään kahta kastetta, Itse Jumala (Jeesus) lähettää VAHVAN kasteen ja se riittää. Sen jälkeen ihmisellä on suora yhteys (halutessaan) Jumalaan. Tuo vesikaste oli voimassa vain ja ainoastaan Jeesuksen elinajan helluntaihin asti, myös siksi että Johannes sai kastaa Jeesuksen. Meillä tapana oleva lapsikaste, sillä ei ole mitään merkitystä koska pitää ymmärtää miksi kastetaan ja pieni vauva ei sitä varmasti ymmärrä. Aikuinen uskoon tullessaan saa Pyhän Hengen kasteen suoraan Jumalalta, uskonsa mukaan. Amen.
- Anonyymi
Katsokaa/kuunnelkaa videosta sanoma, joka olisi hyvä saada Ojareksen TV7.
https://youtu.be/1zkSenBU3wc - Anonyymi
Kyllä toimitusjohtaja saa nostaa omasta firmastaan palkkaa.
Menkää tekin kateelliset pummit töihin, tai perustakaa oma firma ja pistäkää se kannattamaan niin voitte nostaa vaikka miljoonan vuodessa.- Anonyymi
Ristin tuki ry on siis rekisteröity yhdistys, ei siis mikään yritys. Ry ei saa tuottaa voittoa, elisiksi varmaan on nostettava palkkoina, ettei tule voittoa. Ennen kuin käytte huutelemaan, niin otapa selvää mitä tarkoittaa Ry, Oy, Ky så vidare så vidare…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ristin tuki ry on siis rekisteröity yhdistys, ei siis mikään yritys. Ry ei saa tuottaa voittoa, elisiksi varmaan on nostettava palkkoina, ettei tule voittoa. Ennen kuin käytte huutelemaan, niin otapa selvää mitä tarkoittaa Ry, Oy, Ky så vidare så vidare…
Mitä te täällä jankkaatte, että Ry ei saa tuottaa voittoa ja siksi pitää nostaa palkkoja. Tässä on kyse siitä, että lahjoitetut sekä testamentatut varat menevät johtohenkilöiden hurjiin palkkoihin. Jos isä Ojares tienaa viimeksi olleessa verotuksessa 160 000 euroa, se on enemmän kuin Suomen presidentti tienaa. Kuinka olevinaan harras uskovainen voi toimia näin. Itseltä ja lähipiiriltäni loppui lahjoitukset tälle yhteisölle jo ajat sitten. Koko perhe on nostanut vuosia hurjia palkkoja herran työstä. Miettikääpä paljonko itse tienaatte ja suhteuttakaapa se sitten näihin tuloihin.
- Anonyymi
Joo, tottakai saa nostaa palkkaa yrityksestään, mutta onko moraalisesti oikein nostaa isoa palkkaa, jotka tulevat suurelta osin lahjoituksina? Siihen ei tarvitse paljon vaivaa nähdä, kun lukee Raamattua TV7:lla ja palkka tulee lahjoituksista. Toisaalta myös ihmettelen esim. TV7:n uutisointia Israelin uutisista, se on niin yksipuolista. Puhutaan kuinka paljon on kuollut Israelilaisia, mutta ei sanallakaan siitä, kuinka paljon on kuollut Palestiinalaisia siviilejä. Israelin sotilaathan ampuivat kolme panttivankia, jotka heiluttivat valkoisia liinoja, jonka nyt tyhmäkin tajuaa, että valkoinen lippu/liina on antautumisen merkki. Eli vaikka nämä olisivatkin olleet Hamasin taistelijoita, heitä ei olisi vangittu, vaan ammuttu. Nyt he sattuivat olemaan kuitenkin Hamasin ottamia panttivankeja. Israelin sotilaat ampuivat myös Länsirannalla kaksi aseetonta lasta, miksi? Täytyy muistaa, että Palestiinalaisissa on myös kristittyjä. Katsooko Jumala hyvällä Israelin ylimitoitettuja kostoa siviileihin, jopa sairaaloihin, jossa hoidetaan lapsia. Ei pitäisi pommittaa sairaaloita, vaan käydä maasotaa, jolloin ainakin lapsiuhreilta vältyttäisiin. Ja humanitaarisen avun antamisen estäminen on barbaarista. Siviilit kuolevat nälkään (lue myös lapset), janoon ja lääkkeiden puutteeseen. Tuomitsen täysin Hamasin toimet, mutta Israelilaisia ei kiinnosta paljonko siinä sivussa kuolee siviilejä. Ja kyllä ne Hamasin johtajat ovat ihan muualla kuin Gazassa tai Länsirannalla. Juutalaisethan eivät usko,että Jeesus on ollut jo maan päällä, vaan odottavat edelleen Jeesuksen ensimmäistä tulemista. Odottaisin, että jos ohjelman nimenä on Uutiset, niin siinä on puolueetonta tietoa, ei oteta kantaa ketä kannattaa ja ketä ei, vaan kerrottaisiin mitä Israelissa, Länsirannalla (jossa ei edes sodita, mutta jopa siviilit tappavat Palestiinalaisia, samoin kuin sotilaat, kuten nämä em. kaksi aseetonta lasta) ja Gazassa. Ih,ettelen vaan, kuka lahjoittaa rahaa tälle kanavalle. On vähän tämä Ojareksen porukka niin kuin: Kun kolikko kirstuun kilahtaa, niin sielu taivaaseen vilahtaa. Itse rakastan niin Israelilaisia kuin Palestiinalaisia, mutta kaikkea ei tarvitse hyväksyä. Kuten sitä, että Ilmeisesti nyt väistyy tämä vanhempi Ojareksen pariskunta toimitusjohtajan ja toiminnanjohtajan tehtävistä ja tilalle tulee kaksi nuorempaa Ojaresta. Eli sama homma jatkuu….Kun kolikko kirstuun kilahtaa, niin sielu taivaaseen vilahtaa. Miettikää kaksi kertaa, lahjoitatteko rahaa ko. TV5 kanavalle. Ja joo, tiedän, ettei ohjelman tekeminen ole ilmaista, mutta ne palkat joita he nostavat lahjoitetuista varoista, ei,kuulosta minun korvaan kovin raamatulliselta.
- Anonyymi
Kaikkien henkilöiden verotiedot ovat julkisia, eli ne saa verottajalta pyytämällä.
Kovasti pyytävät ihmisiä joka ohjelman jälkeen lahjoittamaan rahaa, jotta ohjelmaa voidaan tehdä. Ei ihan puhtoiselta tunnu, jos Rami Ojareksen palkka on tuo, mitä yllä mainitaan. Ei ihan kauhean raamatullisesta kuulosta, jos ja kun palkat maksetaan lajoitetuista varoista, kun mainostuloja ei ainakaan tule, kun niitä ei ole. Olisi kova, jos Ojatekset kommentoisivat läpinäkyvästi asiaa. Vanhempi Ojares on ainakin ikänsä puolesta ollut eläkkeellä vuosikausia, joten saa vanhuuseläkettä. Asiakastiedostakaan ei löytynyt esim. päättäjiä Ristin Tuessa, eli eivät ole ilmoittaneet niitä. Hämärää touhua… - Anonyymi
Entä vanhusten tekemät testamentit, näistä on ollut juttua tv7 kanavallakin. Eräskin ikänäinen kertoi testamentanneensa omaisuutensa tv seiskalle. Mirja haastatteli häntä
- Anonyymi
Onpa Ramilla isot tulot työhon suhteutettuna jos tämä yhtälö on totta:
"RAMI OJARESin v2018 verotettava tulo 82 185 € joka oli ansiotuloa, tulovero: 12 086€ verot ja maksut yhteensä 29 118 € samalla kun muut työntekijät elävät köyhyysrajalla. "
Köyhyysraja on ????- Anonyymi
Hän varmaankin ajelee uudella sähköautolla Stockmannilta ostettu puvuntakki päällä. Ainakin rahaa siihen riittäisi. Suuri johtaja , joka ulkomaanmatkojakin kukaties tykkää tehdä.
- Anonyymi
Ramiiii!!!!
Riittääkö palkkasi vai olisiko taas aika nostaa sitä muutamalla tonnilla kuukaudessa?
Ramiiiii!!!!
Tuu kertomaan!!!! Raaaaamiiii!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666264Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583083- 312243
- 131847
- 201828
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191813Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131562- 181539
- 511515
- 91484